17Αλλά είναι πιο εύκολο να περάσει ο ουρανός και η γη, ας ματαιωθεί ένα κομμάτι του νόμου. —ΛΟΥΚΑ 16:17

ΝΟΜΟΣΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΜΕΛΕΤΗ ΜΕΡΟΣ [1]Ο ΝΟΜΟΣ και Ο ΝΟΜΟΣ, Αντιμετωπίζοντας την Ευαγγελική Ανικανότητα, Μέρος 1 [ΜΕΛΕΤΗ, CristoVerdad] [2]Ο ΝΟΜΟΣ και ο ΝΟΜΟΣ, Αντιμετωπίζοντας την Ευαγγελική Ανικανότητα, Μέρος 2 [ΜΕΛΕΤΗ, CristoVerdad] [3]

[9:05 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Βλέπεις ότι απλά σου αρέσει να ρωτάς περισσότερα δεν απαντάς

[9:05 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Πέρασαν ο ουρανός και η γη;

Αν συνεχίσεις να κρατάς το λάθος σου, θα χάσεις τον εαυτό σου.

4Καθένας που διαπράττει αμαρτία παραβιάζει επίσης το νόμο. γιατί η αμαρτία είναι παράβαση του νόμου. —1 ΙΩΑΝΝΟΥ 3:4

[9:06 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δεν πρόκειται να σου απαντήσω άλλο, ποτέ δεν ήθελες να απαντήσεις, η ερώτησή μου.

[9:06 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Θα χάσεις. Έπρεπε να είχες πάει με τον Λουιζίτο Τόρο…

[9:06 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δεν θα σας απαντήσω άλλο τέλος της συζήτησης

[9:06 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Πες μου, Σε ποια ενορία συγκεντρώνεστε;

[9:06 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δεν είσαι λογικός

[9:07 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier

Η Ημέρα της Ανάστασης: Η Νέα Δημιουργία
2174 Ο Ιησούς αναστήθηκε από τους νεκρούς «την πρώτη ημέρα της εβδομάδας» (Ματθ. 28:1· Μκ 16:2· Λκ 24:1· Ιω. 20:1). Καθώς είναι η «πρώτη μέρα», Η ημέρα της Ανάστασης του Χριστού θυμάται την πρώτη δημιουργία. Καθώς είναι η «όγδοη μέρα», που ακολουθεί το Σάββατο (βλ. Mc 16, 1· Mt 28, 1),  Σημαίνει τη νέα δημιουργία που εγκαινιάστηκε με την ανάσταση του Χριστού.  Για τους χριστιανούς έγινε η πρώτη όλων των ημερών, η πρώτη όλων των εορτών, η ημέρα του Κυρίου (Hè kyriakè hèmera, dies dominica),  την Κυριακή:" 
«Μαζευόμαστε όλοι  η μέρα του ήλιου Επειδή είναι η πρώτη ημέρα [μετά το εβραϊκό Σάββατο,[/su_highlight] αλλά και η πρώτη ημέρα], κατά την οποία ο Θεός, βγάζοντας την ύλη από το σκοτάδι, δημιούργησε τον κόσμο. την ίδια μέρα, ο Ιησούς Χριστός… —ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, Άρθ. 2174 [4]Η Ημέρα της Ανάστασης: η Νέα Δημιουργία
[LINK, Βατικανό]

[9:07 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Είσαι λάτρης του θεού ήλιου.

[9:07 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Οχι

[9:07 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Ναι!

Είμαι εντάξει με αυτό. Έχω κάνει ήδη τη δουλειά μου.

[9:07 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Όχι, δεν απαντάς στην ερώτησή μου.

[9:08 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Αν δεν μπορώ να ανεχτώ το φως, μπορείτε να με διώξετε από την ομάδα. Χαίρομαι που πηγαίνω. Έχω ήδη εκπληρώσει τον Θεό.

[9:08 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Ματθαίος 12:5

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
Αν επεκτείνετε αυτό το κείμενο λίγο περισσότερο. Ασε με να σε βοηθήσω-

5Ή δεν έχετε διαβάσει στο νόμο, πώς το Σάββατο οι ιερείς στο ναό βεβηλώνουν το Σάββατο και είναι άμεμπτοι;
6Q Σας λέω ότι ένας μεγαλύτερος από τον ναό είναι εδώ.  7Και αν ήξερες τι σημαίνει: θέλω έλεος και όχι θυσία,  Δεν θα καταδικάζατε τους αθώους. 
8 γιατί ο Υιός του Ανθρώπου είναι Κύριος του Σαββάτου.  —ΜΑΤΑΙΟΣ 12:5-8

[9:08 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Τι λέει το πουλί; Εξήγησέ μου

[9:08 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Ξέχασες τόσο σύντομα το μάθημα του ελέους που σου έδωσα;

23Αλίμονο σε εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριτές! επειδή δεκατεύεις τη μέντα και τον άνηθο και το κύμινο,  και αφήνεις το πιο σημαντικό μέρος του νόμου: τη δικαιοσύνη, το έλεος και την πίστη.  Αυτό ήταν απαραίτητο να γίνει, χωρίς να σταματήσει να το κάνει —ΜΑΤΑΙΟΣ 23:23

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΕΝ ΣΑΡΚΑ
5Γιατί όσοι είναι από τη σάρκα σκέφτονται τα σαρκικά; αλλά αυτοί που είναι του Πνεύματος, στα πράγματα του Πνεύματος.
6Γιατί το να ασχολείσαι με τη σάρκα είναι θάνατος, αλλά το να ασχολείσαι με το Πνεύμα είναι ζωή και ειρήνη.
7Γιατί οι συμβουλές της σάρκας είναι Εχθρότητα κατά του Θεού. επειδή δεν υπόκεινται στο νόμο του Θεού,  ούτε μπορούν.  —ΡΩΜΑΙΟΥΣ 8:5-7

[9:08 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Εξήγησέ μου, ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ. Αυτός είναι ο Πάμπλο, και λέει ότι ζεις στη σάρκα επειδή δεν τηρείς τον νόμο, και ότι έτσι δεν έχεις τρόπο να συλλάβεις τον Θεό.

[9:09 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Για τι μιλάει το Ματθαίος 12:5;

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ

23Αλίμονο σε εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριτές! επειδή δεκατεύεις τη μέντα και τον άνηθο και το κύμινο,  και αφήνεις το πιο σημαντικό πράγμα στο νόμο: τη δικαιοσύνη, ΤΟ ΕΛΕΟΣ και πίστη.  Αυτό ήταν απαραίτητο να γίνει, χωρίς να σταματήσει να το κάνει —ΜΑΤΑΙΟΣ 23:23

12Για όλους όσους αμάρτησαν χωρίς νόμο, Χωρίς νόμο θα χαθούν κι αυτοί. και όλοι όσοι αμάρτησαν υπό τον νόμο, από το νόμο θα κριθούν?
13επειδή δεν είναι οι ακροατές του νόμου που είναι δίκαιοι ενώπιον του Θεού, αλλά οι εκτελεστές του νόμου θα δικαιωθούν.  —ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2:12-13

[9:10 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Οι ιερείς θεωρούσαν το Σάββατο όχι ιερό και κανείς δεν τους κρίνει.

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
Αυτή η δήλωση είναι ψευδής. Ο Ιησούς μιλάει για έλεος. Υπήρχε ένα έργο που έπρεπε επίσης να γίνει το Σάββατο. Ένα παράδειγμα αυτού ήταν περιτομή των αγοριών την όγδοη ημέρα της γέννησης (ΠΡΑΞΕΙΣ 7:8), και κάνε το καλό στους απόρους. Αν η όγδοη μέρα έπεφτε Σάββατο, έπρεπε να γίνει, γιατί αυτή ήταν και η εντολή του Θεού. «Θέλω έλεος και όχι θυσία».

Θυμηθείτε ότι «τα πιο σημαντικά πράγματα στον νόμο ήταν η πίστη, το έλεος και η δικαιοσύνη», κάτι με το οποίο δεν συμμορφώθηκαν οι Φαρισαίοι και οι ιερείς εκείνης της εποχής. Γι' αυτό ο Ιησούς δεν ήρθε για να παραβιάσει το νόμο αλλά για να τον εκπληρώσει. Δηλαδή, να μας διδάξουν πώς να το εκπληρώσουμε, αφού είχαν ξεχάσει τη δικαιοσύνη, την πίστη και —ιδιαίτερα,

3Ο Ιησούς μπήκε ξανά στη συναγωγή.  και ήταν εκεί ένας άνθρωπος του οποίου το χέρι ήταν μαραμένο.  2Και τον παρακολουθούσαν για να δουν αν θα τον γιατρέψει το Σάββατο, για να τον κατηγορήσουν.
3Τότε είπε στον άντρα που είχε το μαραμένο χέρι: «Σήκω και στάσου στη μέση».
4Και τους είπε: Είναι νόμιμο το Σάββατο να κάνουμε καλό;
[ΕΛΕΟΣ], ή να κάνετε λάθος? σώστε τη ζωή [ΕΛΕΟΣ], ή να το αφαιρέσετε;  Εκείνοι όμως ήταν σιωπηλοί [ΕΛΛΕΙΨΗΕΛΕΟΣ].
5Έπειτα κοίταξε γύρω του θυμωμένος
[ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΕΛΕΟΣ],  λυπημένοι από τη σκληρότητα της καρδιάς τους [ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΛΕΟΣ] Είπε στον άντρα: Άπλωσε το χέρι σου. Και το άπλωσε, και το χέρι του αποκαταστάθηκε ολόκληρο. [ΕΛΕΟΣ].
6 Και οι Φαρισαίοι βγήκαν έξω και συμβουλεύτηκαν με τους Ηρωδιανούς εναντίον του για να τον εξοντώσουν.
[ΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΛΕΟΣ] .

[21:10, 17/9/2019] José Luis Javier
Είναι πάρα πολλά στοιχεία. Δεν είμαι εχθρός σου. Σας παρουσιάζω την αλήθεια, αλλά θέλετε να κολλήσετε στο σφάλμα. Σας εγγυώμαι ότι θα χαθείτε αν συνεχίσετε σε αυτόν τον δρόμο. Πάρε τον αγώνα σου ενάντια στον Θεό, όχι μαζί μου. Αυτό δεν είναι προσωπικό. Είναι ο λόγος του Θεού ενάντια στον λόγο του διαβόλου—μελαγχολικός από την αρχή (ΙΩΑΝΝΗΣ 8:44).

[9:11 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δεν τηρούμε μία ημέρα την εβδομάδα ως το Σάββατο, επειδή η Βίβλος λέει ότι αυτή η απαίτηση «έπρεπε να καταργηθεί» (2 Κορ. 3:7-11, βλ. σχόλια σχετικά με αυτό στη σελίδα 337). 2) «Υπάρχει όμως ένα Σάββατο που τηρούμε τακτικά (Εβρ. 4:4-11)

ΟΧΙ, δεν τηρείτε το Σάββατο των Εβραίων 4ποτέ! [5] Ιησούς, «Η ανάπαυσή μας» — Εβραίους 4 και Το Μεγάλο Λάθος των Ευαγγελικών
[ΜΕΛΕΤΗ, CristoVerdad]

Αυτός που θα κρίνει θα είναι ο Θεός. Μη νομίζετε ότι θα τα πάτε καλύτερα με τον Θεό παρά με εμένα.. Το μέλλον σας δεν φαίνεται λαμπρό.

[9:12 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δηλαδή ο νόμος δεν ήταν γι' αυτό; Βλέπεις ότι αντιφάσκεις με τον εαυτό σου

κερδίζω

????????????????

[9:12 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Αλίμονο σε εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριτές! επειδή δεκατεύεις τη μέντα και τον άνηθο και το κύμινο,  και αφήνεις το πιο σημαντικό μέρος του νόμου: τη δικαιοσύνη, το έλεος και την πίστη.  Αυτό ήταν απαραίτητο να γίνει, χωρίς να σταματήσει να το κάνει. —ΜΑΤΑΙΟΣ 23:23

Όχι, δεν θα είσαι καλύτερα.

[9:12 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Τίποτα που λες δεν έχεις ήδη χάσει

[21:13, 17/9/2019] José Luis Javier
Ναι φυσικά. Κέρδισες την πτώση σου.

[9:13 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δεν θα μπορούσες ποτέ να απαντήσεις στην ερώτησή μου

[21:13, 17/9/2019] José Luis Javier
Ποιος μιλάει στην Αποκάλυψη;

[9:13 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
 Ο νόμος μας φέρνει πιο κοντά στον Χριστό ή μας χωρίζει; 

[9:13 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δεν έχεις απάντηση

[21:13, 17/9/2019] José Luis Javier
1Η αποκάλυψη του Ιησού Χριστού, που του έδωσε ο Θεός, για να δείξει στους υπηρέτες του τα πράγματα που πρέπει να γίνουν σύντομα. και το δήλωσε στέλνοντάς το από τον άγγελό του στον υπηρέτη του Ιωάννη, — ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 1:1

[9:14 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Και λοιπόν

[9:14 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Αποκάλυψη 22:14-16

14Μακάριοι όσοι ΤΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ, *να έχουν δικαίωμα στο δέντρο της ζωής και να μπαίνουν από τις πύλες στην πόλη.
15Αλλά τα σκυλιά θα είναι έξω, και οι μάγοι, οι πόρνοι, οι δολοφόνοι, οι ειδωλολάτρες και όλοι όσοι αγαπούν και κάνουν ψέματα.
16ΚΑΙ ή Ιησούς Έστειλα τον άγγελό μου για να σας μαρτυρήσει για αυτά τα πράγματα στις εκκλησίες. Είμαι η ρίζα και ο απόγονος του Δαβίδ, του φωτεινού και πρωινού αστέρα. —ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 22:14-15

Συνδέστε τις τελείες...αυτό, αν μπορείς να δεις τα σημεία!

[9:14 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Απάντησε μου πρώτα στην ερώτηση. Χαχαχα μοιάζεις με σπασμένο δίσκο

[9:14 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Ο Ιησούς λέει ότι αν δεν τηρείς τον νόμο του, μην ντύνεσαι, γιατί δεν πρόκειται να πας στον παράδεισο. Και δεν χρειάζεται να φύγω από εκεί.  Αυτό είναι το τελευταίο βιβλίο της Βίβλου και το τελευταίο κεφάλαιο, και μιλάει για το νόμο του Θεού! 

[9:15 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δεν απάντησες ποτέ στην ερώτησή μου
Ο νόμος μας φέρνει πιο κοντά στον Χριστό ή μας χωρίζει; Γιατί φοβάσαι να απαντήσεις;

[21:16, 17/9/2019] José Luis Javier
Απλώς δεν ήθελα να ραγίσω την καρδιά σου τόσο σύντομα, γιατί όταν πεθάνεις αυτό είναι το «πετράδι» που φέρνεις. Ας το κλείσουμε όμως:

Ο «νόμος» μας ενώνει και μας χωρίζει. του Χριστού. Αυτή είναι η απάντησή μου, αν και σας έδωσα αυτή την απάντηση πρακτικά από την αρχή, αλλά όπου δεν υπάρχει διάκριση, δεν θα καταλογιστεί η αμαρτία;—καλά, όχι (ΩΣΗΕ 4:6).

[21:16, 17/9/2019] Ραφαήλ
Για ποιον ήταν ο νόμος των 10 εντολών; ?

[21:16, 17/9/2019] José Luis Javier
19Και ανοίχτηκε ο ναός του Θεού στον ουρανό, και φάνηκε η κιβωτός της διαθήκης του στον ναό. Και ακούστηκαν κεραυνοί, φωνές, βροντές, σεισμός και μεγάλο χαλάζι. -ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ. 11:19

[9:17 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Απάντησε στην ερώτηση μου. Μας φέρνει πιο κοντά ή μας χωρίζει

[21:18, 17/9/2019] José Luis Javier
Ραφαήλ, Ο νόμος των δέκα εντολών έχει δύο κύριες λειτουργίες: 1) ΣΩΤΗΡΙΑ,  σε αυτόν που το κρατάει,  πλησιάζοντας έτσι τον Θεό (ΑΠΚ. 14:12, 1ΙΩΑΝΝΗ 3:6) και 2) ΚΑΤΑΘΕΣΗ, κάνοντας — ουσιαστικά, ένα με τον διάβολο  σε αυτόν που τη βιάζει  (1 ΙΩΑΝΝΗ 3:8), όπως συμβαίνει με ανθρώπους σαν αυτόν τον κακό άνθρωπο που ονομάζεται Άλεξ.—

8Αλλά ξέρουμε ότι ο νόμος είναι καλός, αν τον χρησιμοποιήσει κανείς νόμιμα.
9Γνωρίζοντας αυτό, ότι ο νόμος δεν δόθηκε για τους δίκαιους, αλλά για τους παραβάτες και τους ανυπότακτους, για τους ασεβείς και τους αμαρτωλούς, για τους ασεβείς και βέβηλους, για τους πατροκτόνες και τις μητροκτονίες, για τους δολοφόνους,
10για τους πόρνους, για τους σοδομίτες, για τους απαγωγείς, για τους ψεύτες και τους ψευδορκιστές, και για κάθε τι που αντιτίθεται στο ορθό δόγμα,
11σύμφωνα με το ένδοξο ευαγγέλιο του μακαριστού Θεού, που μου έχει δεσμευτεί. —1 ΤΙΜΟΘΕΟ 1:8-11

[21:18, 17/9/2019] José Luis Javier
Υπάρχει.

[9:18 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
χάθηκες αντίο κύριε

[21:18, 17/9/2019] José Luis Javier
Έχω ήδη απαντήσει στην περίφημη ερώτηση, Ο «νόμος» μας φέρνει πιο κοντά και μας χωρίζει από τον Χριστό. Διπλή λειτουργία. Μπορείς να τον νικήσεις;

[9:19 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Είστε χωρισμένοι από τον Χριστό δεν είστε χριστιανός αντίο κύριε άριστη νύχτα

[9:19 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Δεν διαβάζετε;

[9:20 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Όχι, ειπώθηκε ήδη ότι χωρίζεσαι από τον Χριστό αν παραμείνεις υπό τον νόμο.
Δεν είσαι χριστιανός, αντίο.

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
Είσαι το πιο ανίκανο και ανίδεο πράγμα που έχω δει ποτέ στη ζωή μου. Αλλά είμαι εδώ για να υπηρετήσω και όχι για να με εξυπηρετήσουν. Ας δούμε-

«Ο νόμος», όταν τηρείται, μας φέρνει πιο κοντά στον Χριστό. Τελικά, «το τέλος του νόμου είναι ο Χριστός», σωστά;—

2Και αυτός είναι η εξιλέωση για τις αμαρτίες μας. και όχι μόνο για τους δικούς μας, αλλά και για εκείνους όλου του κόσμου.
3Και σε αυτό ξέρουμε ότι τον γνωρίζουμε,  αν τηρούμε τις εντολές του.  4Αυτός που λέει: Τον ξέρω,  Και δεν τηρεί τις εντολές του, ένας τέτοιος είναι ψεύτης, και η αλήθεια δεν είναι μέσα του. 
5Όποιος όμως τηρεί τον λόγο του, έχει πραγματικά τελειοποιηθεί μέσα του η αγάπη του Θεού. Από αυτό γνωρίζουμε ότι είμαστε μέσα του.—1 ΙΩΑΝΝΗ 2:2-5

Μου φαίνεται ότι μιλάω με παιδί προσχολικής ηλικίας. Λοιπόν, σε καμία περίπτωση -

10 Αν τηρήσεις τις εντολές μου, θα μείνεις στην αγάπη μου. ακριβώς όπως έχω τηρήσει τις εντολές του Πατέρα μου και παραμένω στην αγάπη του. —ΙΩΑΝΝΗΣ 15:10

Αν θα κρατήσεις — φίλος, αν θα κρατήσεις.

«Ο νόμος», όταν παραβιάζεται, όχι μόνο μας απομακρύνει, αλλά μας χωρίζει από τον Χριστό—

23 επειδή όλοι αμάρτησαν και στερήθηκαν τη δόξα του Θεού,  24δικαιωμένος ελεύθερα από τη χάρη του, μέσω της λύτρωσης που είναι στον Χριστό Ιησού, — ΡΩΜΑΙΟΥΣ 3:21-24

Και τι είναι η αμαρτία;

4Καθένας που διαπράττει αμαρτία παραβιάζει επίσης το νόμο.  γιατί η αμαρτία είναι παράβαση του νόμου. 

6Όποιος μένει σε αυτόν δεν αμαρτάνει.  καθένας που αμαρτάνει δεν τον έχει δει ούτε τον έχει γνωρίσει.  7Παιδιά μην σας ξεγελάσει κανείς. Αυτός που αποδίδει δικαιοσύνη είναι δίκαιος, όπως είναι δίκαιος.
 8 Αυτός που κάνει την αμαρτία είναι από τον διάβολο. γιατί ο διάβολος  αμαρτία από την αρχή. Γι' αυτό εμφανίστηκε ο Υιός του Θεού, για να αναιρέσει τα έργα του διαβόλου.
9 Καθένας που γεννιέται από τον Θεό δεν ασκεί αμαρτία, επειδή ο σπόρος του Θεού παραμένει μέσα του. και δεν μπορεί να αμαρτήσει, γιατί γεννήθηκε από τον Θεό. —1 ΙΩΑΝΝΟΥ 3:6-9

Καταλαβαίνεις τώρα ή χρειάζεσαι περισσότερα;

8Αλλά το ξέρουμε  ο νόμος είναι καλός,  αν κάποιος το χρησιμοποιεί νόμιμα?
9Γνωρίζοντας αυτό, ότι ο νόμος δεν δόθηκε για τους δίκαιους, αλλά για τους παραβάτες και τους ανυπότακτους, για τους ασεβείς και τους αμαρτωλούς, για τους ασεβείς και βέβηλους, για τους πατροκτόνες και τις μητροκτονίες, για τους δολοφόνους,
10για τους πόρνους, για τους σοδομίτες, για τους απαγωγείς, για τους ψεύτες και τους ψευδορκιστές, και για κάθε τι που αντιτίθεται στο ορθό δόγμα,
11σύμφωνα με το ένδοξο ευαγγέλιο του μακαριστού Θεού, που μου έχει δεσμευτεί. —1 ΤΙΜΟΘΕΟ 1:8-11

[21:21, 17/9/2019] José Luis Javier
25Για πραγματικά οφέλη της περιτομής, αν τηρεις το νομο?  Αν όμως είσαι παραβάτης του νόμου, η περιτομή σου γίνεται απεριτομή.
26Αν λοιπόν ο απερίτμητος τηρεί τις διατάξεις του νόμου, δεν θα λογιστεί η απερίτμη του ως περιτομή;
27Και αυτός που είναι σωματικά απερίτμητος, αλλά τηρεί τέλεια τον νόμο, θα καταδικάσει εσάς, που με το γράμμα του νόμου και με την περιτομή είστε παραβάτες ο νόμος. — RΟΜΑΝΣ 2:25-27

Απλώς σου φρεσκάρω τη μνήμη. Λοιπόν, ή τουλάχιστον προσπαθώ να βάλω κάτι σε αυτό το πράγμα μέσα στο κεφάλι σου που αποκαλείς τον εγκέφαλό σου. Αλλά να θυμάστε ότι η εξέλιξη είναι μια ψευδής θεωρία, και αυτό Τίποτα δεν θα βγει ποτέ από το τίποτα!

[9:21 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Ο νόμος για τον οποίο μιλούσες όλο αυτό το διάστημα σε χωρίζει από τον Χριστό

[21:21, 17/9/2019] José Luis Javier
Σου είχα ήδη απαντήσει. Όχι, ανίκανη, αυτό που σε χωρίζει από τον Χριστό είναι ότι παραβιάζεις τον νόμο που σου είπε να κρατήσεις ως απόδειξη της αγάπης σου γι' αυτόν (ΙΩΑΝΝΗΣ 14:15). Αν δεν το κρατάς, είναι γιατί δεν τον αγαπάς. Κι αν δεν τον αγαπάς, πίστεψε με, είσαι έξω από τη χάρη του..

ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ;

[9:21 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Οχι

[21:21, 17/9/2019] José Luis Javier
Περίμενα να με αμφισβητήσουν. Όμως ΔΕΝ έχει συμβεί.

Φέρε ότι έχεις.

[9:21 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Για να συνεχίσουμε με το νόμο, ο νόμος έληξε προς Ρωμαίους:10:4

[9:22 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
4γιατί το τέλος του νόμου είναι ο Χριστός, για δικαιοσύνη σε όποιον πιστεύει. —ΡΩΜΑΙΟΥΣ 10:4

Έχετε διαβάσει ποτέ το προς Ρωμαίους 13:10;

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
8Είμαι το Άλφα και το Ωμέγα, αρχή  και τέλος,  λέει ο Κύριος, που είναι και που ήταν και που θα έρθει, ο Παντοδύναμος.

Αυτά τα λόγια ειπώθηκαν από τον ίδιο τον Ιησού. Είναι ο Ιησούς το τέλος του εαυτού του; Το τέλος είναι πάντα το τέλος; Εχετε κάποια  τέλος  στη ζωή?

[9:22 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Τέλειος

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
Τέλειο εννοείς!

7 Ο νόμος του Κυρίου είναι τέλειος, που μετατρέπει την ψυχή Η μαρτυρία του Ιεχωβά είναι πιστή, κάνει σοφούς τους απλούς.—ΨΑΛΜΟΣ 19:9

[21:23, 17/9/2019] Ραφαήλ
Και για ποιον ήταν αυτό;

??????????????

Πράξεις 21:25
Αλλά όσο για τους Εθνικούς που πίστεψαν, τους έχουμε γράψει, αποφασίζοντας να μην κρατήσουν τίποτα από αυτά τα πράγματα. μόνο ότι απέχουν από πράγματα που θυσιάζονται στα είδωλα, από αίμα, από πνιγμό και από πορνεία.

[9:23 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Σε ποιον κήρυξε ο Παύλος;

Διάβασες ολόκληρο το κεφάλαιο Ραφαέλ; Ας επεκτείνουμε λίγο αυτό το κείμενο και θα δείτε—όπως πάντα, η Βίβλος εξηγείται από μόνη της.

Θα μπορούσα να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες για αυτόν τον Rafael, αλλά θα πω απλώς το εξής: Ο Πάμπλο έπεσε θύμα κουτσομπολιού.

[9:25 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Αγνοείτε το Γαλάτες 5:4

[9:25 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
13επειδή δεν είναι οι ακροατές του νόμου που είναι δίκαιοι ενώπιον του Θεού,  αλλά οι εκτελεστές του νόμου θα δικαιωθούν.  —ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2:13

Ο Παύλος αντιφάσκει με τον εαυτό του, δεν καταλαβαίνεις τον Παύλο;

[9:26 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Γιατί μου επιτίθεται ο φίλος σου κατ' ιδίαν, το διέταξες!

[9:26 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
4Έχετε χωρίσει από τον Χριστό, εσείς που δικαιώνεστε από το νόμο. από χάρη έχεις πέσει. —ΓΑΛΑΤΕΣ 5:4

13επειδή δεν είναι οι ακροατές του νόμου που είναι δίκαιοι ενώπιον του Θεού,  αλλά οι εκτελεστές του νόμου θα δικαιωθούν.  —ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2:13

Αλλη μιά φορά, Ο Παύλος αντιφάσκει με τον εαυτό του, δεν καταλαβαίνεις τον Παύλο; Πες μου, ο Πάμπλο αντιφάσκει με τον εαυτό του ή δεν καταλαβαίνεις.

[9:26 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δεν μπορείς μόνος ή κάτι τέτοιο

[9:26 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Ξέρετε ποιος είναι ο τελετουργικός νόμος;

[9:26 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Γιατί έτσι είναι

[9:26 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Ξέρεις ότι?

[9:26 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Απάντηση

[9:27 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
13επειδή δεν είναι οι ακροατές του νόμου που είναι δίκαιοι ενώπιον του Θεού,  αλλά οι εκτελεστές του νόμου θα δικαιωθούν.  —ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2:13

Ο Παύλος αντιφάσκει με τον εαυτό του, δεν καταλαβαίνεις τον Παύλο;

[9:27 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Χαχαχα copy and paste δεν δίνεις ένα

[9:27 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
13επειδή δεν είναι οι ακροατές του νόμου που είναι δίκαιοι ενώπιον του Θεού,  αλλά οι εκτελεστές του νόμου θα δικαιωθούν.  —ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2:13

Ο Παύλος αντιφάσκει με τον εαυτό του, δεν καταλαβαίνεις τον Παύλο;

Δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάτε.

13επειδή δεν είναι οι ακροατές του νόμου που είναι δίκαιοι ενώπιον του Θεού,  αλλά οι εκτελεστές του νόμου θα δικαιωθούν.  —ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2:13

Ο Παύλος αντιφάσκει με τον εαυτό του, δεν καταλαβαίνεις τον Παύλο;

Εξήγησέ μου.

22 Διότι σύμφωνα με τον εσωτερικό άνθρωπο, απολαμβάνω τον νόμο του Θεού. 
23Αλλά βλέπω  ΑΛΛΟΣ ΝΟΜΟΣ στα μέλη μου,  που επαναστατεί ενάντια στο νόμο του μυαλού μου, και αυτό με οδηγεί σε αιχμαλωσία Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ  που είναι στα μέλη μου. —ΡΩΜΑΙΟΙ7:22-23

Το καταλαβαίνεις αυτό?

[9:29 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Χαχαχα ξέρεις μόνο να ρωτάς αλλά δεν απαντάς
Ας κοιμηθούμε τώρα

[21:30, 17/9/2019] José Luis Javier
22 Διότι σύμφωνα με τον εσωτερικό άνθρωπο, απολαμβάνω τον νόμο του Θεού. 
23Αλλά βλέπω  ΑΛΛΟΣ ΝΟΜΟΣ στα μέλη μου,  που επαναστατεί ενάντια στο νόμο του μυαλού μου, και που με οδηγεί αιχμάλωτο στον ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ  που είναι στα μέλη μου. —ΡΩΜΑΙΟΙ 7:22-23

Ο Παύλος αντιφάσκει με τον εαυτό του, δεν καταλαβαίνεις τον Παύλο;

[9:30 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Ποιο είναι το κείμενο της Αποκάλυψης; Τι λες ?

[21:30, 17/9/2019] José Luis Javier
Ποιος θα δικαιωθεί;

[9:31 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Απάντησε μου. Το κείμενο της αποκάλυψης

[21:31, 17/9/2019] José Luis Javier
Ποιο κείμενο; Δεν μου εξήγησες το Apoc. 22:15.

[9:32 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Αποκάλυψη όπου μιλά για το νόμο του Χριστού και τις εντολές του Θεού

[9:32 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Αυτό είναι? Σας λέω, δεν έχω Βίβλο στο χέρι. πες μου τι λέει

[21:33, 17/9/2019] José Luis Javier
14Εδώ είναι η υπομονή των αγίων, εκείνων που τηρούν τις εντολές του Θεού και την πίστη του Ιησού. —ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 14:12

[21:33, 17/9/2019] José Luis Javier
Ναι, ένας από αυτούς. Εξήγησε το. Ορίστε το άλλο, αυτό για το οποίο σας ρωτούσα νωρίτερα-

15Αλλά τα σκυλιά  θα βγουν και μάγοι, πόρνοι, δολοφόνοι, ειδωλολάτρες και όλοι όσοι αγαπούν και λένε ψέματα. — ΑΠΟΚ. 14:12

Ποιος θα μείνει έξω από το βασίλειο;

[9:34 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Είναι 14:12;

[21:34, 17/9/2019] José Luis Javier
Εσύ ρωτάς. Δεν ξέρω σε ποιο κείμενο αναφέρεσαι.

[9:35 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Αν είναι αυτό νομίζω

[21:35, 17/9/2019] José Luis Javier
Εάν δεν έχετε Βίβλο, δεν είναι αυτό το πρόβλημά μου. Δεν είμαι μάντης. Δεν θα είχε καμία διαφορά όμως. Έχετε τα ίδια λάθη με Βίβλο ή χωρίς Βίβλο.

[9:36 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
12Εδώ είναι η υπομονή των αγίων, εκείνων που τηρούν τις εντολές του Θεού και την πίστη του Ιησού. —APC. 14:12

Ποιος πάει στον παράδεισο;

[9:36 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Αυτό λέει η μετάφρασή μου
???

[9:37 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
14 Επιδιώξτε την ειρήνη με όλους,  και την αγιότητα,  χωρίς την οποία κανείς δεν θα δει τον Κύριο. Εβραίους 12:14

[9:38 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Μιλήστε για την πίστη του Ιησού

[9:38 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Είναι το ίδιο, αν και αυτή είναι μια πολύ περίεργη μετάφραση. Αλλά το λέει και εκεί… «ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ»

[9:39 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Ποια Δέκα;

[21:39, 17/9/2019] José Luis Javier
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ. 28:10, 13 Εδώ είναι η απάντηση.

Ποιον κυνηγάει ο διάβολος;

18Και έδωσε στον Μωυσή, όταν τελείωσε την ομιλία του στο όρος Σινά, δύο πλάκες μαρτυρίας,  πέτρινες πλάκες γραμμένες με το δάχτυλο του Θεού.  —ΕΞΟΔΟΣ 18:31

28Και ήταν εκεί με τον Κύριο σαράντα ημέρες και σαράντα νύχτες. Δεν έφαγε ψωμί, ούτε ήπιε νερό. και έγραψε τα λόγια της διαθήκης σε πλάκες, οι δέκα εντολές. —ΕΞΟΔΟΣ 34:28

[21:41, 17/9/2019] José Luis Javier
APC. 22:15 Θα σου δώσω την απάντηση. Θυμηθείτε, ποια είναι τα δέκα... είναι ένα βιβλίο. Είναι η ίδια ιστορία.

[9:41 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Η λέξη εντολή είναι γενική Ιωάννης 13:34,35

[21:42, 17/9/2019] José Luis Javier
Εντάξει, εξήγησέ μου την Αποκάλυψη[είναι 22:15. Ποιος δεν μπαίνει στη βασιλεία του Θεού;

[9:42 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δεν ξέρω πώς αναφέρεται στον δεκάλογο συγκεκριμένα.

[21:42, 17/9/2019] José Luis Javier
θα σε βοηθήσω...

13Ο λόγος, λοιπόν, του Ιεχωβά  Θα είναι εντολή μετά από εντολή σε αυτούς,  εντολή επί εντολής, γραμμή μετά γραμμή,  γραμμή στη γραμμή, λίγο εκεί, λίγο εκεί.  μέχρι να πάνε και να πέσουν ανάσκελα, και να σπάσουν, να δεθούν και να πιαστούν. ΗΣΑΪΑΣ 28:13

[9:43 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Εκεί δεν προσδιορίζει ούτε τις 10 εντολές.

[21:43, 17/9/2019] José Luis Javier
Διαβάστε το εδάφιο Αποκάλυψη 22:14 και μετά το 22:15. Δεν συνδέεσαι φίλε.

[9:43 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Και αν ληφθεί κυριολεκτικά, τότε θα ήταν απαραίτητο να συμμορφωθείτε και με τους 600 νόμους του Μωσαϊκού νόμου.

[21:43, 17/9/2019] José Luis Javier
Μιλάμε για το νόμο του Θεού-οι δέκα εντολές. Αν δεν ξέρετε τίποτα για το εθιμοτυπικό δίκαιο, καλύτερα να μην ασχοληθείτε με αυτόν τον τομέα. Όταν δεν ξέρεις κάτι, μένεις σιωπηλός.

Και ναι, τα εδάφια Αποκάλυψη 22:14-15 αναφέρονται στον δεκάλογο. Αν θέλεις να σου δείξω, πες μου. Δεν υπάρχει αμαρτία να μην γνωρίζεις κάτι. Δεν διδάσκεσαι αυτά τα πράγματα σε εκείνες τις αιρέσεις που συναντώνται, οπότε ξέρω να καταλαβαίνω.

[9:44 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
BAD'1989, Βίβλος ενημερωμένη, 1989
Είναι 28:10-1310 Παιδιά που επαναλαμβάνουν: "a?b?c?ch?d, a?e?i?o?u, λίγο εδώ, λίγο εκεί";»
11 Λοιπόν, ο Θεός θα μιλήσει σε αυτόν τον λαό με χείλη κοροϊδίας και παράξενες γλώσσες,
12 άτομα στα οποία είπε: «Αυτός είναι ο τόπος ανάπαυσης. αφήστε τους κουρασμένους να ξεκουραστούν»· και επίσης: «Αυτός είναι ο τόπος ανάπαυσης». Αλλά δεν ήθελαν να ακούσουν!
13 Διότι ο λόγος του Κυρίου προς αυτούς θα είναι επίσης: «α?b?c?ch?d, a?e?i?o?u, λίγο εδώ, λίγο εκεί, ώστε να γυρίσουν προς τα πίσω όταν." περπατούν και τραυματίζονται, μπλέκονται και παγιδεύονται.

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
Τα εδάφια Ησαΐας 28:10-13 απλώς σας διατάζουν να «ψάξετε τα γραπτά», κάτι που δεν κάνετε.

[9:44 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Θα συνεχίσετε να προσβάλλετε.

Είναι απλώς η κακή μετάφραση της Βασίλισσας Βαλέρα, σε αυτή την έκδοση δεν υπάρχει τίποτα που να υποδηλώνει την τήρηση του Σαββάτου

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
Απλώς δεν έχεις ούτε μια σταγόνα διάκρισης στο κεφάλι σου. Αυτό το κείμενο δεν μιλάει για το Σάββατο, αλλά σας δίνει το κλειδί για να κατανοήσετε το APC. 22:14-15. Σας λέει να ψάξετε τη γραφή και να συγκρίνετε τη γραφή με τη γραφή. Μου φαίνεται ότι μιλάω με ένα παιδί 5 ετών, ή με κάποιον που δεν έχει ποτέ κρατήσει μια Βίβλο στα χέρια του.

[9:45 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Πηγαίνετε στο Google

[21:46, 17/9/2019] José Luis Javier
Θα σας εξηγήσω το Αποκάλυψη 22:14-16 αφού προφανώς δεν θα μπορέσετε ποτέ να το διακρίνετε, αν και είναι πολύ απλό. Ας δούμε-

14Μακάριοι όσοι ΤΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ,  να έχεις το δικαίωμα στο δέντρο της ζωής,  και να μπεις  μέσα από τις πύλες της πόλης.
15Αλλά το[1] Σκύλοι  θα βγουν , [2] και οι μάγοι, [3] οι πόρνοι, [4]οι δολοφόνοι, [5] οι ειδωλολάτρες, και [6] όλους όσους αγαπούν και κάνουν ψέματα.
16 Εγώ ο Ιησούς  Έστειλα τον άγγελό μου να σας μαρτυρήσει για αυτά στις εκκλησίες. Είμαι η ρίζα και το λενηλικίωση του Ντέιβιντ, το φωτεινό και πρωινό αστέρι. —ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 22:14-16

Εντάξει, η Αποκάλυψη 14 μας λέει ότι για να φτάσουμε στον ουρανό πρέπει να τηρούμε τις εντολές του Θεού—δηλαδή τον ιερό νόμο του. (ΕΞ. 20:1-17). Είναι αλήθεια — όπως λέτε, ότι η λέξη εντολές μπορεί να είναι γενικός όρος, αλλά όχι σε αυτήν την περίπτωση. Όπως κάθε κείμενο, πρέπει να κατανοήσετε το περιεχόμενό του. Και ο στίχος 15 μας δίνει αυτό το πλαίσιο. Προσοχή στους αριθμούς που βάζω σε αγκύλες.

Αποκάλυψη. Το 22:14 μας δίνει τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουμε για να φτάσουμε στον ουρανό. Και το εδάφιο 22:15 μας δίνει τα χαρακτηριστικά εκείνων που δεν θα φτάσουν [εισέλθουν] στο βασίλειό του. Ας αναλύσουμε κάθε αριθμό σε παρένθεση—

Ετσι, ΝΑΙ, Αποκάλυψη 22:15 κάνει ρητή και σιωπηρή αναφορά του νόμου του Θεού, και το οποίο είναι επίσης το αντίθετο του Αποκάλυψη 22:14. Έτσι έχουμε ότι «οι εντολές» που αναφέρονται στο εδάφιο 22:14 είναι μια άμεση αναφορά στο νόμο του Σινά — τις δέκα εντολές. Και για να κλείσουμε με μια άνθηση, το εδάφιο Αποκάλυψη 22:16 μας δίνει την υπογραφή αυτού που είπε αυτά τα λόγια. Δηλαδή, από αυτόν που έδωσε τον ίδιο νόμο!

13Ο λόγος λοιπόν του Ιεχωβά [τουhighlight background=”#fff621″ color=”#313131″]σε αυτούς θα υπάρχει εντολή μετά από εντολή,[/su_highlight] εντολή με εντολή, γραμμή μετά γραμμή,  γραμμή στη γραμμή, λίγο εκεί, λίγο εκεί.  μέχρι να πάνε και να πέσουν ανάσκελα, και να σπάσουν, να δεθούν και να πιαστούν. ΗΣΑΪΑΣ 28:13

Γραμμή σε γραμμή, όπως λέει η Βίβλος, φίλε. Μπορείτε να δείτε τις τελείες τώρα;… Μπορείς να τα συνδέσεις και αυτά;

[21:46, 17/9/2019] José Luis Javier
Θα σας δώσω ένα κλειδί, ποια μέρα ήταν που ο Ιωάννης έλαβε το πρώτο όραμα της Αποκάλυψης;

Όλες οι εκκλησίες είναι αιρέσεις. Δεν είναι προσβολή, είναι η αλήθεια. Η Βίβλος το λέει (ΙΣΑ. 4:1, ΑΠΚ. 14:4). Όλες οι ονομασίες είναι αιρέσεις. Δεν σου το είπα μόνο και το ξέρεις. Το λέω εδώ από την πρώτη μέρα.

[9:47 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Ποια από αυτές τις εντολές πρέπει να τηρηθεί;

[21:48, 17/9/2019] José Luis Javier
ΟΛΟΙ (Ιακώβου 2:15)

[9:48 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Απάντησε μου

[21:48, 17/9/2019] José Luis Javier
ΟΛΑ (Ιακώβου 2:15). Πόσες εντολές είπε ο Θεός να παραβιαστούν; Απάντησε μου.

Τώρα εξήγησέ μου το Ησαΐας 66:22-23

[9:50 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Μετά τους δείχνεις το Ματθαίος 24:14

[ΕΚΔΟΣΗ] José Luis Javier
Πραγματικά με ενοχλεί να επαναλαμβάνω το ίδιο πράγμα, αλλά φίλε, Είσαι σιχαμερός!

Ο Ιησούς είπε: «Αν με αγαπάς, να τηρείς τις εντολές μου». (ΙΩΑΝΝΗΣ 14:15). Είναι κι αυτό μέρος του evengalelium. Ή θα διδάξετε στον κόσμο να αγαπά τον διάβολο;

Και ένα πράγμα που δεν θα καταλάβω ποτέ πλήρως είναι πώς η Βίβλος συνεχίζει να μιλάει για κάτι μέχρι την τελευταία της σελίδα, όταν αυτό καταργήθηκε πολύ πριν; Πόσο καιρό μετά τον θάνατο του Ιησού έγραψαν ο Παύλος και ο Ιωάννης;

[9:50 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Υπήρξε μια αλλαγή νόμου τώρα είμαστε κάτω από το νόμο του Χριστού

[21:51, 17/9/2019] José Luis Javier
Ναι φυσικά. Η Ρώμη το άλλαξε και το έδωσε σε όλους σας. Δεν σου λέω ότι είσαι καθολικός φίλε;

[9:51 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Και ο νόμος του Χριστού δεν λέει ότι πρέπει να τηρούμε το Σάββατο

[21:51, 17/9/2019] José Luis Javier
«Αν με αγαπάς, να τηρείς τις εντολές μου» Είσαι βάναυσος φίλε μου.

Η Ημέρα της Ανάστασης: Η Νέα Δημιουργία
2174 Ο Ιησούς αναστήθηκε από τους νεκρούς «την πρώτη ημέρα της εβδομάδας» (Ματθ. 28:1· Μκ 16:2· Λκ 24:1· Ιω. 20:1). Καθώς είναι η «πρώτη μέρα», Η ημέρα της Ανάστασης του Χριστού θυμάται την πρώτη δημιουργία. Καθώς είναι η «όγδοη μέρα», που ακολουθεί το Σάββατο (βλ. Mc 16, 1· Mt 28, 1),  Σημαίνει τη νέα δημιουργία που εγκαινιάστηκε με την ανάσταση του Χριστού.  Για τους χριστιανούς έγινε η πρώτη όλων των ημερών, η πρώτη όλων των εορτών, η ημέρα του Κυρίου (Hè kyriakè hèmera, dies dominica),  την Κυριακή:" 
«Μαζευόμαστε όλοι  η μέρα του ήλιου Επειδή είναι η πρώτη ημέρα [μετά το εβραϊκό Σάββατο,[/su_highlight] αλλά και η πρώτη ημέρα], κατά την οποία ο Θεός, βγάζοντας την ύλη από το σκοτάδι, δημιούργησε τον κόσμο. την ίδια μέρα, ο Ιησούς Χριστός… —ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, Άρθ. 2174 [4]Η Ημέρα της Ανάστασης: η Νέα Δημιουργία
[LINK, Βατικανό]

[9:52 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Αυτό λέει η Καθολική Εκκλησία, και το έχετε αποδεχτεί... Αυτό σας κάνει καθολικό. Αυτός που κλέβει λέγεται κλέφτης. και αυτός που ακολουθεί τα καθολικά δόγματα, καθολικός

Αλλά ο Θεός έχει ήδη προειδοποιήσει...

[9:52 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Αντιγραφή και επικόλληση από την Google είναι η σοφία σας

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
Ας υποθέσουμε για λίγο ότι αν αντιγράφω από το Google όπως λες, αν σου παρουσιάζω την αλήθεια, τι σημασία έχει; Επιπλέον, προτιμώ να κάνω αντιγραφή και επικόλληση παρά να λέω τις βλακείες και τις βαρβαρότητες που σχολίασες εδώ, και ότι —με τη Βίβλο στα χέρια, σε διέψευσα. Είσαι ανίκανος, αυτό είσαι. Αγαπάτε τα ψέματα και ως εκ τούτου θα χαθείτε (APC. 22:15). Αυτό είναι που αγαπάς -

Επαναλαμβάνω,  ΕΣΕΙΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ! 

25Και θα πει λόγια εναντίον του Υψίστου, και θα συντρίψει τους αγίους του Υψίστου,  και θα σκεφτεί να αλλάξει την εποχή και το νόμο.  και θα παραδοθούν στο χέρι του μέχρι έναν καιρό και καιρούς και μισό καιρό. ΔΑΝΙΗΛ 7:25

[9:53 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Ρώμη ή Θεός;

[21:53, 17/9/2019] José Luis Javier
ΡΩΜΗ.

Η Βίβλος προειδοποιεί γι' αυτό και εσείς ακόμα δεν καταλαβαίνετε—ή δεν θέλετε να καταλάβετε. Αυτό τους συμβαίνει επειδή ακολουθούν αιρέσεις. Ακολουθείτε την ίδια ημέρα του Σαββάτου με τη Ρώμη, και αυτό δεν ενεργοποιεί τον εγκέφαλό σας. Μπορεί να μην τα έχουν;

Δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί; Από πότε τα πράγματα του Θεού μοιάζουν με αυτά του διαβόλου; Μιμείται ο Θεός τον διάβολο ή ο διάβολος μιμείται τον Θεό; Από πότε η πλειοψηφία ακολουθεί τον Θεό;

58Αυτό είναι το ψωμί που κατέβηκε από τον ουρανό. όχι όπως οι πατέρες σας έφαγαν το μάννα και πέθαναν. Αυτός που τρώει αυτό το ψωμί θα ζήσει για πάντα.
59Αυτά είπε στη συναγωγή, διδάσκοντας στην Καπερναούμ.
60Όταν τους άκουσαν πολλοί από τους μαθητές του, είπαν: Αυτή είναι σκληρή λέξη. ποιος μπορεί να το ακούσει; […]
66Από τότε  Πολλοί από τους μαθητές του γύρισαν πίσω και δεν περπατούσαν πια μαζί του.  —ΙΩΑΝΝΗΣ 6:59-60, 66

Εξήγησέ μου τα εδάφια ISAIAH 66:22-23

[9:54 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δεν έχω δηλώσει ποτέ ότι η Κυριακή είναι ημέρα του Κυρίου, αυτό είναι μια πλάνη βιαστικής γενίκευσης.

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
 Και γιατί τότε συγκεντρώνεστε σε μια Κυριακάτικη Εκκλησία—τις Κυριακές; 

[9:54 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
22Επειδή όπως οι νέοι ουρανοί και η νέα γη που κάνω  θα παραμείνει  μπροστά μου, λέει ο Κύριος, έτσι θα μείνουν οι απόγονοί σου και το όνομά σου.
23Και από μήνα σε μήνα,  και από την ημέρα του Σαββάτου σε την ημέρα του Σαββάτου, ΟΛΗ Η ΣΑΡΚΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ  μπροστά μου, λέει ο Κύριος. —ΗΣΑΪΑΣ 66:22-23

Εκεί λέει ότι το Σάββατο θα τηρηθεί για την αιωνιότητα, για κάθε σάρκα. Δεν το έφτιαξα φίλε μου. Υπερασπίζεστε τα δόγματα του ανθρώπου.

[9:55 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)

Ausejo, Seraphim of Ausejo, 1975 Ro 7:6-7
6αλλά τώρα, πεθαίνοντας σε αυτό που μας φυλάκισε, ελευθερωθήκαμε από αυτόν τον νόμο, ώστε να υπηρετούμε στο νέο καθεστώς του Πνεύματος, και όχι στο παλιό καθεστώς της γραπτής επιστολής.7 Τι να πούμε τότε; Ότι ο νόμος είναι αμαρτία; Ούτε να το σκεφτείς! Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχω γνωρίσει την αμαρτία παρά μόνο μέσω του νόμου. Γιατί δεν θα ήξερα τι είναι η φιλαρέσκεια αν δεν μου έλεγε ο νόμος: Δεν θα επιθυμείς.

Τι καταλαβαίνεις με το να απαξιώνεις;

[9:56 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
8Αυτός ο λαός των χειλιών με τιμά. Όμως, η καρδιά του είναι μακριά μου.
9 Λοιπόν, μάταια με τιμούν,  Η διδασκαλία ως δόγματα, εντολές των ανθρώπων. —ΜΑΤΑΙΟΣ 15:8-9

[9:56 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)

Ausejo, Seraphim of Ausejo, 1975
Ρω 7:6-7
6αλλά τώρα, πεθαίνοντας σε αυτό που μας φυλάκισε, ελευθερωθήκαμε από αυτόν τον νόμο, ώστε να υπηρετούμε στο νέο καθεστώς του Πνεύματος, και όχι στο παλιό καθεστώς της γραπτής επιστολής.7 Τι να πούμε τότε; Ότι ο νόμος είναι αμαρτία; Ούτε να το σκεφτείς! Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχω γνωρίσει την αμαρτία παρά μόνο μέσω του νόμου. Γιατί δεν θα ήξερα τι είναι η φιλαρέσκεια αν δεν μου έλεγε ο νόμος: Δεν θα επιθυμείς.

[9:56 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Για πόσους νόμους μιλάει το προς Ρωμαίους 7;

[9:57 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Ο Παύλος δίνει αυτό το παράδειγμα τη δέκατη εντολή, γιατί;

Από τις Δέκα Εντολές

[9:57 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Δεν… Ή μάλλον, ναι και όχι. Επειδή υπάρχουν πάντα δύο νόμοι (ή περισσότερο).

[9:58 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Γιατί θέτει τη δέκατη εντολή ως παράδειγμα του νόμου του οποίου υπήρξαν ανίκανος. Καταλαβαίνεις. Τι καταλαβαίνεις από αυτή τη λέξη;

[21:58, 17/9/2019] José Luis Javier
Δύο νόμοι: 1. Όταν τηρείς (τον Νόμο του Θεού), και 2. Όταν παραβιάζεται (νόμος της αμαρτίας).

[9:58 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Επιτρέψτε μου να εξηγήσω τη λέξη ανυποχώρητος

[10:00 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Νομίζω ότι σου έδωσα ήδη το tetxo, αλλά θα σου το ξαναδώσω...

[10:00 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Περιμένω την απάντηση σου Τι σημαίνει η λέξη ανίκανος;

[10:00 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Αποσυνδεόμενοι, δεν έχετε πλέον υποχρέωση σε αυτό.

[22:01, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Εντάξει έτσι συνέβη με το νόμο και τις Δέκα Εντολές εντάξει;
το είπες μόνος σου

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
Πού λέει ο Θεός, και πού λέω ότι είμαστε αδικημένοι από το νόμο; Σας έδωσα μόνο τον ορισμό του αδέσμευτου που ζητήσατε, όχι ότι ισχύει για το νόμο του Θεού, καλός διεστραμμένος.

[22:01, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Ausejo, Seraphim of Ausejo, 1975
Ρω 7:6-7
6αλλά τώρα, πεθαίνοντας σε αυτό που μας φυλάκισε, ελευθερωθήκαμε από αυτόν τον νόμο, ώστε να υπηρετούμε στο νέο καθεστώς του Πνεύματος, και όχι στο παλιό καθεστώς της γραπτής επιστολής.7 Τι να πούμε τότε; Ότι ο νόμος είναι αμαρτία;  Ούτε να το σκεφτείς! Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχω γνωρίσει την αμαρτία παρά μόνο μέσω του νόμου.  Γιατί δεν θα ήξερα τι είναι η φιλαρέσκεια αν δεν μου έλεγε ο νόμος: Δεν θα επιθυμείς.

Ειλικρινά, είσαι ζώο, και τα ζώα με συγχωρούν, γιατί δεν νομίζω ότι είναι τόσο βάναυσα όσο εσύ. Το ίδιο κείμενο σας λέει τη μεγαλοπρέπεια του νόμου, που μετατρέπει την ψυχή (ΨΑ. 19:7).

[22:01, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Δεν θα το επιθυμούσατε από τις Δέκα Εντολές;

[22:01, 17/9/2019] José Luis Javier
Δεν είστε συνδεδεμένοι [όπως πάντα], κάτι πολύ απλό.

[10:02 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Φυσικά το δέκατο

[10:02 μ.μ., 17/9/2019] José Luis Javier
Ο Παύλος μιλάει για δύο νόμους και έχεις σούπα στο κεφάλι σου. Το διαψεύδω μαζί του στο Ρωμαίους 7:

[10:02 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)

Ausejo, Seraphim of Ausejo, 1975
Jr 31:31-33
31 Ιδού, έρχονται μέρες, λέει ο Κύριος, όταν θα κάνω νέα συμμαχία με τον οίκο του Ισραήλ και με τον οίκο του Ιούδα.
32 Όχι σαν τη συμμαχία που σφράγισα με τους πατέρες σας την ημέρα που τους έπιασα από το χέρι για να τους οδηγήσω έξω από τη γη της Αιγύπτου. Έσπασαν τη συμμαχία μου, και τους αντιμετώπισα ως άρχοντα - δηλώνει ο Γιαχβέ -.
33 Αυτή θα είναι η συμμαχία που θα σφραγίσω με τον οίκο του Ισραήλ, μετά από εκείνες τις ημέρες - λέει ο Κύριος -: βάζω το νόμο μου μέσα τους και τον γράφω στις καρδιές τους. Θα είμαι ο Θεός τους και αυτοί θα είναι ο λαός μου.

[22:03, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Αλλά γιατί να χρησιμοποιήσω αυτό το παράδειγμα. Συνεχίστε την αναζήτηση στο Google
Πες μου που είναι γραμμένο δεν πρέπει να ποθείς;

Google

[10:08 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Θα σας αποκαλώ κύριε Google

[ΕΚΔΟΣΗ] José Luis Javier
Μην ανησυχείς, προχώρα. Η Google είναι μια εικονική εγκυκλοπαίδεια όπου έχετε πρόσβαση σε όλες σχεδόν τις πληροφορίες στην πλήρη ιστορία της ανθρωπότητας. Ακόμη και ολόκληρη η Βίβλος βρίσκεται στο Google, σε όλες τις υπάρχουσες και μελλοντικές εκδόσεις. Νομίζω ότι υπάρχει σοφία σε αυτό. Αντί για σένα, Θα συνεχίσω να σας αποκαλώ ανίκανους και πρόβατους, δεξιός.

[22:11, 17/9/2019] José Luis Javier
6Τώρα όμως είμαστε απαλλαγμένοι από το νόμο, έχοντας πεθάνει σε εκείνον στον οποίο υπαγόμασταν, ώστε να υπηρετούμε κάτω από το νέο καθεστώς του Πνεύματος και όχι με το παλιό καθεστώς του γράμματος.

[10:08 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Η αμαρτία που κατοικεί μέσα μου

7 Τι να πούμε τότε; Είναι ο νόμος αμαρτία; Με κανένα τρόπο. [2] Αλλά δεν ήξερα την αμαρτία παρά μόνο μέσω του νόμου. γιατί ούτε εγώ θα γνώριζα την πλεονεξία, αν δεν έλεγε ο νόμος: Μη επιθυμείς.
8 Αλλά η αμαρτία, παίρνοντας αφορμή από την εντολή, δημιούργησε μέσα μου κάθε πλεονεξία. γιατί χωρίς το νόμο η αμαρτία είναι νεκρή.
9 Και κάποτε ζούσα χωρίς νόμο. Όταν όμως ήρθε η εντολή, η αμαρτία ξαναζωντάνεψε και πέθανα.
10 Και διαπίστωσα ότι η ίδια εντολή που ήταν για τη ζωή μου αποδείχθηκε θάνατος.
11 επειδή η αμαρτία, παίρνοντας αφορμή από την εντολή,…[10:12 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική): Ausejo, Seraphim of Ausejo, 1975

Κολ 2:16
Επομένως, μην σας επικρίνει κανείς σε θέματα φαγητού ή ποτού, ή σχετικά με ένα πανηγύρι ή μια νέα σελήνη ή ένα Σάββατο.

Υπάρχουν τρεις νόμοι. Ο στίχος 14 λέει ότι ο νόμος είναι πνευματικός [ROM. 7:14]. Ο νόμος της αμαρτίας επίσης εδάφιο 25 [ROM. 7:25]

[22:11, 17/9/2019] José Luis Javier

[10:17 μ.μ., 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Με αφήνεις να ακούσω τον ήχο σου και μετά στείλε άλλον, μην είσαι τσαπουλίν, δώσε μου χρόνο εντάξει

Το προς Ρωμαίους 7:6,7 μιλάει για τις δέκα εντολές.
Ο στίχος 14 μιλάει για το νόμο του πνεύματος
Ο στίχος 25 μιλάει για το νόμο της αμαρτίας

Υπάρχουν τρεις νόμοι;;;;;;;;;;; Και δεν είπε τίποτα ????????

Επαναλαμβάνεις μόνο αιρέσεις σαν παπαγάλος;;

Πες μου από πού αναφέρει ο Παύλος το εδάφιο προς Ρωμαίους 7:7 προτού συνεχίσω.

[22:17, 17/9/2019] José Luis Javier

Μη με αφήνεις χωρίς απάντηση. Καλύτερα γραμμένο. Χάνω χρόνο ακούγοντας τον ήχο. Το πρώτο μέρος είναι ψέμα, ο στίχος 6 μιλάει για το νόμο ο δεκάλογος. Τους ξεσηκώνει. Κανείς δεν είπε ότι ο νόμος είναι καταραμένος, Το έφτιαξες. Είπαμε μόνο ότι έγινε αλλαγή νόμου. Είμαστε υπό την κυριαρχία του πνεύματος ή του Χριστού

[22:17, 17/9/2019] José Luis Javier

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
Η αδεξιότητα σου δεν έχει όρια. Ο Χριστός μας καλεί να είμαστε πνευματικοί ή κοσμικοί;

16Γι' αυτό λέω: Περπατάτε κατά το Πνεύμα και μην εκπληρώνετε τις επιθυμίες της σάρκας.
17Διότι η επιθυμία της σάρκας είναι ενάντια στο Πνεύμα, και η επιθυμία του Πνεύματος είναι ενάντια στη σάρκα. και αυτά είναι αντίθετα μεταξύ τους, για να μην κάνεις αυτό που θέλεις.
18 Αλλά αν σας οδηγεί το Πνεύμα, δεν είστε κάτω από το νόμο.  19Και τα έργα της σάρκας είναι φανερά, που είναι: μοιχεία, πορνεία, ακαθαρσία, ασέβεια,
20ειδωλολατρία, μαγεία, εχθρότητες, διαμάχες, ζήλια, οργή, διαμάχες, διχόνοιες, αιρέσεις,
21Φθόνος, φόνος, μέθη, όργια και παρόμοια πράγματα. για το οποίο σας προειδοποιώ, όπως σας έχω ξαναπεί, ότι  Όσοι κάνουν τέτοια πράγματα δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού.—ΓΑΛΑΤΕΣ 5:16-21 

ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ-

Η ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
7Επειδή τρία είναι αυτοί που δίνουν μαρτυρία στους ουρανούς: ο Πατέρας, ο Λόγος και το Άγιο Πνεύμα.  και αυτά τα τρία είναι ένα. 

Σε καθοδηγεί το πνεύμα ή η σάρκα;

5Γιατί όσοι είναι από τη σάρκα σκέφτονται τα σαρκικά. αλλά αυτοί που είναι του Πνεύματος, στα πράγματα του Πνεύματος.
6Επειδή Η φροντίδα για τη σάρκα είναι θάνατος, αλλά η φροντίδα του Πνεύματος είναι ζωή και ειρήνη.
7Διότι ο νους της σάρκας είναι εχθρότητα εναντίον του Θεού. επειδή δεν υπόκεινται στο νόμο του Θεού, ούτε μπορούν?
8και αυτοί που ζουν κατά σάρκα δεν μπορούν να ευχαριστήσουν τον Θεό. —ΡΩΜΑΙΟΥΣ 8:5-8

Το πρόβλημα με εσάς και τη συντριπτική πλειοψηφία των προβάτων που συγκεντρώνονται σε «προτεσταντικές» εκκλησίες είναι ότι υπερασπίστηκαν τα γραπτά του Παύλου για να υπερασπιστούν τις αιρέσεις τους. Αλλά ο Παύλος είναι για σκεπτόμενους και πνευματικούς νου, όχι για ανίκανους ανθρώπους σαν εσάς. Γι' αυτό κάνουν πάντα λάθη. Αλλά ο Θεός έχει μια προειδοποίηση για σένα-

15Και να ξέρετε ότι η υπομονή του Κυρίου μας είναι για σωτηρία.  καθώς και τον αγαπημένο μας αδελφό Πάμπλο,  Σύμφωνα με τη σοφία που του δόθηκε, σας έγραψε:
16σχεδόν σε όλες τις επιστολές του, μιλώντας μέσα τους από αυτά τα πράγματα? μεταξύ από τα οποία είναι μερικά δύσκολα κατανοητά,  που οι αμαθείς και ασταθείς στρίβουν, όπως και οι άλλες Γραφές, προς δική τους καταστροφή.  —2 ΠΕΤΡΟΥ 3:15-16

Αυτός είναι ο δρόμος που επιλέξατε και κανείς δεν σας παίρνει από εκεί, όσο ασεβής κι αν είναι.

[22:42, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Η αρχή του στίχου 6 είναι πολύ σαφής, αλλά τώρα είμαστε ελεύθεροι από το νόμο [ROM. 7:6] Φίλε, τα λέμε αύριο καλύτερα. δεν τελείωσες ποτέ

[22:42, 17/9/2019] José Luis Javier

Αδερφέ [διορθώνω, φίλε], με όλο το σεβασμό, άσε τη μετριότητα σου.

[22:42, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Μην λερώσεις, δώσε μου την ευκαιρία να ακούσω, μην στείλεις περισσότερα, περίμενε

Ausejo, Seraphim of Ausejo, 1975
Ρωμ 7:4
Έτσι, αδέρφια μου, μείνατε κι εσείς νεκροί στο νόμο μέσω του σώματος του Χριστού, να ανήκουμε πραγματικά σε άλλον: στον αναστημένο από τους νεκρούς, για να καρποφορούμε για τον Θεό.

[22:42, 17/9/2019] José Luis Javier
Νεκρός στο νόμο της αμαρτίας, ανίκανος.

Ναι, έγινε μια αλλαγή… ΡΩΜΗ

Η Ημέρα της Ανάστασης: Η Νέα Δημιουργία
2174 Ο Ιησούς αναστήθηκε από τους νεκρούς «την πρώτη ημέρα της εβδομάδας» (Ματθ. 28, 1· Μκ 16, 2· Λκ 24, 1· Ιω. 20, 1). Καθώς είναι η «πρώτη μέρα», Η ημέρα της Ανάστασης του Χριστού θυμάται την πρώτη δημιουργία. Καθώς είναι η «όγδοη μέρα», που ακολουθεί το Σάββατο (βλ. Mc 16, 1· Mt 28, 1),  Σημαίνει τη νέα δημιουργία που εγκαινιάστηκε με την ανάσταση του Χριστού.  Για τους χριστιανούς έγινε η πρώτη όλων των ημερών, η πρώτη όλων των εορτών, η ημέρα του Κυρίου (Hè kyriakè hèmera, dies dominica),  την Κυριακή:" 
«Μαζευόμαστε όλοι  η μέρα του ήλιου Επειδή είναι η πρώτη ημέρα [μετά το εβραϊκό Σάββατο,[/su_highlight] αλλά και η πρώτη ημέρα], κατά την οποία ο Θεός, βγάζοντας την ύλη από το σκοτάδι, δημιούργησε τον κόσμο. την ίδια μέρα, ο Ιησούς Χριστός… ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, Άρθ. 2174 [4]Η Ημέρα της Ανάστασης: η Νέα Δημιουργία
[LINK, Βατικανό]

[/su_expand]
[22:45, 17/9/2019] José Luis Javier: Διαβάστε το. [3]Η Κατήχηση της Ιεράς Συνόδου του Τρεντ — Η Καθολική Εκκλησία επιτρέπει την αλλαγή του Σαββάτου
[DOCUMENT, CristoVerdad]
Σε ποια ενορία συγκεντρώνεστε;

[22:46, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Όχι Google

[22:46, 17/9/2019] José Luis Javier

[22:46, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική):
Δεν έχει σημασία. Επιτρέψτε μου να ακούσω τον ήχο σας παρακαλώ οκ

[22:46, 17/9/2019] José Luis Javier:
Δεν είναι η Google, αυτή είναι η σελίδα μου και η σελίδα του Βατικανού, που υπηρετείτε.

[22:47, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική):
Μη γράφεις, άσε με να ακούσω προσεκτικά

[22:47, 17/9/2019] José Luis Javier
Διαβάστε το άρθρο 2174 της Κατήχησης της Καθολικής Εκκλησίας.

Η Ημέρα της Ανάστασης: Η Νέα Δημιουργία
2174 Ο Ιησούς αναστήθηκε από τους νεκρούς «την πρώτη ημέρα της εβδομάδας» (Ματθ. 28:1· Μκ 16:2· Λκ 24:1· Ιω. 20:1). Καθώς είναι η «πρώτη μέρα», Η ημέρα της Ανάστασης του Χριστού θυμάται την πρώτη δημιουργία. Καθώς είναι η «όγδοη μέρα», που ακολουθεί το Σάββατο (βλ. Mc 16, 1· Mt 28, 1),  Σημαίνει τη νέα δημιουργία που εγκαινιάστηκε με την ανάσταση του Χριστού.  Για τους χριστιανούς έγινε η πρώτη όλων των ημερών, η πρώτη όλων των εορτών, η ημέρα του Κυρίου (Hè kyriakè hèmera, dies dominica),  την Κυριακή:" 
«Μαζευόμαστε όλοι  η μέρα του ήλιου Επειδή είναι η πρώτη ημέρα [μετά το εβραϊκό Σάββατο,[/su_highlight] αλλά και η πρώτη ημέρα], κατά την οποία ο Θεός, βγάζοντας την ύλη από το σκοτάδι, δημιούργησε τον κόσμο. την ίδια μέρα, ο Ιησούς Χριστός… —ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, Άρθ. 2174 [4]Η Ημέρα της Ανάστασης: η Νέα Δημιουργία
[LINK, Βατικανό]

[22:47, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Θα με αφήσεις να ακούσω τις βλακείες που έστειλες;

[22:47, 17/9/2019] José Luis Javier
Ναι, είναι τόσο καλό με τόσα μαργαριτάρια. Τελείωσα τώρα.
Ακούστε τους [τα ηχητικά].

[22:48, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Ή φοβάσαι ότι θα σε διαψεύσω;

[22:48, 17/9/2019] José Luis Javier
ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ!

[22:48, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Και ποιος λέει ότι δεν συμμορφωνόμαστε με το νόμο του Θεού;

[22:48, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Αυτό που σας δείχνουμε είναι τώρα ο νόμος είναι πνευματικός όπως λένε;;;;;;

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
Άλλη μια βλακεία που βγαίνει από το στόμα σου. Δεν είναι ότι υπάρχει άλλος πνευματικός νόμος, αλλά αυτός ο νόμος είναι πνευματικός (ΡΩΜ. 7:14).

[22:49, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Διαψεύδει τον εαυτό του

[22:49, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Γι' αυτό το Σάββατο ως γραπτός νόμος δεν μας υποχρεώνει πλέον, πλέον παραμένει αρχή που μας καλεί να δίνουμε χρόνο στον Θεό κάθε μέρα XD.
Προσπαθήστε να στείλετε ήχους τουλάχιστον 2 λεπτών
Ανώτατο όριο

[22:51, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
Τώρα το Respond είναι ο πνευματικός ή Γραπτός νόμος!

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ
Πραγματικά σαμποτάρισαν τον εγκέφαλό σου ή μάλλον τον αφαίρεσαν.

25Επειδή η περιτομή σε  Τα οφέλη της αλήθειας, εάν τηρείτε το νόμο.  αλλά αν επαναστατήσεις ενάντια στο νόμο, η περιτομή σου γίνεται απεριτομή.
26Ετσι ώστε, Εάν ο απερίτμητος άνθρωπος τηρεί τη δικαιοσύνη του νόμου, δεν θα θεωρείται η απερίτμησή του περιτομή;

27Και αυτό που είναι από τη φύση του απερίτμητο,  τηρώντας τέλεια το νόμο, θα σε κρίνει , ότι με το γράμμα και με την περιτομή επαναστατείτε ενάντια στο νόμο.
28Διότι αυτός που σαφώς δεν είναι Εβραίος δεν είναι Εβραίος. ούτε η περιτομή είναι φανερή στη σάρκα:
29Αλλά είναι ένας Εβραίος που είναι ένας από μέσα. και η περιτομή είναι αυτή της καρδιάς,  στο πνεύμα,  όχι σε επιστολή? του οποίου ο έπαινος δεν είναι των ανθρώπων, αλλά του Θεού. —ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2:25-29

Σας είπα ήδη, σταματήστε να επινοείτε με τον Πάμπλο ότι ο Πάμπλο είναι για ανθρώπους με μυαλό. Φίλε, Είσαι σιχαμερός!

[22:51, 17/9/2019] Άλεξ (Ευαγγελική)
?

Ο σκοπός του Σαββάτου ήταν να αφιερώσει χρόνο στον Θεό

27Τους είπε επίσης: Το Σάββατο έγινεμεαιτίααποάνδρας, και όχι το άνδραςμεαιτίααπο ημέρα ανάπαυσης. —ΜΑΡΚΟΣ 2:27

Εννοώ ότι το να αφιερώνεις χρόνο στον Θεό είναι κάτι κακό, και ως εκ τούτου, ο Θεός το εξάλειψε. Άλλη μια βλακεία!

GÉNESIS 2:1-3 vs. ÉXODO 20:8-1113  [1] Αν κρατήσεις το πόδι σου από το Σάββατο, από το να κάνεις το θέλημά σου την ιερή μου μέρα,  [2] και θα το ονομάσεις απόλαυση, άγια, ένδοξη του Κυρίου.  [3] και θα τον προσκυνήσεις,  [4] να μην περπατάς στα μονοπάτια σου,  [5] ούτε αναζητώντας τη θέλησή σου,  [6] ούτε καν να πεις τα δικά σου λόγια,
14Έτσι  [7] Θα χαρείτε στον Κύριο. Και θα σε κάνω να ανέβεις στα ύψη της γης, και θα σου δώσω την κληρονομιά του Ιακώβ του πατέρα σου να φας. γιατί το στόμα του Κυρίου το είπε. —ΗΣΑΪΑΣ 58:13-14

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ

[22:52, 17/9/2019] José Luis Javier: Άλλοι μπορούν πλέον να συμμετέχουν. Πρέπει να σφίξω τα μαργαριτάρια μου και να τα πάρω, αλλά ίσως υπάρχει κάποιος σε αυτό το μέρος που δεν είναι γουρούνι. Ίσως, απλώς ίσως.

Θέλω έλεος και όχι θυσία!

[23:46, 17/9/2019] José Luis Javier
Καληνύχτα σε όλους.

< >

[ΕΚΔΟΣΗ] Χοσέ Λουίς Χαβιέ

Η Συζήτηση συνεχίζεται. Ο Άλεξ συζητά με τον Μιγκέλ και οι «εχθροί» ενώνονται κατά λάθος για να σταυρώσουν την αλήθεια - τον Χριστό (ΙΩΑΝΝΗΣ 14:6). Έτσι, γΩς τελευταία σημείωση, θα ήθελα να επισημάνω ότι αυτή η ομάδα Μελετών «Βίβλου» στο WhatsApp αποτελείται από ανθρώπους διαφορετικών ομολογιών, δογμάτων και δογματικών παραλλαγών της Γραφής. Ο Άλεξ, για παράδειγμα, είναι ευαγγελικός, ενώ η ομάδα παρουσιάζει μια μεγάλη ποικιλία από ευαγγελικούς, Μάρτυρες του Ιεχωβά, Μορμόνους, Καθολικούς φυσικά, καθώς και άλλες παραλλαγές του Τριαδισμού και του Ουνιταρισμού, μεταξύ άλλων.

Δεδομένης αυτής της ποικιλομορφίας πεποιθήσεων και θρησκευτικών συσχετισμών, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλος διαχωρισμός μεταξύ αυτής της ομάδας μεταξύ των μελών της. Έχω ήδη συζητήσει μερικά από αυτά. Το ενδιαφέρον είναι ότι, αν και η πλειοψηφία «σκοτωνόταν» η μία την άλλη, αυτή η ίδια πλειοψηφία ενώθηκε για να σταυρώσει τον Χριστό, στην αλήθεια του – τον ιερό του νόμο. (PSA.119:142). Για παράδειγμα, είδατε ήδη πώς ο Τέντι παρενέβη στη συζήτηση και πώς ο ίδιος ο Άλεξ είπε ότι ο Τίτο Μαρτίνεθ. Ο Τίτο είναι ένας χαρακτήρας στην ομάδα τον οποίο σχεδόν όλοι απεχθάνονται, ο Bus έχει πολύ κακή ηθική φήμη στην ομάδα. Σύμφωνα με τα λόγια του Teddy (Augustine) (Μορμόνος)

[12:29 μ.μ., 9/10/2019] Teddy (Agustín) Συμφωνώ μαζί σου José Luis αυτός ο τύπος είναι ΦΟΒΕΡΟΣ
[12:29 μ.μ., 9/10/2019] Teddy (Agustín) Και ένας γιος του Βελζεβούλ
[12:30 μ.μ., 9/10/2019] Teddy (Agustín) Διαφθαρμένος με χρήματα
[12:30 μ.μ., 9/10/2019] Teddy (Agustín)Και είναι αυνανιστής και κοιτάζει τις γυναίκες με σαρκικό πόθο
[12:31 μ.μ., 9/10/2019] Teddy (Agustín) Αυτή είναι μια μαριονέτα του Βελζεβούλ κ. Cochino Tito
[12:32 μ.μ., 9/10/2019] Teddy (Agustín) Όσο κι αν μου μιλάει για τη Βίβλο, δεν του δίνω σημασία, δεν είναι αυτός που όντας αμαρτωλό και αιρετικό ον, μου δίνει μαθήματα από τον Θεό και τη Βίβλο, μόνο τον ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΜΟ αναζητά, ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΤΡΩΤΗΣ

Αργότερα σε εκείνη τη συνομιλία, ο Τίτο απαντά και ο αγώνας συνεχίζεται….

[3:41 μ.μ., 9/10/2019] Tito Martinez Αυτό είναι το πραγματικό παλιό βρώμικο μορμονοειδή
[3:41 μ.μ., 9/10/2019] Teddy (Agustín) Οχι αλλά του αμαρτωλού αυνανιστή έχετε όλα τα κερδισμένα δελτία
[15:42, 9/10/2019] Tito Martinez Μπαρτολέρο ναι γιατί περίπου μια φορά την εβδομάδα Γίνομαι άγιος Βαρτόλα όπως διατάζει ο Θεός
[15:42, 9/10/2019] Tito Martinez και είναι πολύ υγιεινό για το μυαλό, το σώμα και το πνεύμα
[3:45 μ.μ., 9/10/2019] Teddy (Agustín) τίτο μπάρτολο
[[3:42 μ.μ., 9/10/2019] Τίτο Μαρτίνεθ: Κοίτα, υποκριτέ, που πήγε να μιλήσει για έναν αιρετικό, έναν γιο του Σατανά που διδάσκει ότι ο Θεός Πατέρας έχει έναν άλλο Θεό Πατέρα πάνω του.

Αυτό είναι απλώς ένα παράδειγμα του πόσο καλά τα πάνε αυτά τα δύο στην ομάδα (την οποία διαχειρίζεται ο Alex). Ο Άλεξ δεν έμεινε πολύ πίσω και έκανε το εξής σχόλιο:

[4:46 μ.μ., 9/10/2019] Άλεξ (Ευαγγελική) Όλοι, ακόμη και οι Ρωμαιοκαθολικοί, φοβούνται τον Τίτο Μαρτίνεθ, τον καλύτερο Απολογητή
[5:12 μ.μ., 9/10/2019] Teddy (Agustín) Η καλύτερη χειροτεχνία εννοείς

Εντάξει, Άλεξ—στην καλύτερη περίπτωση είναι απλώς σαρκαστικός. Και στη χειρότερη περίπτωση, συμφωνεί με τον Τίτο Μαρτίνεθ ότι η πορνογραφία και ο αυνανισμός είναι πράξεις αγιασμένες από τον Θεό. Εσύ κρίνεις, αγαπητέ αναγνώστη. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της συζήτησης μου με τον Άλεξ είπε ότι ο Τίτο με ταπείνωσε σε μια συζήτηση που είχαμε προηγουμένως, κάτι που (η ταπείνωση) - προφανώς, ΠΟΤΕ δεν συνέβη. Αλλά τώρα βγήκε να υπερασπιστεί τον Τίτο, γιατί ο Τίτος είναι ένας άλλος που λέει ότι «Δεν υπάρχει νόμος», και αν δεν υπάρχει νόμος, τότε η πορνογραφία και ο αυνανισμός —προφανώς, δεν καταδικάζονται από τον λόγο του Θεού— ο ίδιος ο Θεός …

Πριν από λίγες μέρες, ο Ariel Paz και εγώ επρόκειτο να κάνουμε μια συζήτηση για το «απροσωπία» του Αγίου Πνεύματος. Λόγω τεχνικών δυσκολιών, η Ariel και εγώ δεν μπορέσαμε να κάνουμε μια τηλεδιάσκεψη που είχαμε συμφωνήσει. Και οι δύο συμφωνήσαμε να ορίσουμε μια μεταγενέστερη ημερομηνία. Πρέπει να πω ότι είχαμε μια πολύ ευχάριστη συνομιλία, αν και προφανώς έχουμε διχασμένες θέσεις σε αυτό το θέμα. Ο Άριελ είναι μια ενότητα (ο Ιησούς δεν είναι Θεός, ούτε το Άγιο Πνεύμα είναι Θεός). Επειδή δεν έχουμε ασχοληθεί ακόμα με το θέμα, δεν πρόκειται να επεκταθώ σε αυτό. Αλλά ο Άλεξ είναι ευαγγελιστής και ο Παζ είναι Μάρτυρας του Ιεχωβά.

Αφού ολοκληρώσετε αυτήν τη συζήτηση με τον Άλεξ, θα έχετε προσέξει το προτελευταίο σχόλιό του:

[23:37, 17/9/2019] [Alex (Evangelical): Άριελ Ειρήνη, τι απέγινε η συζήτηση για το άγιο πνεύμα;

Ο Άλεξ απλά προσπαθεί να βρει κάποιον να κάνει για μένα αυτό που δεν μπόρεσε να κάνει σε αυτή τη συζήτηση, διαψεύστε με. Και δεν τον νοιάζει αν αυτό το άτομο έχει διαφορετικές πεποιθήσεις από αυτόν. Ο Άλεξ μου είχε στείλει ακόμη και ένα βίντεο όπου ο Άριελ Παζ υποτίθεται ότι ταπεινώνεται από έναν Καθολικό. Κατά τη διάρκεια της συζήτησής μου με τον Άλεξ, η Άριελ Παζ μου έγραψε ιδιωτικά και μου είπε «Σαμπάθ Σαλόμ, αδελφέ, ο νόμος του Θεού είναι αιώνιος». Βλέπουμε λοιπόν ότι η Παζ και ο Άλεξ βρίσκονται σε αντίθετους πόλους.

Και βλέπουμε ότι η πλειοψηφία σε αυτήν την ομάδα άφησε τις διαφορές της στην άκρη και ενώθηκαν για να επιτεθούν στο νόμο του Θεού, δηλαδή να σταυρώσουν την αλήθεια. (ΨΑ 119:142). Έχουμε ήδη προηγούμενα στη Βίβλο όπου αυτό το είδος ένωσης έχει συμβεί στο παρελθόν—

11Μετά ο Ηρώδης με τους στρατιώτες του Τον περιφρόνησε και τον κορόιδευε, ντύνοντάς τον με υπέροχα ρούχα. και τον έστειλε πάλι στον Πιλάτο.
12Και ο Πιλάτος και ο Ηρώδης έγιναν φίλοι εκείνη την ημέρα.  γιατί πριν είχαν έχθρα μεταξύ τους 
.

Αυτή είναι η ίδια στρατηγική που έχει εφαρμόσει ο Francisco Bergoglio για να ενώσει όλες τις «χριστιανικές» και ακόμη και μη χριστιανικές ομολογίες, όπως ο Ιουδαϊσμός, ο Βουδισμός, το Ισλάμ, ακόμη και ο Αθεϊσμός. Δηλαδή, ας αφήσουμε τις διαφορές μας στην άκρη και ας ενωθούμε κατά λάθος, σε αυτό που αποκαλεί «Αγάπη».

Το αποτέλεσμα αυτής της ένωσης —και άλλων— ήταν ο θάνατος του Χριστού στον Σταυρό. Σταυρώθηκαν «η αλήθεια» (ΙΩΑΝΝΗΣ 14:6), ή τουλάχιστον, αυτό νόμιζαν. Εδώ σας αφήνω την υπόλοιπη συζήτηση στην ομάδα, εντελώς αδημοσίευτη.

Καλό Σάββατο σε όλους!

ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΜΕΡΟΣ (3)

ΝΟΜΟΣΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΜΕΛΕΤΗ ΜΕΡΟΣ [1]Ο ΝΟΜΟΣ και Ο ΝΟΜΟΣ, Αντιμετωπίζοντας την Ευαγγελική Ανικανότητα, Μέρος 1 [ΜΕΛΕΤΗ, CristoVerdad] [2]Ο ΝΟΜΟΣ και ο ΝΟΜΟΣ, Αντιμετωπίζοντας την Ευαγγελική Ανικανότητα, Μέρος 2 [ΜΕΛΕΤΗ, CristoVerdad] [3]

—JOSÉ LUIS JAVIER

————————————-
Εγγραφείτε στο CristoVerdad. Εγγραφείτε στο νέο μας κανάλι Vimeo Εγγραφείτε στο κανάλι μας στο Vimeo. Μοιραστείτε αυτήν την πρόσκληση και γίνετε μέλος της ομάδας μας WhatsApp Εγγραφείτε στην Ομάδα μας WhatsApp. Όταν εγγραφείτε, μην ξεχάσετε να μας αφήσετε το όνομά σας. Απαγορεύονται οι αισχρότητες. Μοιραστείτε και γίνετε μέρος της ευλογίας.
————————————-

Και θα ξέρετε την αλήθεια...
—Χριστός Αλήθεια https://www.cristoverdad.com

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αριθμοί σε μπλε αγκύλες [ ] σύνδεσμος προς το συμπληρωματικό υλικό.
Φωτογραφίες—αν υπάρχουν, επεκτείνετε επίσης το περιεχόμενο: βίντεο, ειδήσεις, συνδέσμους κ.λπ.

ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΛΙΚΟ

Εάν κάποιος από αυτούς τους συνδέσμους δεν λειτουργεί ή είναι λανθασμένος, ενημερώστε μας για να μπορέσουμε να τους διορθώσουμε. Εάν θέλετε να μας γράψετε, κάντε το χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί. Εάν θέλετε να μας γράψετε ιδιωτικά, κάντε το μέσω της ενότητας πληροφοριών και επιλέξτε επικοινωνία. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Ο Θεός να σε ευλογεί!

5 1 ψήφος
Βαθμολογία άρθρου
0
Θα θέλαμε να μάθουμε τι πιστεύετε, παρακαλώ σχολιάστεΧ
elEL