[21:05, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Vidíš, že se jen rád ptáš víc a neodpovídáš
[21:05, 17.9.2019] José Luis Javier Prošlo nebe a země?
Pokud se budete stále držet své chyby, ztratíte sami sebe.
4Každý, kdo hřeší, porušuje i zákon; neboť hřích je porušením zákona. — 1. JANA 3:4
[21:06, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Už ti nebudu odpovídat, nikdy jsi nechtěl odpovědět, moje otázka.
[21:06, 17.9.2019] José Luis Javier Prohraješ. Měl jsi jít s Luisito Toro…
[21:06, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Konec debaty vám již neodpovím
[21:06, 17.9.2019] José Luis Javier
řekni mi, V jaké farnosti se scházíte?
[21:06, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Nejsi rozumný
[21:07, 17.9.2019] José Luis Javier
Den vzkříšení: Nové stvoření
2174 Ježíš vstal z mrtvých „prvního dne týdne“ (Mt 28,1; Mk 16,2; Lk 24,1; J 20,1). Protože je „první den“, Den Kristova vzkříšení připomíná první stvoření. Protože je to „osmý den“, který následuje po sobotě (srov. Mc 16, 1; Mt 28, 1), Znamená to nové stvoření inaugurované Kristovým vzkříšením. Pro křesťany se stal prvním ze všech dnů, prvním ze všech svátků, dnem Páně (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), v neděli:"
„Všichni se sejdeme den slunce protože je to první den [po židovském sabatu,[/su_highlight], ale také první den], kdy Bůh, vyvedl hmotu z temnoty, stvořil svět; ten samý den, Ježíši Kriste... —KATECHISMUS KATOLICKÉ CÍRKVE, čl. 2174 [4]Den vzkříšení: Nové stvoření
[ODKAZ, Vatikán]
[21:07, 17.9.2019] José Luis Javier Jste ctitelem boha Slunce.
[21:07, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Ne
[21:07, 17.9.2019] José Luis Javier To jo!
Jsem s tím v pohodě. Už jsem svou práci udělal.
[21:07, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Ne, neodpovídáš na mou otázku.
[21:08, 17.9.2019] José Luis Javier
Jestli nemůžu tolerovat světlo, můžeš mě vyhodit ze skupiny. Rád půjdu. Už jsem naplnil Boha.
[21:08, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Matouš 12:5
[EDICE] José Luis Javier Měl bys ten text ještě trochu rozšířit. Dovolte mi, abych Vám pomohl-
5Nebo jste nečetli v zákoně, jak v sobotu kněží v chrámě poskvrňují sobotu a jsou bezúhonní? 6Q Říkám vám, že je zde někdo větší než chrám. 7A kdybys věděl, co to znamená: Chci milosrdenství a ne oběť, neodsuzovali byste nevinné; 8 neboť Syn člověka je pánem soboty. —MATOUŠ 12:5–8
[21:08, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Co říká pták? Vysvětli mi to
[21:08, 17.9.2019] José Luis Javier Zapomněl jsi tak brzy na lekci milosrdenství, kterou jsem ti dal?
23Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! protože dáváš desátek z máty, kopru a kmínu, a opustíte nejdůležitější část zákona: spravedlnost, milosrdenství a víru. Bylo to nutné udělat, aniž bychom s tím přestali —MATOUŠ 23:23
TI, KTEŘÍ ŽIJÍ V TĚLE
5Neboť ti, kdo jsou z těla, přemýšlejí o věcech těla; ale ti, kteří jsou z Ducha, ve věcech Ducha. 6Protože starat se o tělo je smrt, ale starat se o Ducha je život a pokoj. 7Protože rady těla jsou nepřátelství proti Bohu; protože nepodléhají zákonu Božímu, ani nemohou. — ŘÍMŮM 8:5–7
[21:08, 17.9.2019] José Luis Javier
Vysvětlete mi, VYSVĚTLTE MI. To je Pablo, a on říká, že žijete v těle, protože nedodržujete zákon, a že tímto způsobem nemůžete Boha uchopit.
[21:09, 17.9.2019] Alex (evangelický)
O čem mluví Matouš 12:5?
[EDICE] José Luis Javier
23Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! protože dáváš desátek z máty, kopru a kmínu, a vy necháte v zákoně to nejdůležitější: spravedlnost, MILOSRDENSTVÍ a víra. Bylo to nutné udělat, aniž bychom s tím přestali —MATOUŠ 23:23
12Za všechny, kteří zhřešili bez zákona, Bez zákona také zahynou; a všichni, kteří hřešili pod zákonem, podle zákona budou souzeni; 13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:12–13
[21:10, 17.9.2019] Alex (evangelický) Kněží nepovažovali sobotu za posvátnou a nikdo je nesoudí.
[EDICE] José Luis Javier
Toto prohlášení je nepravdivé. Ježíš mluví o milosrdenství. Existovala práce, kterou bylo třeba vykonat také o sabatu. Příkladem toho bylo obřízka chlapců osmý dennarození (Skutky 7:8), a dělat dobro potřebným. Pokud osmý den připadl na sobotu, muselo se to udělat, protože to byl také Boží příkaz. "Chci milosrdenství a ne oběť."
Pamatujte, že „nejdůležitějšími věcmi v zákoně byla víra, milosrdenství a spravedlnost“, což tehdejší farizeové a kněží nedodržovali. Proto Ježíš nepřišel zákon porušit, ale naplnit. To znamená, aby nás naučili, jak to naplnit, protože zapomněli na spravedlnost, víru a – zvláště,
3Ježíš znovu vstoupil do synagogy; a byl tam muž, jehož ruka byla uschlá. 2A sledovali ho, zda ho v sobotu uzdraví, aby ho mohli obvinit. 3Potom řekl muži, který měl uschlou ruku: "Vstaň a postav se doprostřed." 4A on jim řekl: Je dovoleno v sobotu konat dobro? [SOUCIT]nebo dělat špatně; zachránit život [SOUCIT], nebo ji odstranit? Ale mlčeli [NEDOSTATEKSOUCIT]. 5Pak se rozzlobeně rozhlédl [PRO JEHO NEDOSTATEK SOUCIT], zarmouceni tvrdostí jejich srdce [NEDOSTATEK SOUCIT], Řekl tomu muži: Natáhni ruku. A natáhl jej a jeho ruka byla uzdravena. [SOUCIT]. 6 Farizeové vyšli a radili se proti němu s herodiány, aby ho zahubili. [PRO NĚJ NEDOSTATEK SOUCIT].
[21:10, 17.9.2019] José Luis Javier
Je to příliš mnoho důkazů. Nejsem tvůj nepřítel. Předkládám vám pravdu, ale chcete lpět na chybě. Garantuji vám, že se ztratíte, pokud budete pokračovat touto cestou. Bojuj proti Bohu, ne se mnou. To není osobní. Je to slovo Boží proti slovu ďáblovi— od počátku podřadný (JAN 8:44).
[21:11, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nezachováváme jeden den v týdnu jako sobotu, protože Bible říká, že tento požadavek „měl být odstraněn“ (2. Korintským 3:7-11; viz komentáře k tomu na straně 337).' 2) Ale je sabat, který pravidelně zachováváme (Žd 4:4-11)
Ten, kdo bude soudit, bude Bůh. Nemyslete si, že s Bohem se vám bude dařit lépe než se mnou.. Vaše budoucnost nevypadá jasně.
[21:12, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Takže zákon na to nebyl? Vidíš, že si protiřečíš
vyhrál jsem
????????????????
[21:12, 17.9.2019] José Luis Javier Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! protože dáváš desátek z máty, kopru a kmínu, a opustíte nejdůležitější část zákona: spravedlnost, milosrdenství a víru. Bylo to nutné udělat, aniž bychom s tím přestali. —MATOUŠ 23:23
Ne, nebudeš na tom lépe.
[21:12, 17.9.2019] Alex (evangelický) Nic, co říkáš, už jsi ztratil
[21:13, 17.9.2019] José Luis Javier Ano, samozřejmě. Zasloužil sis svůj pád.
[21:13, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Nikdy jsi nedokázal odpovědět na moji otázku
[21:13, 17.9.2019] José Luis Javier Kdo mluví v Apokalypse?
[21:13, 17.9.2019] Alex (evangelik) Přibližuje nás zákon Kristu nebo nás odděluje?
[21:13, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Nemáte odpověď
[21:13, 17.9.2019] José Luis Javier 1Zjevení Ježíše Krista, kterou mu Bůh dal, aby ukázal svým služebníkům věci, které se musí brzy stát; a oznámil to tím, že to poslal prostřednictvím svého anděla svému služebníku Janovi, — ZJEVENÍ 1:1
[21:14, 17.9.2019] Alex (evangelický)
No a co
[21:14, 17.9.2019] José Luis Javier
Zjevení 22:14-16
14Blahoslavení, kdo DODRŽUJÍ JEHO PŘIKAZENÍ, *mají právo na strom života a vstoupit branami do města. 15Ale venku budou psi a čarodějové, smilníci, vrazi, modláři a všichni, kdo milují a lžou. 16A nebo Ježíš Poslal jsem svého anděla, aby vám o těchto věcech svědčil v církvích. Jsem kořen a potomek Davida, jasná a jitřní hvězda. —ZJEVENÍ 22:14–15
Spojte si tečky...to, pokud vidíte body!
[21:14, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nejprve mi odpovězte na otázku. Hahaha vypadáš jako zlomená deska
[21:14, 17.9.2019] José Luis Javier
Ježíš říká, že pokud nedodržujete jeho zákon, neoblékejte se, protože nepůjdete do nebe. A nemusím se odtud dostat. Toto je poslední kniha Bible a poslední kapitola, a mluví o zákonu Božím!
[21:15, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nikdy jsi neodpověděl na mou otázku Přibližuje nás zákon Kristu nebo nás odděluje? Proč se bojíš reagovat?
[21:16, 17.9.2019] José Luis Javier
Jen jsem ti nechtěl zlomit srdce tak brzy, protože až zemřeš, to je ten „drahokam“, který přineseš. Ale pojďme to uzavřít:
„Zákon“ nás spojuje a odděluje. Krista. To je moje odpověď, i když jsem vám tuto odpověď dal prakticky od začátku, ale tam, kde není rozlišovací schopnost, nebude přičten hřích? – no, ne (OZEUS 4:6).
[21:16, 17.9.2019] Rafael Pro koho byl zákon 10 přikázání určen? ?
[21:16, 17.9.2019] José Luis Javier 19A chrám Boží v nebi byl otevřen a truhla jeho smlouvy byla spatřena v chrámu. A ozvaly se blesky, hlasy, hromy, zemětřesení a velké krupobití. -APOKALYPSA. 11:19
[21:17, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Odpověz na moji otázku. Přibližuje nás nebo nás odděluje
[21:18, 17.9.2019] José Luis Javier Raphael, Zákon deseti přikázání má dvě hlavní funkce: 1) SPÁSA, tomu, kdo to drží, přiblížit se tak k Bohu (APC 14:12, 1JAN 3:6) a 2) ZATRACENÍ, dělat — účinně, jedno s ďáblem tomu, kdo ji znásilní (1 JAN 3:8), jako je tomu u lidí, jako je tento zlý muž jménem Alex.
8Ale víme, že zákon je dobrý, pokud ho člověk používá legitimně; 9S vědomím toho, že zákon nebyl dán pro spravedlivé, ale pro hříšníky a neposlušné, pro bezbožné a hříšníky, pro neuctivé a profánní, pro parricidy a matriky, pro vrahy, 10za smilníky, za sodomity, za únosce, za lháře a křivopřísežníky a za všechno, co je proti zdravé nauce, 11podle slavného evangelia blaženého Boha, které mi bylo svěřeno. — 1. Timoteovi 1:8–11
[21:18, 17.9.2019] José Luis Javier
Tady je.
[21:18, 17.9.2019] Alex (evangelický)
jste ztracen, sbohem, pane
[21:18, 17.9.2019] José Luis Javier
Už jsem odpověděl na slavnou otázku, „zákon“ nás přibližuje a odděluje od Krista. Duální funkce. Dokážete ho porazit?
[21:19, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jste odděleni od Krista, nejste křesťan sbohem, pane vynikající noci
[21:19, 17.9.2019] José Luis Javier
ty nečteš?
[21:20, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ne, již bylo řečeno, že jste odděleni od Krista, pokud zůstanete pod zákonem.
Nejsi křesťan, sbohem.
[EDICE] José Luis Javier Jsi ta nejnešikovnější a nejnevědomější věc, jakou jsem kdy v životě viděl. Ale jsem tu, abych sloužil, a ne abych byl obsluhován. Uvidíme-
„Zákon“, když je dodržován, nás přibližuje Kristu. Koneckonců, „koncem zákona je Kristus“, že?
2A on je smírnou obětí za naše hříchy; a nejen pro nás, ale i pro ty z celého světa. 3A v tom víme, že ho známe, budeme-li zachovávat jeho přikázání. 4Ten, kdo říká: Znám ho, a nezachovává jeho přikázání, takový je lhář a není v něm pravda; 5Kdo však zachovává jeho slovo, v tom skutečně dosáhla dokonalosti Boží láska; Podle toho poznáváme, že jsme v něm. — 1. Jana 2:2–5
Zdá se mi, že mluvím s předškolákem. No, v žádném případě —
10 Budete-li zachovávat má přikázání, zůstanete v mé lásce; jako já zachovávám přikázání svého Otce a zůstávám v jeho lásce. —JAN 15:10
Zachováš-li – příteli, zachováš-li.
Když je „zákon“ porušen, nejen že nás vzdaluje, ale odděluje nás od Krista –
23 protože všichni zhřešili a chybí jim Boží sláva, 24být ospravedlněn zdarma svou milostí, skrze vykoupení, které je v Kristu Ježíši, -Římanům 3:21-24
A co je hřích?
4Každý, kdo hřeší, porušuje i zákon; neboť hřích je porušením zákona.
6Kdo v něm zůstává, nehřeší; každý, kdo hřeší, ho neviděl a neznal. 7Dítka, ať vás nikdo neklame; Kdo činí spravedlnost, je spravedlivý, jak je spravedlivý. 8Kdo hřeší, je z ďábla; protože ďábel hřích od počátku. K tomu se zjevil Syn Boží, aby odčinil skutky ďábla. 9 Každý, kdo se narodil z Boha, nehřeší, protože v něm zůstává Boží semeno; a nemůže hřešit, protože se narodil z Boha. — 1. Jana 3:6–9
Už tomu rozumíte, nebo potřebujete víc?
8Ale my to víme zákon je dobrý, pokud to někdo používá oprávněně; 9S vědomím toho, že zákon nebyl dán pro spravedlivé, ale pro hříšníky a neposlušné, pro bezbožné a hříšníky, pro neuctivé a profánní, pro parricidy a matriky, pro vrahy, 10za smilníky, za sodomity, za únosce, za lháře a křivopřísežníky a za všechno, co je proti zdravé nauce, 11podle slavného evangelia blaženého Boha, které mi bylo svěřeno. — 1. Timoteovi 1:8–11
[21:21, 17.9.2019] José Luis Javier 25Pro skutečné výhody obřízky, pokud dodržujete zákon; Jste-li však přestupníkem zákona, vaše obřízka se stane neobřízkou. 26Jestliže tedy neobřezaný zachovává ustanovení zákona, nebude jeho neobřízka počítána jako obřízka? 27A ten, kdo je fyzicky neobřezaný, ale dokonale zachovává zákon, odsoudí vás, kteří jste podle litery zákona a obřízky přestupujete zákon. —ROMANS 2:25-27
Jen ti osvěžím paměť. No, nebo se alespoň snažím vložit něco do té věci ve vaší hlavě, které říkáte mozek. Ale pamatujte, že evoluce je falešná teorie, a to Z ničeho nikdy nic nevzejde!
[21:21, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Zákon, o kterém jsi celou tu dobu mluvil, tě odděluje od Krista
[21:21, 17.9.2019] José Luis Javier
Už jsem ti odpověděl. Ne, neschopný, to, co tě odděluje od Krista, je to, že porušuješ zákon, který ti řekl, abys zachoval jako důkaz své lásky k němu (JAN 14:15). Pokud to nedodržíš, je to proto, že ho nemiluješ. A pokud ho nemiluješ, věř mi, že jsi mimo jeho milost..
JE TO VŠECHNO, KTERÉ MÁTE?
[21:21, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ne
[21:21, 17.9.2019] José Luis Javier Čekal jsem, že budu vyzván. Ale NESTALO SE.
Přineste, co máte.
[21:21, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Aby pokračoval zákon, zákon skončil Římanům:10:4
[21:22, 17.9.2019] José Luis Javier 4protože cílem zákona je Kristus, pro spravedlnost pro každého, kdo věří. — ŘÍMŮM 10:4
Četli jste někdy Římanům 13:10?
[EDICE] José Luis Javier 8Já jsem princip Alfa a Omega a konec, praví Pán, který je a který byl a který přijde, Všemohoucí.
Tato slova pronesl sám Ježíš. Je Ježíš jeho konec? Je konec vždy konec? Máte jakýkoli konec v životě?
[21:22, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Perfektní
[EDICE] José Luis Javier
Myslíš perfektní!
7 Hospodinův zákon je dokonalý, který převádí duši; Svědectví o Jehovovi je věrné a činí moudré prosté. (ŽALMY 19:9
[21:23, 17.9.2019] Rafael
A pro koho to bylo?
??????????????
Skutky 21:25 Ale pokud jde o pohany, kteří uvěřili, napsali jsme jim, že nemají zachovávat nic z těchto věcí; jen aby se zdrželi věcí obětovaných modlám, krve, utonutí a smilstva.
[21:23, 17.9.2019] José Luis Javier
Komu Pavel kázal?
Četl jsi celou kapitolu Rafaeli? Pojďme tento text trochu rozšířit a uvidíte – jako vždy Bible vysvětluje sama sebe.
Vzpoura v chrámu
18 A další den Pablo Vešel s námi, aby viděl Jakuba, a sešli se všichni starší; 19 Kterým, když je pozdravil, vyprávěl jim jeden po druhém o věcech, které Bůh skrze svou službu učinil mezi pohany. 20 Když to uslyšeli, oslavili Boha a řekli mu: Vidíš, bratře, kolik tisíc Židů uvěřilo; a všichni jsou horliví pro zákon. 21 Ale byli o vás informováni, že učíš všechny Židy, kteří jsou mezi pohany, aby odpadli od Mojžíše, říkat jim, aby neobřezávali své děti a nedodržovali zvyky. 22 co je tam potom? Zástup se jistě shromáždí, neboť uslyší, že jsi přišel. 23 Udělejte tedy, co vám říkáme: Jsou mezi námi čtyři muži, kteří jsou povinni splnit svůj slib. 24 Vezmi je s sebou, očistit se jimi, a platí jejich výdaje za oholení hlavy; a každý pochopí, že o tobě nebylo nic řečeno, ale také chodíte spořádaně a dodržujete zákon. 25 Ale pokud jde o pohany, kteří uvěřili, Napsali jsme jim, že by si nic z toho neměli nechat; jen aby se zdrželi věcí obětovaných modlám, krve, utonutí a smilstva. 26 Pavel tedy vzal ty muže s sebou a následujícího dne očistil se s nimi a vstoupil do chrámu, oznámit naplnění dnů očišťování, kdy za každého z nich měla být předložena oběť. 27 Když však těch sedm dní téměř skončilo, někteří Židé z Asie, kteří ho spatřili v chrámu, pobouřili celý zástup. a vložili na něj ruce, 28 křičet: Muži Izraele, pomozte! To je muž, který všude učí všechny proti lidem, zákonu a tomuto místu; a kromě toho přivedl Řeky do chrámu a znesvětil toto svaté místo. 29 Předtím s ním totiž ve městě viděli Trofima z Efezu, o kterém si mysleli, že ho Pavel přivedl do chrámu. 30 A tak se celé město pohnulo a lid se shromáždil; a chytili Pavla, vyvlekli ho z chrámu a hned zavřeli dveře. 31 A když ho chtěli zabít, tribunovi skupiny bylo oznámeno, že celé město Jeruzalém je ve vřavě. ——Skutky 21:18–31
O tomto Rafaelovi bych mohl jít podrobněji, ale řeknu jen následující: Pablo se stal obětí pomluv.
[21:25, 17.9.2019] Alex (evangelik) Ignorujete Galatským 5:4
[21:25, 17.9.2019] José Luis Javier 13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:13
Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi?
[21:26, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Proč na mě tvůj přítel útočí v soukromí, ty jsi to nařídil!
[21:26, 17.9.2019] José Luis Javier 4Oddělili jste se od Krista, vy, kteří jste ospravedlněni zákonem; z milosti jsi upadl. —GALATŮM 5:4
13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:13
Ještě jednou, Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi? Řekněte mi, odporuje si Pablo, nebo tomu nerozumíte.
[21:26, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nemůžeš sám nebo co
[21:26, 17.9.2019] José Luis Javier
Víte, co je to obřadní zákon?
[21:26, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Protože jsou takoví
[21:26, 17.9.2019] José Luis Javier Ty to víš?
[21:26, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Odpověď
[21:27, 17.9.2019] José Luis Javier 13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:13
Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi?
[21:27, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Hahaha zkopíruj a vlož, nedáš
[21:27, 17.9.2019] José Luis Javier 13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:13
Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi?
Nevím, o čem to mluvíte.
13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:13
Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi?
Vysvětli mi to.
22 Neboť podle vnitřního člověka mám zálibu v zákonu Božím; 23Ale vidím JINÝ ZÁKON v mých členech, který se bouří proti zákonu mé mysli, a to mě přivádí do zajetí ZÁKON HŘÍCHU který je v mých členech. —ŘÍMÉ7:22-23
Rozumíš tomu?
[21:29, 17.9.2019] Alex (evangelický) Hahaha umíš se jen zeptat, ale neodpovídáš Pojďme teď spát
[21:30, 17.9.2019] José Luis Javier 22 Neboť podle vnitřního člověka mám zálibu v zákonu Božím; 23Ale vidím JINÝ ZÁKON v mých členech, který se bouří proti zákonu mé mysli, a to mě přivádí do zajetí ZÁKONA HŘÍCHU který je v mých členech. —ŘÍMÉ 7:22-23
Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi?
[21:30, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jaký je text apokalypsy? Co říkáš ?
[21:30, 17.9.2019] José Luis Javier Kdo bude ospravedlněn?
[21:31, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Odpověz mi. Text apokalypsy
[21:31, 17.9.2019] José Luis Javier Jaký text? Nevysvětlil jsi mi Apoca. 22:15.
[21:32, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Zjevení, kde mluví o Kristově zákonu a Božích přikázáních
[21:32, 17.9.2019] Alex (evangelický)
to je? Říkám vám, nemám po ruce Bibli. řekni mi, co říká
[21:33, 17.9.2019] José Luis Javier 14Zde je trpělivost svatých, těch, kteří zachovávají přikázání Boží a víru v Ježíše. —ZJEVENÍ 14:12
[21:33, 17.9.2019] José Luis Javier
Ano, jeden z nich. Vysvětli to. Tady je ten druhý, ten, na který jsem se tě ptal dříve –
15Ale psi budou venku a čarodějové, smilníci, vrazi, modloslužebníci a každý, kdo miluje a lže. —APOC. 14:12
Kdo bude vynechán z království?
[21:34, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Je 14:12?
[21:34, 17.9.2019] José Luis Javier
Vy se ptáte. Nevím, jaký text máte na mysli.
[21:35, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jestli je to tak, myslím
[21:35, 17.9.2019] José Luis Javier
Pokud nemáte Bibli, není to můj problém. Nejsem věštec. Nedělalo by to však žádný rozdíl. Máte stejné chyby s Biblí nebo bez Bible.
[21:36, 17.9.2019] José Luis Javier 12Zde je trpělivost svatých, těch, kteří zachovávají přikázání Boží a víru v Ježíše. —APC. 14:12
Kdo jde do nebe?
[21:36, 17.9.2019] Alex (evangelický)
To říká můj překlad
???
[21:37, 17.9.2019] José Luis Javier 14 Usilujte o mír se všemi, a svatost, bez něhož nikdo neuvidí Pána. Židům 12:14
[21:38, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Mluvte o Ježíšově víře
[21:38, 17.9.2019] José Luis Javier
Je to stejné, i když je to velmi zvláštní překlad. Ale také to tam říká... „TI, KTEŘÍ DODRŽUJÍ BOŽÍ PŘIKAZENÍ“
[21:39, 17.9.2019] Alex (evangelický) Kterých deset?
[21:39, 17.9.2019] José Luis Javier JE. 28:10, 13 Zde je odpověď.
Koho čert pronásleduje?
18A když s ním skončil na hoře Sinaj, dal Mojžíšovi dvě desky svědectví, kamenné desky psané prstem Božím. — 2. Mojžíšova 18:31
28A byl tam s Hospodinem čtyřicet dní a čtyřicet nocí; Nejedl chleba a nepil vodu; a napsal slova smlouvy na desky, deset přikázání. — 2. Mojžíšova 34:28
[21:41, 17.9.2019] José Luis Javier APC. 22:15 Dám vám odpověď. Pamatujte, kterých je deset... je to jedna kniha. Je to stejný příběh.
[21:41, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Slovo přikázání je generické Jan 13:34,35
[21:42, 17.9.2019] José Luis Javier
Dobře, vysvětlete mi Zjevení[je 22:15. Kdo nevstoupí do království Božího?
[21:42, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nevím, jak to konkrétně odkazuje k dekalogu.
[21:42, 17.9.2019] José Luis Javier
Pomohu ti —
13Tedy slovo Jehovovo Bude pro ně přikázání za přikázáním, mandát za mandátem, řádek za řádkem, řádek po řádku, trochu tam, trochu tam; dokud neodejdou a padnou na záda a nebudou zlomeni, svázáni a zajati. IZAJÁŠ 28:13
[21:43, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ani tam neuvádí 10 přikázání.
[21:43, 17.9.2019] José Luis Javier Přečtěte si Zjevení 22:14 a poté 22:15. Nespojujete se, příteli.
[21:43, 17.9.2019] Alex (evangelický)
A když se to vezme doslovně, pak by bylo nutné splnit všech 600 zákonů Mojžíšova zákona.
[21:43, 17.9.2019] José Luis Javier Mluvíme o zákonu Božím –deset přikázání. Pokud o obřadním právu nic nevíte, je lepší se v tom oboru neangažovat. Když něco nevíš, mlčíš.
A ano, Zjevení 22:14-15 odkazuje na dekalog. Pokud potřebujete, abych vám to ukázal, řekněte mi to. Není hřích něco nevědět. Tyhle věci tě neučí v těch sektách, které se setkávají, takže vím, jak to pochopit.
[21:44, 17.9.2019] Alex (evangelický)
BAD'1989, Bible aktuální, 1989
Jsou 28:10-1310 děti, které opakují: „a?b?c?ch?d, a?e?i?o?u, trochu sem, trochu tam“?»
11 Bůh tedy bude mluvit k tomuto lidu posměšnými rty a cizími jazyky,
12 lidí, kterým řekl: „Toto je místo odpočinku; nech unavené odpočinout“; a také: "Toto je místo odpočinku." Ale oni nechtěli poslouchat!
13 Neboť slovo Páně k nim bude také znít: "á?b?c?ch?d, a?e?i?o?u, tady trochu, tam trochu." Aby se mohli obrátit, až chodí a zraní se, zamotají se a uvězní.
[EDICE] José Luis Javier Izajáš 28:10-13 vám jednoduše přikazuje, abyste „hledali spisy“, něco, co neděláte.
[21:44, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Budete pokračovat v urážkách.
Je to jen špatný překlad královny Valery, v této verzi není nic, co by naznačovalo dodržování sabatu
[EDICE] José Luis Javier
Jde jen o to, že nemáte v hlavě jedinou kapku rozlišovací schopnosti. Tento text nehovoří o sabatu, ale dává vám klíč k pochopení APC. 22:14-15. Říká vám, abyste hledali v písmu a porovnávali písmo s písmem. Zdá se mi, že mluvím s 5letým dítětem nebo s někým, kdo nikdy nedržel Bibli v ruce.
[21:45, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Přejděte na Google
[21:46, 17.9.2019] José Luis Javier
Vysvětlím vám Zjevení 22:14-16, protože je zjevně nikdy nebudete schopni rozeznat, ačkoli je to velmi jednoduché. Uvidíme-
14Blahoslavení ti, kteří DODRŽUJÍ JEHO PŘIKAZENÍ, mít nárok ke stromu života, a vstoupit branami ve městě. 15Ale[1] psi budou venku , [2] a čarodějové, [3] smilníci, [4]vrazi, [5]modloslužebníci a [6] každý, kdo miluje a lže. 16 Já Ježíši Poslal jsem svého anděla, aby vám o těchto věcech svědčil v církvích. Já jsem kořen a lz David, jasná a ranní hvězda. —ZJEVENÍ 22:14–16
Dobře, Zjevení 14 nám říká, že abychom se dostali do nebe, musíme dodržovat Boží přikázání – to jest jeho svatý zákon. (EXD 20:1-17). Je pravda – jak říkáte, že slovo přikázání může být obecný termín, ale ne v tomto případě. Jako každý text musíte pochopit jeho kontext. A verš 15 nám dává tento kontext. Věnujte pozornost číslům, která dávám do hranatých závorek.
Apokalypsa. 22:14 nám dává vlastnosti, které musíme mít, abychom dosáhli nebe. A verš 22:15 nám dává charakteristiky těch, kteří nepřijdou [vejdou] do jeho království. Pojďme analyzovat každé číslo v závorkách –
PŘIKAZENÍ A ZÁKON (Zjevení 22:14-15)
[1] Psi: Psi, tedy homosexuálové, nevstoupí do Božího království, protože homosexualita porušuje několik přikázání Desatera (5.,7, 2., 4., 10). Deuteronomium 23:17-18 vám dává kontext „psi" ze Zjevení 22:15, [2] Čarodějové: Je samozřejmé, že čarodějnictví porušuje zákon Boží (1. 2., 3., 4.) [3] Smilníci: Smilstvo a cizoložství jsou stejný hřích za různých okolností. (9., 1., 2., 4., 3.) [4] vrazi: Je potřeba popisovat tento hřích? (6., 4., 5., 1.) [5] Modloslužebníci: Stejně jako čarodějové je tato skupina odsouzena zákonem (2., 1., 4.) [6] Každý, kdo miluje a lže: lháři porušují 9. přikázání přímo (9)a dále, dalších 9 přikázání, protože jakákoli odchylka od toho, co Bůh stanovil v zákoně (a celém jeho slově), je lež. Například je lež, že homosexuální manželství schvaluje Bůh (5., 7.,2., 4.), protože je také lež, že Bůh schvaluje uctívání Marie nebo jakékoli jiné modly, a ta neděle je den Páně.
Tak, TO JO, Zjevení 22:15 výslovně a implicitně zmiňuje Boží zákon, který je také opakem Zjevení 22:14; takže máme, že „přikázání“ uvedená ve verši 22:14 jsou přímým odkazem na zákon Sinaje – deset přikázání. A na závěr s rozmachem, Zjevení 22:16 nám dává podpis toho, kdo pronesl tato slova. to znamená, od toho, který dal stejný zákon!
13Slovo Hospodinovo [jeho_highlight background=”#fff621″ color=”#313131″]pro ně bude přikázání za přikázáním,[/su_highlight] příkaz za příkazem, řádek za řádkem, řádek po řádku, trochu tam, trochu tam; dokud neodejdou a padnou na záda a nebudou zlomeni, svázáni a zajati. IZAJÁŠ 28:13
Řádek za řádkem, jak říká Bible, příteli. Už vidíte tečky?… Můžete je také připojit?
[21:46, 17.9.2019] José Luis Javier
Dám vám klíč, který den dostal John první vidění Apokalypsy?
Všechny církve jsou sekty. To není urážka, to je pravda. Bible to říká (ISA. 4:1, APC. 14:4). Všechny denominace jsou sekty. Právě jsem ti to neřekl a ty to víš. Říkám to tady od prvního dne.
[21:47, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Které z těchto přikázání je třeba dodržovat?
[21:48, 17.9.2019] José Luis Javier
VŠECHNY (Jakub 2:15)
[21:48, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Odpověz mi
[21:48, 17.9.2019] José Luis Javier VŠECHNO (Jakub 2:15). Kolik přikázání řekl Bůh k porušení? Odpověz mi.
Nyní mi vysvětlete Izajáše 66:22-23
[21:50, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Potom jim ukážete Matouše 24:14
[EDICE] José Luis Javier Opravdu mě trápí opakovat to samé, ale příteli, Jsi hrubý!
Ježíš řekl: "Milujete-li mě, zachovávejte má přikázání." (JAN 14:15). I to je součástí evengalelia. Nebo budeš učit svět milovat ďábla?
A jednu věc, kterou nikdy plně nepochopím, je, jak Bible o něčem stále mluví až do své poslední stránky, kdy to bylo dávno předtím zrušeno? Jak dlouho po Ježíšově smrti psali Pavel a Jan?
[21:50, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Došlo ke změně zákona, nyní jsme pod zákonem Kristovým
[21:51, 17.9.2019] José Luis Javier
Ano, samozřejmě. Řím to změnil a dal to vám všem. Neříkám ti, že jsi katolík, příteli?
[21:51, 17.9.2019] Alex (evangelický)
A zákon Kristův neříká, že musíme zachovávat sobotu
[21:51, 17.9.2019] José Luis Javier "Milujete-li mě, zachovávejte má přikázání" Jsi brutální, příteli.
Den vzkříšení: Nové stvoření
2174 Ježíš vstal z mrtvých „prvního dne týdne“ (Mt 28,1; Mk 16,2; Lk 24,1; J 20,1). Protože je „první den“, Den Kristova vzkříšení připomíná první stvoření. Protože je to „osmý den“, který následuje po sobotě (srov. Mc 16, 1; Mt 28, 1), Znamená to nové stvoření inaugurované Kristovým vzkříšením. Pro křesťany se stal prvním ze všech dnů, prvním ze všech svátků, dnem Páně (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), v neděli:"
„Všichni se sejdeme den slunce protože je to první den [po židovském sabatu,[/su_highlight], ale také první den], kdy Bůh, vyvedl hmotu z temnoty, stvořil svět; ten samý den, Ježíši Kriste... —KATECHISMUS KATOLICKÉ CÍRKVE, čl. 2174[4]Den vzkříšení: Nové stvoření
[ODKAZ, Vatikán]
[21:52, 17.9.2019] José Luis Javier
To říká katolická církev a vy jste to přijali... To dělá každého z vás katolíkem. Kdo krade, nazývá se zlodějem; a ten, kdo následuje katolické nauky, katolík
Ale Bůh už varoval...
[21:52, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Kopírování a vkládání z Googlu je vaše moudrost
[EDICE] José Luis Javier Předpokládejme na chvíli, že když kopíruji z Googlu, jak říkáte, když vám předkládám pravdu, co na tom záleží? Kromě toho dávám přednost kopírování a vkládání, než abych říkal hlouposti a barbarství, které jste zde komentoval, a to – s Biblí v rukou jsem vás vyvrátil. Jsi nešikovný, to jsi. Milujete lži a jako takový se ztratíte (APC. 22:15). Tohle miluješ -
ZMĚNA ZÁKONA PRO „PROTESTANTY“
1. „Má [katolická] církev moc upravovat Boží přikázání? Místo sedmého dne a jiné festivaly určené předchozím zákonem, Církev nařídila zachovávat neděle a svátky pro uctívání Boha; a ty jsme nyní povinni uchovávat v důsledku přikázání Božího místo starého sabatu.“ — Excelence Reverend Dr. Challoner, p. 211. [Sestavení křesťanské nauky]
2. Jak prokážete, že církev má moc přikazovat svátkům a svátkům? Aktem změny ze soboty na neděli, které protestanti dovolují; a, pro které si láskyplně odporují, přísně dodržovat neděli, a porušování většiny ostatních svátků přikázaných stejnou církví. Jak to zkontrolujete?Protože zachováváním neděle uznávají moc církve k pořádání večírků a příkaz být pod hříchem; a ne zachránit zbytek [svátků], které jí přikázala, ve skutečnosti opět popírají stejnou moc.“ — Rev. Henry Tuberville, DD (RC), (1833), str. 58. Sestavení křesťanské nauky
3. „Máte nějaký jiný způsob, jak prokázat, že církev má moc zavést svaté dny povinností? Kdyby neměla takovou moc, nemohla by to udělat, s čímž s ní souhlasí všichni moderní věřící lidé. Nemohla nahradit zachovávání neděle, prvního dne v týdnu, za zachovávání soboty, sedmého dne, změnu, pro kterou neexistuje žádná biblická autorita.“ — Doktrinální katechismus, reverend Stephen Keenan, (1851), s. 174.[6]Katolická církev a její moc změnit zákon — Doktrinální katechismus, reverend Stephen Keenan, (1851),
[ODKAZ, Bible Light
5. Velká moc Oni [katolíci] tvrdí, že sobota byla změněna na neděli, den Páně, v rozporu s Desaterem, jak se zdá; Neexistuje ani žádný nápadnější příklad než změna dne sabatu. Velká je podle nich moc a autorita církve, protože zrušila jedno z deseti přikázání. [7]Velká moc katolické církve změnit sobotu, Augsburské vyznání, čl. 28
[ODKAZ, věřte] — Augsburské vyznání, článek 28
25A bude mluvit slova proti Nejvyššímu a bude lámat svaté Nejvyššího, a bude přemýšlet o změně doby a zákonů; a budou vydáni do ruky jeho až do času a časů a do poloviny času. DANIEL 7:25
[21:53, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Řím nebo Bůh?
[21:53, 17.9.2019] José Luis Javier ŘÍM.
Bible před tím varuje a vy tomu stále nerozumíte – nebo nechcete rozumět. To se jim stává za následování sekt. Dodržujete stejný sabatní den jako Řím, a to vám nezapne mozek. Je možné, že je nemají?
Nikdy ses nezeptal proč? Odkdy se Boží věci podobají věcem ďáblovým? Napodobuje Bůh ďábla, nebo ďábel napodobuje Boha? Odkdy většina následuje Boha?
58Toto je chléb, který sestoupil z nebe; ne jako vaši otcové jedli mannu a zemřeli; Kdo jí tento chléb, bude žít navěky. 59To řekl v synagoze, když učil v Kafarnaum. 60Když je slyšeli mnozí z jeho učedníků, řekli: To je těžké slovo; kdo to může slyšet? […]
66Od té doby Mnozí z jeho učedníků se obrátili a už s ním nechodili. —JAN 6:59–60, 66
Vysvětlete mi Izajáš 66:22-23
[21:54, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nikdy jsem netvrdil, že neděle je den Páně, to je omyl unáhlené generalizace.
[EDICE] José Luis Javier A proč se tedy scházíte v nedělní církvi – v neděli?
[21:54, 17.9.2019] José Luis Javier 22Protože jako nová nebesa a nová země že dělám zůstane přede mnou, praví Hospodin, tak zůstane tvé potomstvo a tvé jméno. 23A z měsíce na měsíc, a ode dne sabatu do dne sabatu se VŠECHNO TĚLO PŘICHÁZÍ K BODLENÍ přede mnou, praví Pán. —ISAIAH 66:22–23
Tam se říká, že sobota bude zachována na věčnost, pro všechno maso. To jsem si nevymyslel, příteli. Hájíte lidské doktríny.
[21:55, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975 Ro 7:6-7 6ale nyní, když jsme zemřeli tomu, co nás uvěznilo, osvobodili jsme se od tohoto zákona, takže sloužíme v novém režimu Ducha, a ne ve starém režimu psaného listu.7 Co tedy řekneme? Že zákon je hřích? Ani na to nemysli! Ale pravdou je, že jsem hřích nepoznal jinak než skrze zákon. Protože bych nevěděl, co je to žádostivost, kdyby mi zákon neřekl: Nebudeš dychtit.
Co rozumíte pod pojmem neposlušnost?
[21:56, 17.9.2019] José Luis Javier 8Tento lid rtů mě ctí; Ale jeho srdce je ode mě pryč. 9 No, marně mě ctí, Učení jako doktríny, přikázání mužů. —MATOUŠ 15:8–9
[21:56, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975 Ří 7:6-7 6ale nyní, když jsme zemřeli tomu, co nás uvěznilo, osvobodili jsme se od tohoto zákona, takže sloužíme v novém režimu Ducha, a ne ve starém režimu psaného listu.7 Co tedy řekneme? Že zákon je hřích? Ani na to nemysli! Ale pravdou je, že jsem hřích nepoznal jinak než skrze zákon. Protože bych nevěděl, co je to žádostivost, kdyby mi zákon neřekl: Nebudeš dychtit.
[21:56, 17.9.2019] José Luis Javier
O kolika zákonech mluví Římanům 7?
[21:57, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Pavel uvádí jako příklad desáté přikázání, proč?
Z Desatera přikázání
[21:57, 17.9.2019] José Luis Javier Ne… Nebo spíše ano a ne. Protože zákony jsou vždy dva (nebo více).
[21:58, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Proč uvádí desáté přikázání jako příklad zákona, jehož byly nedobrovolný. Rozumíš. Co tím slovem rozumíte?
[21:58, 17.9.2019] José Luis Javier
Dva zákony: 1. Když dodržíte (Boží zákon), a 2. Když je porušen (zákon hříchu).
[21:58, 17.9.2019] Alex (evangelický) Dovolte mi vysvětlit slovo nepovinný
[22:00, 17.9.2019] José Luis Javier
Myslím, že tetxo jsem ti už dal, ale dám ti ho znovu...
[22:00, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Čekám na tvoji odpověď Co znamená slovo neposlušný?
[22:00, 17.9.2019] José Luis Javier Bez přidružení k tomu již nemáte žádnou povinnost.
[22:01, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Dobře, to se stalo se zákonem a Desaterem přikázání, ano? sám jsi to řekl
[EDICE] José Luis Javier Kde Bůh říká a kde já říkám, že jsme zbaveni práva zákonem? Dal jsem vám pouze definici bez závazků, o kterou jste požádali, ne že se vztahuje na Boží zákon, dobrý zvrhlík.
[22:01, 17.9.2019] Alex (evangelický) Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975 Ří 7:6-7 6ale nyní, když jsme zemřeli tomu, co nás uvěznilo, osvobodili jsme se od tohoto zákona, takže sloužíme v novém režimu Ducha, a ne ve starém režimu psaného listu.7 Co tedy řekneme? Že zákon je hřích? Ani na to nemysli! Ale pravdou je, že jsem hřích nepoznal jinak než skrze zákon. Protože bych nevěděl, co je to žádostivost, kdyby mi zákon neřekl: Nebudeš dychtit.
Upřímně, jsi zvíře a zvířata mi prominou, protože si nemyslím, že jsou tak brutální jako ty. Tentýž text vám vypráví o slávě zákona, který obrací duši (PSA. 19:7).
[22:01, 17.9.2019] Alex (evangelický) Nechtěli byste po tom z Desatera přikázání?
[22:01, 17.9.2019] José Luis Javier
Nejste připojeni [jako vždy], něco super jednoduchého.
[22:02, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Samozřejmě desátý
[22:02, 17.9.2019] José Luis Javier Pavel mluví o dvou zákonech a ty máš polévku na hlavě. Vyvracím to s ním v Římanům 7:
[22:02, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975 Jr 31:31-33 31 Hle, přicházejí dny, je výrok Hospodinův, kdy uzavřu nové spojenectví s domem Izraele a domem Judy. 32 Ne jako smlouvu, kterou jsem zpečetil s vašimi otci v den, kdy jsem je vzal za ruku, abych je vyvedl z egyptské země. Rozbili mé spojenectví a já jsem s nimi jednal jako s pánem - prohlašuje Jahve -. 33 Toto bude spojenectví, které po těch dnech zpečetím s domem Izraele, je výrok Hospodinův: Vložím svůj zákon do jejich nitra a napíšu jim ho na srdce. Budu jejich Bohem a oni budou mým lidem.
[22:03, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ale proč používat ten příklad. Hledejte dál na Googlu
Řekni mi, kde je napsáno, že bys neměl dychtit?
Google
[22:08, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Budu vám říkat pane Google
[EDICE] José Luis Javier Nebojte se, pokračujte. Google je virtuální encyklopedie, kde máte přístup prakticky ke všem informacím v kompletní historii lidstva. Dokonce i kompletní Bible je na Googlu, ve všech existujících i budoucích verzích. Myslím, že je v tom moudrost. Místo tobě, Budu tě nadále nazývat neschopnými a ovcemi, nešikovný.
[22:11, 17.9.2019] José Luis Javier 6Ale nyní jsme osvobozeni od zákona, když jsme zemřeli tomu, čemu jsme byli podřízeni, abychom sloužili pod novým režimem Ducha a ne pod starým režimem litery.
[22:08, 17.9.2019] Alex (evangelický) Hřích, který ve mně přebývá
7 Co tedy řekneme? Je zákon hřích? V žádném případě. [2] Ale hřích jsem nepoznal jinak než skrze zákon; Nebo bych neznal lakomství, kdyby zákon neříkal: Nebudeš dychtit.
8 Hřích však způsobil přikázáním, způsobil ve mně veškerou žádostivost; protože bez zákona je hřích mrtvý.
9 A jednou jsem žil bez zákona; Ale když přišlo přikázání, hřích ožil a já zemřel.
10 A zjistil jsem, že totéž přikázání, které bylo pro život, se mi ukázalo jako smrt;
11 protože hřích, využívající příležitosti podle přikázání,…[22:12, 17.9.2019] Alex (evangelik): Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975
Kol 2:16
Proto ať vás nikdo nekritizuje v otázkách jídla nebo pití, ani ohledně svátku, novoluní nebo sabatu.
Existují tři zákony. Verš 14 říká, že zákon je duchovní [ROM. 7:14]. Zákon hříchu také verš 25 [ROM. 7:25]
[22:11, 17.9.2019] José Luis Javier
[22:17, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Necháš mě poslouchat tvoje audio a pak pošleš další, nebuď chapulín, dej mi čas ok
Římanům 7:6,7 mluví o deseti přikázáních.
Verš 14 hovoří o zákonu ducha
Verš 25 hovoří o zákonu hříchu
Jsou tři zákony????????????. A nic neřekl ????????
Ty jen opakuješ sekty jako papoušek??
Než budete pokračovat, řekněte mi, odkud Pavel cituje Římanům 7:7.
[22:17, 17.9.2019] José Luis Javier
Nenechávej mě bez odpovědi. Lépe napsané. Ztrácím čas posloucháním zvuku. První část je lež, 6. verš hovoří o zákonu dekalogu. Rozhýbává je. Nikdo neřekl, že zákon je prokletý, To sis vymyslel. Řekli jsme pouze, že došlo ke změně zákona. Jsme pod vládou ducha nebo vlády Krista
[22:17, 17.9.2019] José Luis Javier
[EDICE] José Luis Javier Vaše nešikovnost nezná mezí. Povolává nás Kristus, abychom byli duchovní nebo světští?
16Proto říkám: Choďte v Duchu a neplňte žádosti těla. 17Neboť žádost těla je proti Duchu a žádost Ducha je proti tělu; a tito jsou proti sobě, takže si neděláte, co chcete. 18 Jste-li však vedeni Duchem, nejste pod zákonem. 19A zjevné jsou skutky těla, které jsou: cizoložství, smilstvo, nečistota, chlípnost, 20modlářství, čarodějnictví, nepřátelství, sváry, žárlivost, hněv, sváry, rozbroje, hereze, 21závist, vražda, opilství, orgie a podobné věci; o čemž vás varuji, jak jsem vám již dříve řekl, že Ti, kdo dělají takové věci, nezdědí království Boží. (GALATANS 5:16-21
DALŠÍ VĚC-
BOŽSTVÍ BOŽÍ
7Protože tři jsou ti, kdo svědčí v nebi: Otec, Slovo a Duch svatý; a tyto tři jsou jedno.
Jste vedeni duchem, nebo tělem?
5Neboť ti, kteří jsou z těla, přemýšlejí o věcech těla; ale ti, kteří jsou z Ducha, ve věcech Ducha. 6Protože Starat se o tělo je smrt, ale péče o Ducha je život a pokoj. 7Nebo mysl těla jest nepřátelství proti Bohu; protože nepodléhají zákonu Božímu, ani nemohou; 8a ti, kdo žijí podle těla, nemohou se líbit Bohu. — ŘÍMŮM 8:5–8
Problém s vámi a velkou většinou ovcí, které se shromažďují v „protestantských“ církvích, je v tom, že prosazovaly Pavlovy spisy na obranu svých herezí. Ale Pavel je pro myšlení a duchovní mysl, ne pro nešikovné lidi, jako jsi ty. Proto vždy dělají chyby. Ale Bůh má pro tebe varování –
15A vězte, že trpělivost našeho Pána je pro spasení; stejně jako náš milovaný bratr Pablo, Podle moudrosti, která mu byla dána, ti napsal: 16téměř ve všech jeho epištolách, mluvení v jim z těchto věcí; mezi z nichž některé jsou těžko pochopitelné, které neučení a nestálí překrucují, stejně jako ostatní Písma, ke svému zničení. — 2. Petra 3:15–16
To je cesta, kterou jste si zvolili, a nikdo vás odtud nevezme, bez ohledu na to, jak bezbožná.
[22:42, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Začátek verše 6 je velmi jasný, ale nyní jsme osvobozeni od zákona [ROM. 7:6] Člověče, uvidíme se zítra lépe. nikdy jsi neskončil
[22:42, 17.9.2019] José Luis Javier
Bratře [opravuji, příteli], se vší úctou, zanech svou průměrnost.
[22:42, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Nešpiň se, dej mi šanci si poslechnout, neposílej víc, počkej
Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975 Řím 7:4 Takže, bratři, i vy jste zůstali mrtví zákonu skrze tělo Kristovo, abychom skutečně patřili jinému: vzkříšeným z mrtvých, abychom nesli ovoce pro Boha.
[22:42, 17.9.2019] José Luis Javier Mrtví vůči zákonu hříchu, neschopný.
Ano, došlo ke změně... ŘÍM
ZMĚNA ZÁKONA PRO „PROTESTANTY“
1. „Má [katolická] církev moc upravovat Boží přikázání? Místo sedmého dne a jiné festivaly určené předchozím zákonem, Církev nařídila zachovávat neděle a svátky pro uctívání Boha; a ty jsme nyní povinni uchovávat v důsledku přikázání Božího místo starého sabatu.“ — Excelence Reverend Dr. Challoner, p. 211. [Sestavení křesťanské nauky]
2. Jak prokážete, že církev má moc přikazovat svátkům a svátkům?
Aktem změny ze soboty na neděli, které protestanti dovolují; a čímž si láskyplně odporují, přísně zachovávají neděli a porušují většinu ostatních svátků přikázaných stejnou církví. Jak to zkontrolujete? Protože zachováváním neděle uznávají moc církve nařídit svátky a příkaz být pod hříchem; a ne tím, že by dodržovala zbytek [svátků], které jí přikázala, ve skutečnosti opět popírají stejnou moc.“ — Rev. Henry Tuberville, DD (RC), (1833), str. 58. Sestavení křesťanské nauky
3. „Máte nějaký jiný způsob, jak prokázat, že církev má moc zavést svaté dny povinností? Kdyby neměla takovou moc, nemohla by to udělat, s čímž s ní souhlasí všichni moderní věřící lidé. Nemohla nahradit slavení neděle, prvního dne v týdnu, za slavení soboty, sedmého dne, změnu, pro kterou neexistuje žádná biblická autorita. — Doktrinální katechismus, reverend Stephen Keenan, (1851), s. 174.[6]Katolická církev a její moc změnit zákon — Doktrinální katechismus, reverend Stephen Keenan, (1851),
[ODKAZ, Bible Light
5. Velká moc Oni [katolíci] tvrdí, že sobota byla změněna na neděli, den Páně, v rozporu s Desaterem, jak se zdá; Neexistuje ani žádný nápadnější příklad než změna dne sabatu. Velká je podle nich moc a autorita církve, protože zrušila jedno z deseti přikázání. — Augsburské vyznání, článek 28[7]Velká moc katolické církve změnit sobotu, Augsburské vyznání, čl. 28
[ODKAZ, věřte]
2174 Ježíš vstal z mrtvých „prvního dne v týdnu“ (Mt 28,1; Mk 16,2; Lk 24,1; J 20,1). Protože je „první den“, Den Kristova vzkříšení připomíná první stvoření. Protože je to „osmý den“, který následuje po sobotě (srov. Mc 16, 1; Mt 28, 1), Znamená to nové stvoření inaugurované Kristovým vzkříšením. Pro křesťany se stal prvním ze všech dnů, prvním ze všech svátků, dnem Páně (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), v neděli:"
„Všichni se sejdeme den slunce protože je to první den [po židovském sabatu,[/su_highlight], ale také první den], kdy Bůh, vyvedl hmotu z temnoty, stvořil svět; ten samý den, Ježíši Kriste... KATECHISMUS KATOLICKÉ CÍRKVE, čl. 2174 [4]Den vzkříšení: Nové stvoření
[ODKAZ, Vatikán]
[22:46, 17.9.2019] Alex (evangelik):
Na tom nezáleží. Nechte mě slyšet váš zvuk, prosím, ok
[22:46, 17.9.2019] José Luis Javier:
Není to Google, to je moje stránka a stránka Vatikánu, komu sloužíte.
[22:47, 17.9.2019] Alex (evangelik):
Nepište, nechte mě pozorně poslouchat
[22:47, 17.9.2019] José Luis Javier
Přečtěte si článek 2174 Katechismu katolické církve.
Den vzkříšení: Nové stvoření
2174 Ježíš vstal z mrtvých „prvního dne týdne“ (Mt 28,1; Mk 16,2; Lk 24,1; J 20,1). Protože je „první den“, Den Kristova vzkříšení připomíná první stvoření. Protože je to „osmý den“, který následuje po sobotě (srov. Mc 16, 1; Mt 28, 1), Znamená to nové stvoření inaugurované Kristovým vzkříšením. Pro křesťany se stal prvním ze všech dnů, prvním ze všech svátků, dnem Páně (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), v neděli:"
„Všichni se sejdeme den slunce protože je to první den [po židovském sabatu,[/su_highlight], ale také první den], kdy Bůh, vyvedl hmotu z temnoty, stvořil svět; ten samý den, Ježíši Kriste... —KATECHISMUS KATOLICKÉ CÍRKVE, čl. 2174[4]Den vzkříšení: Nové stvoření
[ODKAZ, Vatikán]
[22:47, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Necháš mě poslouchat ty hlouposti, které jsi poslal?
[22:47, 17.9.2019] José Luis Javier Jo, je to tak dobré s tolika perlami. Teď jsem skončil.
Poslouchejte je [audia].
[22:48, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nebo se bojíš, že tě vyvrátím?
[22:48, 17.9.2019] José Luis Javier VPŘED!
[22:48, 17.9.2019] Alex (evangelický)
A kdo říká, že se neřídíme Božím zákonem?
[22:48, 17.9.2019] Alex (evangelický) To, co vám ukazujeme, je nyní zákon duchovní, jak se říká??????
[EDICE] José Luis Javier
Další hloupost, která vychází z vašich úst. Není to tak, že by existoval jiný duchovní zákon, ale ten zákon je duchovní (Řím 7:14).
[22:49, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Vyvrací to samo sebe
[22:49, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Proto nás sobota jako psaný zákon již nezavazuje, nyní zůstává zásadou, která nás vyzývá, abychom každý den věnovali čas Bohu XD.
Pokuste se odeslat audio v délce alespoň 2 minut
Maximum
[22:51, 17.9.2019] Alex (evangelický) Nyní Odpověď je duchovní nebo psaný zákon!
[EDICE] José Luis Javier Opravdu sabotovali váš mozek, lépe řečeno, odstranili ho.
25Protože obřízka v pravda prospívá, dodržujete-li zákon; jestliže se však bouříte proti zákonu, vaše obřízka se stane neobřízkou. 26Aby, Jestliže neobřezaný zachovává spravedlnost zákona, nebude jeho neobřízka považována za obřízku? 27A to, co je od přírody neobřezané, při dokonalém dodržování zákona vás bude soudit , že s dopisem a s obřízkou bouříte se proti zákonu. 28Protože ten, kdo je otevřeně Žid, není Žid; ani obřízka není zjevná v těle: 29Ale je to Žid, který je jeden uvnitř; a obřízka je obřízka srdce, v duchu, ne v dopise; jehož chvála není od lidí, ale od Boha. — ŘÍMŮM 2:25–29
Už jsem ti říkal, přestaň s Pablom vymýšlet, že Pablo je pro lidi s mozkem. příteli, Jsi hrubý!
[22:51, 17.9.2019] Alex (evangelický)
?
Účelem soboty bylo zasvětit čas Bohu
27Řekl jim také: Nastala sobotapodlezpůsobitzmuž, a ne mužpodlezpůsobitz odpočinkový den. —MARK 2:27
Chci říct, že věnovat čas Bohu je špatná věc, a jako takovou to Bůh odstranil. Další nesmysl!
13 [1] Zdržíš-li se nohy od sabatu, od konání tvé vůle v můj svatý den, [2] a budete tomu říkat rozkoš, svatá, sláva Páně; [3] a budeš ho uctívat, [4] nekráčet po svých vlastních cestách, [5] ani hledat tvou vůli, [6] ani nemluvím vlastními slovy, 14tak [7] budeš mít radost v Pánu; a nechám tě vylézt na výšiny země a dám ti jíst dědictví Jákoba, tvého otce. neboť to mluvila ústa Hospodinova. —ISAIAH 58:13–14
[EDICE] José Luis Javier
[22:52, 17.9.2019] José Luis Javier: Ostatní se nyní mohou zúčastnit. Měl bych uchopit své perly a vzít si je, ale možná je tady někdo, kdo není prase. Možná, jen možná.
Chci milosrdenství a ne oběť!
[23:46, 17.9.2019] José Luis Javier
Dobrou noc všem.
< >
[EDICE] José Luis Javier
Rozhovor pokračuje. Alex debatuje s Miguelem a „nepřátelé“ se omylem spojí, aby ukřižovali pravdu – Krista (JAN 14:6). Takže, cJako poslední poznámku bych rád zdůraznil, že tato skupina „Bible“ Studies na WhatsApp se skládá z lidí různých vyznání, denominací a dogmatických variací na Písmo. Například Alex je evangelický, zatímco skupina představuje širokou rozmanitost evangelikálů, svědků Jehovových, mormonů, samozřejmě katolíků, ale i další varianty trinitářství a unitářství, mezi jinými.
Vzhledem k této rozmanitosti přesvědčení a příslušnosti ke konfesím není divu, že mezi jejími členy existuje mezi touto skupinou velké rozdělení. O několika z nich jsem již diskutoval. Zajímavé je, že ačkoliv se většina „zabíjela“, tato stejná většina se spojila, aby ukřižovala Krista v jeho pravdě – jeho svatém zákonu. (PSA.119:142). Už jste například viděli, jak Teddy zasáhl do rozhovoru a jak sám Alex řekl, že Tito Martinez. Tito je postava ve skupině, kterou prakticky všichni nenávidí, Bus má ve skupině velmi špatnou morální pověst. Slovy Teddyho (Augustina) (mormona)
[12:29, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Souhlasím s tebou José Luisi ten chlap je ÚŽASNÝ [12:29, 10.9.2019] Teddy (Agustín) A syn Belzebuba [12:30, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Zkorumpoval se penězi [12:30, 10.9.2019] Teddy (Agustín)A on je masturbátor a dívá se na ženy s tělesnou touhou [12:31, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Toto je loutka Belzebuba pana Cochina Tita [12:32, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Ať se mnou o Bibli mluví sebevíc, nevěnuji mu žádnou pozornost, není to on, kdo je bytost hříšná a kacířská, dává mi lekce od Boha a Bible, hledá pouze PROTAGONISMUS, VE SKUPINÁCH JE DIVADELNÍKEM
Později v tomto rozhovoru Tito odpoví a boj pokračuje….
[15:41, 10.9.2019] Tito Martinez To je ten pravý starý špinavý mormonoid [15:41, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Ne, ale hříšného masturbátora máte všechny výherní tikety [15:42, 10.9.2019] Tito Martinez Bartolero ano protože tak jednou týdně Stávám se svatým Bartolou jak Bůh přikazuje [15:42, 10.9.2019] Tito Martinez a je velmi zdravý pro mysl, tělo i ducha [15:45, 10.9.2019] Teddy (Agustín) tito bartolo [[15:42, 10.9.2019] Tito Martinez: Podívej, pokrytče, který jsi šel mluvit o kacíři, synovi Satana, který učí, že Bůh Otec má nad sebou jiného Boha Otce.
To je jen příklad toho, jak ti dva spolu ve skupině (kterou Alex zvládá) dobře vycházejí. Alex nezůstal pozadu a řekl následující:
[16:46, 10.9.2019] Alex (evangelický) Všichni, dokonce i římští katolíci, se bojí Tita Martíneze, nejlepšího apologeta [17:12, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Nejlepší práce, kterou myslíš
OK, Alexi – v nejlepším případě je jen sarkastický. A přinejhorším souhlasí s Titem Martinezem, že pornografie a masturbace jsou činy posvěcené Bohem. Posuďte vy, milý čtenáři. Během mé debaty s Alexem však řekl, že mě Tito ponížil v debatě, kterou jsme předtím vedli, což se (to ponížení) – zjevně NIKDY nestalo. Ale teď vyšel, aby Tita hájil, protože Titus je další, kdo říká, že „není žádný zákon“, a pokud žádný zákon neexistuje, pak pornografie a masturbace – zjevně nejsou odsouzeny slovem Božím – sám Bůh …
Před pár dny jsme se s Arielem Pazem chystali debatovat o tom „neosobnost“ Ducha svatého. Kvůli technickým potížím jsme s Ariel nemohli uspořádat videokonferenci, na které jsme se dohodli. Oba jsme se dohodli, že si dohodneme pozdější termín. Musím říct, že jsme si popovídali velmi příjemně, i když na toto téma máme evidentně rozdělené postoje. Ariel je jednota (Ježíš není Bůh, ani Duch svatý není Bůh). Vzhledem k tomu, že jsme se tématu ještě nevěnovali, nebudu ho rozvádět. Ale Alex je evangelík a Paz je svědek Jehovův.
Po skončení této debaty s Alexem jste si všimli jeho předposledního komentáře:
[23:37, 17. 9. 2019] [Alex (evangelický): Ariel mír, co se stalo s debatou o svatém duchu?
Alex se prostě snaží najít někoho, kdo by pro mě udělal to, co on v této debatě udělat nemohl, to mi vyvracej. A je mu jedno, jestli má tento člověk jiné přesvědčení než on. Alex mi dokonce poslal video, kde je Ariel Paz údajně ponižován katolíkem. Během mé debaty s Alex mi Ariel Paz soukromě napsal a řekl: "Shabath shalom, bratře. Boží zákon je věčný." Takže vidíme, že Paz a Alex jsou na opačných pólech.
A vidíme, že většina v této skupině odložila své rozdíly stranou a spojila se, aby zaútočila na Boží zákon, to jest – ukřižovat pravdu. (PSA 119:142). V Bibli již máme precedenty, kdy k tomuto typu spojení v minulosti docházelo –
11Potom Herodes se svými vojáky Pohrdal jím a posmíval se mu, oblékat ho do nádherného oblečení; a poslal ho znovu k Pilátovi. 12A Pilát a Herodes se toho dne spřátelili; protože předtím byli mezi sebou nepřátelští .
To je stejná strategie, kterou provedl Francisco Bergoglio, aby sjednotil všechna „křesťanská“ a dokonce i nekřesťanská vyznání, jako je judaismus, buddhismus, islám a dokonce i ateismus. To znamená, nechme naše rozdíly stranou a spojme se v omylu, v tom, co nazývá „Láska“.
Výsledkem tohoto spojení – a dalších – byla smrt Krista na kříži. Ukřižovali „pravda“ (JAN 14:6), nebo si to alespoň mysleli. Zde vám nechávám zbytek konverzace ve skupině, zcela nepublikovaný.
MIGUEL A ALEX SE SMÍŘÍ
[23:47, 17.9.2019] Alex (evangelik) ????
[22:53, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jsme to jen ty a já, nebo je to tak, že svého přítele nemůžete jen tak zablokovat. Miguel je velmi zvědavý
[22:53, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: PŘED PRAVDOU SE LVI STALY KOČKAMI. Duch pravdy je mnohem lepší než duch nevědomosti a omylu. Před ní se každý lev stane stádem a kočka MYŠÍ.
[22:53, 17.9.2019] Alex (evangelik): Pokud je debata s tebou, je s tebou, píšou ti moji bratři právě teď soukromě?
[22:54, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Ještě jeden triumf pro pravdu
[22:54, 17.9.2019] Alex (evangelik): Nepleť se do toho nebo tady debata končí
[22:54, 17.9.2019] Alex (Evangelical): Žádný triumf
[22:55, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: KONEČNĚ:
POKUD CHCETE, MŮŽETE MĚ ODEBRAT. TADY UA NADOE JE NEVINNÁ
[22:55, 17.9.2019] Alex (Evangelical): Pište dobře
[22:56, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Možná ve vaší mysli nebyl žádný triumf, ale je zřejmé, že tam byl poražený,….
[22:57, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Rozuměl jsi mi...moje klávesnice je smetí Googlu. Doporučte mi nějakou dobrou
[22:57, 17.9.2019] Alex (Evangélico): Chci Josého Luise tam, kde je, proč tě posílá jako chůvu?
[22:57, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: A tak dnes večer uděláš něco dobře
[22:58, 17. 9. 2019] Miguelin H. Javier: Bolí ho ruce a dává vám tolik knockoutů
[22:58, 17.9.2019] Alex (Evangélico): Připomínám, že debata není s Tigem, ale s José Luisem
[22:58, 17.9.2019] Alex (evangelický): Dobře, když můžu odpovědět hahaha zbabělec
[22:58, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Chceš se mnou teď debatovat?
[22:58, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: To ti nestačí?
[22:58, 17.9.2019] Alex (Evangelical): Konec debaty
[22:59, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Ha ha ha
[22:59, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Teď konec debaty...
[22:59, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: The hanadores c píšou a vidí historii….Konec
[22:59, 17.9.2019] Alex (Evangélico): To není s Tigem, ale s José Luisem
[23:00, 17.9.2019] Alex (Evangélico): José Luis a vy jste šarlatáni
[23:00, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Zkusil bych to lépe. Budete se mnou souhlasit. I když už nechci. moc ti věřím.
[23:00, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Je to ta pride.lp, že dýcháš
[23:01, 17.9.2019] Alex (evangelický): Samozřejmě, co říkáte
[23:01, 17.9.2019] Alex (evangelik): Hahaha adventista
[23:01, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Ale my víme, jak bránit pravdu. Vy nebo vaše chyby se nemůžete bránit
[23:01, 17.9.2019] Alex (evangelik): Podporují potraty
[23:01, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Jste adventista?
[23:01, 17.9.2019] Alex (evangelik): Hahaha vrazi
[23:01, 17.9.2019] Alex (evangelik): Ty
[23:01, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Teď už chápu!!!!
[23:01, 17.9.2019] Alex (evangelik): Ty dodržuješ sobotu
[23:01, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Adventista, tati!!!
[23:01, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Váš
[23:02, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Já nejsem tak ignorant, ty ano.
[23:02, 17.9.2019] Alex (Evangélico): Ne, vy a José Luis jste Sabbatarians
[23:02, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Vypadni z té SEKTY
[23:02, 17.9.2019] Alex (evangelik): Hledáte církev, abyste bránili jjj
[23:02, 17.9.2019] Alex (evangelik): Jsi ubohý
[23:02, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Adventista….
[23:03, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: A váš adventista…
[23:03, 17.9.2019] Alex (evangelik): Neznalý člověk, který se bojí říct, jaká je jeho církev
[23:03, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: U tu Adventista
[23:03, 17.9.2019] Alex (evangelik): Řekni mi, co je tvoje sekta
[23:03, 17.9.2019] Alex (evangelický): Odpovědět
[23:03, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: …
[23:03, 17.9.2019] Alex (evangelik): Jaká je vaše sekta?
[23:03, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: [23:03, 17.9.2019] hermo7777: U tu Adventista
[23:03, 17.9.2019] +52 1 241 136 2545: Řekni mi, jaká je tvoje sekta
[23:04, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:04, 17.9.2019] Alex (evangelik): Jaká je vaše jeskyně, odkud vycházíte s Biblí v ruce?
[23:04, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:04, 17.9.2019] Alex (evangelik): Jaká je tedy vaše sekta?
[23:04, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:04, 17.9.2019] Alex (evangelik): Právník bez církve hahaha
[23:04, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:05, 17.9.2019] Alex (evangelik): Nevím, co tady děláš
[23:05, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:05, 17.9.2019] Alex (evangelik): Bez kostela
[23:05, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:05, 17.9.2019] Alex (evangelik): Bez pastora
[23:05, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:05, 17.9.2019] Alex (evangelik): A ještě horší bez Boha
[23:05, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:05, 17.9.2019] Alex (evangelik): Řekni mi, jak se jmenuje tvoje sekta
[23:05, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:06, 17.9.2019] Alex (evangelik): Řekni mi, odpověz, poslouchej
[23:06, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:06, 17.9.2019] Alex (evangelik): Poslouchejte
[23:06, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:06, 17.9.2019] Alex (evangelik): Je to rozkaz
[23:06, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:06, 17.9.2019] Alex (evangelik): Hahaha
[23:06, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:06, 17.9.2019] Alex (evangelik): Je ti líto ostatních příteli
[23:06, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:07, 17.9.2019] Alex (evangelik): Právník bez církve hahaha
[23:07, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Nejsem adventista...ty jsi
[23:09, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Konečně, toto je moje sekta:
Zjevení 14:12
Zde je trpělivost svatých, těch, kteří zachovávají přikázání Boží a víru v Ježíše.
[23:09, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: DOBROU NOC!!!!! PRAVDA, DRAHÁ, PRAVDA!!!!
[23:09, 17.9.2019] Alex (evangelický): Hahaha elenista sabbatical Witt
[23:09, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: DOBROU NOC!!!!! PRAVDA, DRAHÁ, PRAVDA!!!!
[23:10, 17.9.2019] Alex (evangelický): Přestaňte věřit, že jsem Žid
[23:10, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: DOBROU NOC!!!!! PRAVDA, DRAHÁ, PRAVDA!!!!
[23:10, 17.9.2019] Alex (evangelik): Hahaha
[23:10, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: DOBROU NOC!!!!! PRAVDA, DRAHÁ, PRAVDA!!!!
[23:10, 17.9.2019] Alex (evangelik): Řekni mi, z jakého kmene jsi
[23:10, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: DOBROU NOC!!!!! PRAVDA, DRAHÁ, PRAVDA!!!!
[23:10, 17.9.2019] Alex (evangelik): Stejně tak
[23:10, 17.9.2019] Alex (evangelik): Žid hjj??
[23:10, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: DOBROU NOC!!!!! PRAVDA, DRAHÁ, PRAVDA!!!!
[23:11, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: DOBROU NOC!!!!! PRAVDA, DRAHÁ, PRAVDA!!!!
[23:11, 17.9.2019] Alex (evangelik): Hahaha, kde sídlí vaše sekta, kdo ji založil?
[23:12, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: AŽ SE MNOU CHCETE DEBOVAT, DEJTE MI VĚDĚT, POTÍMÁM VÁS JEN JEDNU OTÁZKU:
[23:12, 17.9.2019] Alex (evangelický): Hahaha ano, samozřejmě, jděte obětovat zvíře
[23:12, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: AŽ SE MNOU CHCETE DEBOVAT, DEJTE MI VĚDĚT, POTÍMÁM VÁS JEN JEDNU OTÁZKU:
[23:13, 17.9.2019] Alex (evangelik): Ano, proč nedodržuješ sobotu jjjj
[23:13, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: AŽ SE MNOU CHCETE DEBOVAT, DEJTE MI VĚDĚT, POTÍMÁM VÁS JEN JEDNU OTÁZKU:
[23:14, 17.9.2019] Alex (evangelik): Jdi spát, sníš, že líbáš jeruzalémské hradby??
[23:14, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: KDYŽ SE MNOU CHCETE DEBOVAT, DEJTE MI VĚDĚT, POTÁMÍM VÁS JEN JEDNU OTÁZKU:
[23:15, 17.9.2019] Alex (evangelik): Chcete debatovat?
[23:15, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: KDYŽ SE MNOU CHCETE DEBOVAT, DEJTE MI VĚDĚT, POTÍMÁM VÁS JEN JEDNU OTÁZKU:
[23:15, 17.9.2019] Alex (evangelický): Teď ano
[23:15, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: KDYŽ SE MNOU CHCETE DEBOVAT, DEJTE MI VĚDĚT, POTÍMÁM VÁS JEN JEDNU OTÁZKU:
[23:15, 17.9.2019] Alex (evangelik): Řekni mi otázku
[23:15, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: KDYŽ SE MNOU CHCETE DEBOVAT, DEJTE MI VĚDĚT, POTÍMÁM VÁS JEN JEDNU OTÁZKU:
[23:16, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: JDĚTE SPAT, TAK SE VYMĚŇTE. ZÍTRA TI TO DOKÁŽEM…
[23:16, 17.9.2019] Alex (Evangelical): Zdravím vaši apokalyptickou otázku jjj
[23:16, 17.9.2019] Alex (evangelický): Hahaha, jdi hledat na Google
[23:16, 17. 9. 2019] Alex (evangelický): S José panem Googlem
[23:17, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: KDY VYŠEL ČLOVĚK NA MĚSÍC A KDY OBJEVIL COLUMBUS AMERIKU?
Kdykoliv můžeš!!!!
[23:17, 17.9.2019] Alex (evangelik): Hahaha
[23:17, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: AŽ ZÍTRA!!!!
[23:18, 17.9.2019] Alex (Evangelical): Hloupé otázky
[23:18, 17.9.2019] Alex (Evangélico): Ave, odpověz mi na to
[23:18, 17.9.2019] José Luis Javier: Hahahaha, začněte vyšetřovat.
[23:18, 17.9.2019] Alex (evangelik): Co bylo dřív, slepice nebo vejce?
[23:18, 17.9.2019] José Luis Javier: Otázka je vážná. Podívejme se, jak jsi slavný.
[23:19, 17.9.2019] Alex (evangelik): Drž hubu, zbabělče, už s tebou debatovat nebudu, nikdy nepotřebuješ pomoc, sám to nezvládneš
[23:19, 17.9.2019] José Luis Javier: Aha, odpověď na to, na co se vás Hermo zeptal, není na Googlu
[23:19, 17.9.2019] José Luis Javier: Je to v Bibli.
[23:20, 17.9.2019] José Luis Javier: Teď už vám nebudu dávat žádné vodítka.
[23:20, 17.9.2019] José Luis Javier: Už je to dlouho, co jsem skončil. Nikdo mi nepomáhá.
[23:21, 17.9.2019] José Luis Javier: Zítra přinese odpověď, jinak se tě budou ptát znovu.
[23:21, 17.9.2019] Alex (evangelik): Ausejo, Serafín de Ausejo, 1975
Řím 6:15
No a co? Můžeme hřešit, když už nejsme pod zákonem, ale pod milostí? Ani na to nemysli!
[23:21, 17.9.2019] José Luis Javier: A na to kuře a to nové vám neodpovím, protože jste se neptal já.
Alex (Evangélico) přidal +57 311 4494251
[23:23, 17.9.2019] Alex (evangelik): Odpovězte mi tedy na zákon
[23:24, 17.9.2019] José Luis Javier: Myslel jsem vejce, ne nové. DOBŘE.
[23:24, 17.9.2019] Alex (evangelický): Vybočil jsi z řady
[23:25, 17.9.2019] Alex (evangelik): A požádal jsi svého bratra o pomoc
[23:25, 17.9.2019] José Luis Javier: Další den tě zneužil na jiné téma. Pamatujte: „Chci milosrdenství a ne oběť“.
[23:25, 17.9.2019] José Luis Javier: A já vás obětovat nehodlám.
[23:25, 17.9.2019] José Luis Javier: Nikdo mi nepomohl.
[23:25, 17.9.2019] Alex (Evangelical): Hahaha, dělám si srandu
[23:25, 17. 9. 2019] Alex (evangelik): Máš to dobře po lopatě
[23:26, 17.9.2019] José Luis Javier: Rozešel jsem se s tebou a řekl jsem ti to ve zvuku
[23:26, 17. 9. 2019] Alex (evangelický): Dodržujte svůj zákon
[23:26, 17.9.2019] José Luis Javier: A pokračuješ ve violansole.
[23:27, 17.9.2019] Alex (evangelik): Zákon platí pro Izrael
[23:27, 17.9.2019] José Luis Javier: Pamatujte na Hermovy otázky, velmi se zlobí, když mu neodpovídají
[23:27, 17.9.2019] Alex (Evangelical): Pochopte toho kluka
[23:27, 17.9.2019] José Luis Javier: Ano, ano, dobře.
[23:27, 17.9.2019] Alex (Evangélico): A Ami, co mě zajímá, když se zlobí?
[23:28, 17.9.2019] Alex (evangelik): Když říkáš, že jsi křesťan, neměl by ses zlobit
[23:30, 17.9.2019] Alex (Evangélico): Tito Martínez na to odpoví
[23:30, 17.9.2019] José Luis Javier: To neříkej, ještě jsi ho neviděl, když se zlobí. "Slitování stále"... A my tě nechceme ztratit.
[23:32, 17.9.2019] José Luis Javier: Ach, ano!!
Aha, řekni Titovi, aby ti také pomohl s odpovědí.
[23:32, 17.9.2019] Alex (evangelik): Takže je to psychopat a takoví budou všichni ve vaší satanské sektě.
[23:32, 17.9.2019] José Luis Javier: Nezlobte ho, má mocnou Bibli.
[23:32, 17.9.2019] Alex (Evangélico): Aha, ty se bojíš Tita Martíneze, já tě zmlátím
[23:33, 17.9.2019] Alex (Evangelical): Ano v Cerio
[23:33, 17.9.2019] José Luis Javier: Hele, ty jsi komik?
[23:33, 17.9.2019] José Luis Javier: Řekněte Titovi, aby vám pomohl.
[23:33, 17.9.2019] José Luis Javier: „Potřeba a hlad se spojily.“
[23:33, 17.9.2019] Alex (evangelik): Přetáhl tě
[23:34, 17.9.2019] José Luis Javier: Jak se Herodes a Pilát, takto spojují ve prospěch omylu.
[23:34, 17.9.2019] José Luis Javier: Aha, jsi lhář, protože to nebylo to, co jsi tehdy řekl.
[23:35, 17.9.2019] Alex (evangelik): Tak co?
[23:35, 17.9.2019] José Luis Javier: Připomínám, že lháři nevstoupí do Božího království. To je ve vašem oblíbeném verši (APC. 22:15)
[23:35, 17.9.2019] Alex (Evangelical): Bylo vám to jasné
[23:35, 17.9.2019] José Luis Javier: Přidal jste se k sexuálnímu zvrhlíkovi.
[23:35, 17.9.2019] José Luis Javier: To je ohromné.
[23:35, 17.9.2019] José Luis Javier: Úžasné.
[23:36, 17.9.2019] José Luis Javier: Úžasné.
[23:36, 17.9.2019] Alex (evangelik): Příteli, budeme debatovat biblicky nebo s nesmysly?
[23:36, 17.9.2019] José Luis Javier: Pro dnešek končím.
[23:36, 17.9.2019] José Luis Javier: Dobrý večer.
[23:37, 17.9.2019] José Luis Javier: Další den, ale připravte se lépe.
[23:37, 17.9.2019] Alex (Evangélico): Vidíš, velmi Cerio
[23:37, 17.9.2019] José Luis Javier: Téma dám pár týdnů předem
[23:37, 17.9.2019] Alex (evangelický): To je to, co říkám, zastavte Google
[23:37, 17. 9. 2019] Alex (evangelik): Hahaha co říkáš
[23:37, 17.9.2019] José Luis Javier: „Milosrdenství…“
[23:38, 17.9.2019] Alex (evangelik): Ariel mír, co se stalo s debatou o svatém duchu?
[23:38, 17.9.2019] José Luis Javier: Dobrý večer všem.
[23:42, 17.9.2019] Alex (evangelik): Žádám jen, že pokud chceš diskutovat, jdi do kostela, nechoď ven s tím biblickým, dobře
[23:46, 17.9.2019] José Luis Javier: NEVYVRATNÝ TEXT NOCI
NEVYVRATNÝ TEXT NOCI
1Toto praví Hospodin: Zachovávejte právo a čiňte spravedlnost; neboť je blízko má spása, která přijde, a má spravedlnost má být zjevena. 2Blahoslavený muž, který to činí, a syn člověka, který to objímá; který ostříhá sobotu, aby ji neznesvěcovala, a který střeží svou ruku, aby nepáchala všechno zlé. 3A ZAHRANIČNÍ Kdo následuje Jehovu, neříká: Jehova mě zcela oddělí od svého lidu. Ani eunuch ať neříká: Hle, já jsem suchý strom. 4Neboť takto praví Hospodin: Eunuchům, kteří zachovávají mé soboty, volí, co chci, a přijímají svou smlouvu, 5Dám jim místo ve svém domě a ve svých zdech a lepší jméno, než je jméno synů a dcer; Dám jim věčné jméno, které nikdy nezahyne. 6A dětem CIZINCŮ že následují Jehovu, aby mu sloužili, a že milují Jehovovo jméno, aby byli jeho služebníky; všem, kdo zachovávají sobotu, aby ji neznesvěcovali, a přijímají mou smlouvu, 7Vezmu je na svou svatou horu a znovu je vytvořím ve svém domě modlitby; Jejich zápalné oběti a jejich oběti budou přijaty na mém oltáři; protože můj dům bude nazýván domem modlitby pro všechny národy. 8Praví Pán Bůh, který shromažďuje rozptýlené Izraele: Ještě k němu shromáždím jeho shromážděné. — SAIAH 56:1–8
[23:46, 17.9.2019] José Luis Javier: Dobrý večer všem.
[2:58 AM, 18/9/2019] Tito Martinez ☝☝
[5:18 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Říkají vám, že jste spaseni, ale pokud přestanete dávat desátek, už nejste spaseni hahaha a ne, že spasení není ztraceno
[5:32, 18.9.2019] Tito Martinez, to je ono
[6:08, 18.9.2019] AUDIO KNIHA Tito Martinez.
ODHALENÍ LŽI MESIÁNSKÉHO JUDAIZÉRA JAVIER PALACIOS CELORIO
Autor Tito Martínez
Rozšířeno a dokončeno 6. září 2019
INDEX
Úvodní slovo.
1- CO JSOU JUDAIZÉŘI?
2- VYVRÁCENÍ LEŽÍ FALEŠNÉHO RABINA CELORIA.
3- CHAT MEZI BRATREM YONDEREM A TITEM MARTÍNEZEM.
Tato malá kniha je vyvrácením všech doktrinálních lží a herezí, které učil jednotlivec jménem Javier Palacios Celorio, zakladatel judaizující sekty zvané „Kehila Messiánica Joy y Paz“, jejíž webové stránky jsou následující: https://gozoypaz.mx
[6:09, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Dobré ráno!!!! Drazí, NEMĚLI BYSTE JÍST VEPŘOVÉ POD trestem, že zemřete syrové a ztratíte se.
[6:15 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: TOTO JE PRO KOČKU A MYŠ:
PROSÍM, NEZAPOMEŇTE NA MOJE OTÁZKY...
Kočka (Tom)::
KDY SE ČLOVĚK VYŠEL NA MĚSÍC A KDY OBJEVIL KOLUMBUS AMERIKU?
Myš (Jerry):
Stačí kliknout na přiložený odkaz a dostanete se přímo k otázkám. Dělám to od pátku, Jerry
[6:24 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Žádná debata s necírkevními lidmi
[6:40, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha!!!! Nebudu debatovat, jen chci, abys aspoň zkusil odpovědět na moje otázky, kámo... Zapomeň na debatu a prostě odpověz.
[6:42 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Odpovězte, jaká je vaše sekta
[6:43 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: Další věc, z jaké farnosti jsi? Obrátím se na ni, pokud dobře odpovíte, buď se obáváte toho, že nemám církev, nebo to používáte jako omluvu, protože stejně jako Jerry je otázka víc, než můžete odpovědět.
[6:43 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Už jsem vám řekl, že konvertuji do vaší farnosti, pokud odpovíte…
[6:45 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: V tomto případě je to nejdál, kam mohu zajít... Odpovíte a staneme se farními bratry...
[6:45 AM, 18.9.2019] Alex (evangelik) Odpovězte mi
[6:47 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Už jsem to udělal, nejsem věřící. Nejsem hloupý. Nepodporuji lenochy, zloděje a lháře. Moje peníze, boží peníze, jdou k Bohu, k dělníkům.
[6:48 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: POKUD POUZE CHÁPETE, ŽE NEJSTE PRASE, JEDNÁ TO VÁŠ MOZEK...
[6:48 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: To je důvod, proč nemůžete pochopit nejjednodušší pravdy ani odpovědět na nejjednodušší otázky
[6:56 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) A vy jste jediný, kdo se mě ptá a kdo jiný, katolíci, že?
[6:58 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Jsi katolík, příteli…
[6:59 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Koupili jsme to od vás, ale budu vám i nadále ukazovat, že to tak je
[7:00 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: VŠICHNI, ČTĚTE, PROSÍM:
[7:00 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: LEY81
ART24
DAB26
sobota a neděle
JE neděle BIBLICKÝM DENEM A JMÉNEM? První den v týdnu je biblický, ale neděle ne.
ODKUD POCHÁZÍ DODRŽOVÁNÍ neděle?
Daniel 7:23-27
[23] Řekl takto: Čtvrté zvíře bude čtvrté království na zemi, které se bude lišit od všech ostatních království a pohltí, vymlátí a roztrhá celou zemi na kusy (čtvrté zvíře je dnes papežský Řím, který zdědí moc římské říše).
[24] A deset rohů znamená, že z toho království povstane deset králů; a po nich povstane další, který bude jiný než ten první, a svrhne tři krále (ve středověku byla římská říše rozdělena na 10 národů, ale když povstane papežství, úplně zničí tři nechtěné...
[7:06 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Přečtěte si a uvědomíte si, že vše, co jste včera večer bránili, bylo na obranu bestiálního systému, který Daniel předpověděl (7:25). A ty říkáš, že nejsi katolík? Který věřící člověk není katolík? Ti samí adventisté, kteří říkají, že dodržují sobotu, jsou katoličtější než Luis Toro, o kterém přiznal, že je ten zbloudilý, kdo nejlépe ví, jak bránit svůj omyl.
[7:07, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Boží milosrdenství je vám stále nakloněno, ale nezneužívejte ho, protože je věčné jen pro poslušné.
[7:07 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) A proč tedy bráníte sobotu?
[7:08 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Myslíš si, že jsi poslušný?
[7:08 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: Protože je to přikázání Božího zákona. Simke!!!
[7:08, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ne, ale uznávám, že musíme poslouchat. Ty to nepoznáš...
[7:10 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: I když jsem větší hříšník než ty, jsem oproti tobě ve výhodě, protože já to uznávám, ale ty ne.
[7:17, 18.9.2019] Miguel H. Javier: KONEČNĚ:
Nejsem tady, abych vyhrál nějakou debatu, to je irelevantní, jsem tady, protože mě zajímá vaše spása. Takové spasení však není možné dosáhnout odložením Zákona, je dokonce zdravý rozum, *občan, který dodržuje zákony své země, je v bezpečí před jeho následky.
Váš problém není Zákon, protože možná přímo neuctíváte Satana, nejste modloslužebník, berete Boží jméno vážně, jste poslušní svých rodičů, necizoložíte, nekradete, nelžete , a ty netoužíš. Avšak sobota, která je JEDINÝM přikázáním, které dává smysl těm devíti, které jsem vám zmínil, to je váš problém... nechcete to přijmout. Ale není to tak, že máte den odpočinku, máte neděli, Satanův den.
[7:19, 18.9.2019] Miguel H. Javier: VÁŽNĚ VŠEM, ČTĚTE PROSÍM.
PŘEJI VŠEM DOBRÝ DEN...
[7:22 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) I tak na sebe dávej pozor
[7:24 AM, 18/9/2019] Tito Martinez VYZÝVEJTE OPOLUNCOVAČE MIGUEL DO ZVUKOVÉ DEBATA V TÉTO SKUPINĚ, PODÍVEJME SE, JESTLI SE ODVÁŽÍ.
[7:25 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Copak nemá církev, že Defender je převlečený adventista?
[7:26, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Jerry, nemůžeš odpovědět na další otázky a chtěl bys se mnou debatovat?
[7:27, 18.9.2019] Tito Martinez Odpovím na ně v debatě
[7:27, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[7:27 AM, 18/9/2019] Tito Martinez, odvažuješ se se mnou debatovat o audio ano nebo ne?
[7:27 AM, 18.9.2019] Alexi (evangelik) Migueli, nemáš církev, kterou bys zastupoval
[7:28 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Tome, myslíš si, že někdo, kdo hájí Zákon jako já, bude lhát o něčem tak vážném? Vy jste tady adventista, ne já.
[7:28 AM, 18.9.2019] Tito Martinez no, vidím, že jsi zbabělý kuře Miguel
[7:29 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: Ale mám otázky, na které ty, když máš angličtinu, nedokážeš odpovědět...
[7:30, 18.9.2019] Miguel H. Javier: To je pravda, ale na jednoduchou otázku neumíš odpovědět... TO JE HORŠÍ. RADĚJI BUDU ZBABENÝM!!!!
[7:31 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Položili jste hloupé otázky Biblickému
[7:31 AM, 18/9/2019] Tito Martinez No, všichni tu máte toho mizerného kuřete a zbabělce, který se bojí se mnou debatovat
[7:31 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Nikdy vám nedali více biblických oregunyas než těch…
[7:31, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Věřte mi!!!
[7:31 AM, 18/9/2019] Tito Martinez STRACHÝ LHÁŘ A ZBAVĚC
[7:32 AM, 18/9/2019] Tito Martinez Co jste si vykakal do kalhot, když jsem vás vyzval k debatě o zvuku?
[7:32, 18.9.2019] Tito Martinez Mizerný zbabělec
[7:32, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ach ano, podívej, jak děsivé!!!! Páni!!!! Strach!
[7:32, 18.9.2019] Tito Martinez Proto se neodvažuješ se mnou debatovat
+57 311 4494251 vlevo
[7:32 AM, 18/9/2019] Tito Martinez, výkaly, které jsi udělal ve spodním prádle, páchnou
[7:33 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: Nejlepší desktop na světě a neumí odpovědět na jednoduchou otázku
[7:33, 18.9.2019] Tito Martinez Už jsem ti říkal, ty pitomče, že na tu otázku odpovím v debatě
[7:33, 18.9.2019] Tito Martinez Jsi vyděšený zbabělec, který se mě bojí, a proto se neodvažuješ se mnou debatovat
[7:33 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ach ano, samozřejmě!!! Ha ha ha a další ha
[7:33 AM, 18/9/2019] Tito Martinez Protože moc dobře víš, že za 2 minuty bych z tebe udělal mleté maso
[7:34, 18.9.2019] Tito Martinez sbohem, zbabělý idiote
[7:34 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Vezmi to hned a já ti dám šanci zamést s tebou podlahu, Jerry
[7:35 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: No, JSTE TÝDEN BEZ ODPOVĚDI...a za dvě minuty mě zničíte?
[7:35, 18.9.2019] Tito Martinez Už jsem ti říkal, pitomče, že na to odpovím až v debatě
[7:35, 18.9.2019] Tito Martinez Odpovím vám pouze v audiodebatě
[7:35 AM, 18/9/2019] Tito Martinez Ale protože jsi zbabělé kuře, které se mě bojí, tak se nedá nic dělat
[7:35 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: Řekl jsi mi: „ZA PÁR HODIN…
[7:36, 18.9.2019] Miguel H. Javier: A já stále čekám...
[7:36, 18.9.2019] Tito Martinez A teď vám to řeknu v debatě
[7:36 AM, 18/9/2019] Tito Martinez Pokud neprobíhá žádná zvuková debata, není žádná zvuková odpověď
[7:36, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Odpověz hned, Jerry
[7:36, 18.9.2019] Tito Martinez Sbohem idiote
[7:36 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: Nestihli jste maturitní ples nebo vám chyběly znalosti?
[7:36 AM, 18/9/2019] Tito Martinez Nemluvím s imbecily a podnormálními lidmi, jako jsi ty
[7:36, 18.9.2019] Alex (evangelik) Přijměte debatu, pane bez kostela
[7:36, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Jerry, nenechávej mě samotného, ha ha ha
[7:37, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Nechoď...prosím!!!!
[7:37, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[7:37 AM, 18/9/2019] Tito Martinez Nejmenuji se Jerry, ty kuse podnormálního
[7:37 AM, 18/9/2019] Tito Martinez Nemluvím s podnormálními, sbohem
[7:37, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Unndebaye? Ha ha ha…
[7:37 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Bojí se tě, o tom není pochyb
[7:38 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: Nemůžete odpovědět na otázku a nechat ji diskutovat…
[7:38 AM, 18/9/2019] Tito Martinez samozřejmě se mě ten pes bojí
[7:38, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Jsem milosrdný….
[7:38 AM, 18/9/2019] Alex (Evangélico) Tito Martínez vyhrál, až dosud ho nikdo nedokázal porazit
[7:38, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Jabja ja
[7:38, 18.9.2019] Tito Martinez Sbohem zbabělé kuře
[7:38, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[7:39, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[7:39 AM, 18/9/2019] Alex (evangelický) Jakou otázku jste položil Titovi?
[7:39, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ka
[7:39, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ka
[7:39, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha
[7:40 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Promiň, můj telefon neumí psát... ha ha ha
[7:40 AM, 18/9/2019] Zbabělé kuře Tita Martinez Miguela bez mozku
[7:40, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[7:40 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: JERRY, v této skupině prohra vyhrává, ha ha ha
[7:41, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Kupte si slovníky...mají smysl vyhrát naopak. Ha ha ha… a další ha
[7:42 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Tak jaká byla otázka, odpověď
[7:42, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[7:43 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Promiň, jsi ignorant, ale to neubírá na vtipnosti….
[7:45 AM, 18.9.2019] Alex (Evangélico) Chovej se Cerio
[7:50, 18.9.2019] Miguel H. Javier: PEN25
V omylu je něco „krásného“: ačkoli má každá chyba ve svém omylu jinou oblast, když se objeví Pravda, chyba je všechny spojí.
——-777IGUEL JAVIER
Cristovetvdad.com
[7:55 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Jestli se proto bojíš debatovat ve zvuku???
[7:56, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Jaka ka...obávám se, ha ha ka!!!!
[8:01 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Promiň, myslel jsem ha ha ha ha ha... mám tě rád, dám ti ještě jednu j
[8:02 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Debatní debata s Titem nebo se mnou
[8:06, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ka ha ha
[8:11 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Promluvím se svým čtyřletým synovcem, abych zjistil, jestli si troufá pokračovat v ponižování vás.
+Blake odstraněn +54 9 291 448-8425
[8:14 AM, 18.9.2019] +Blake: Dokud nedělá to samé co Maximiliano, dělá špinavé cheaty
[8:14 AM, 18/9/2019] +Blake: Byl vyloučen za podvádění a Double Face
[8:15, 18.9.2019] Miguel H. Javier: PEN25
V omylu je něco „krásného“: ačkoli má každá chyba ve svém omylu jinou oblast, když se objeví Pravda, chyba je všechny spojí.
——-777IGUEL JAVIER
http://www.cristovetvdad.com
[8:15 AM, 18.9.2019] Alex (evangelik) Nemá cenu s tebou diskutovat Migueli
[8:15 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Zkopírovat a vložit hahaha
[8:15 AM, 18/9/2019] +Blake: Další katolík je Utd?
[8:15 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Samozřejmě, že ne... nemá cenu dál prohrávat tak, jak prohráváte.
[8:15 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) je skrytý adventista
[8:16, 18.9.2019] Alex (evangelický) Je pro potrat
[8:16, 18.9.2019] +Blake: Není divu
[8:16, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Žádné ovce, nejsem přísný.
[8:16 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Ano, on a pan Google jsou adventisté
[8:16 AM, 18/9/2019] +Blake: Ale kvůli slovníku je to stejné jako u katolíků
[8:17 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Jsou pár
[8:17, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Aha, ty jsi taky adventista? Hrubý!!!
[8:17 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Adventističtí adventisté jsou jediní špinaví, kteří propagují a praktikují aboryos ve svých NEMOCNICÍCH…
[8:18 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: VARUJI VÁS, POKUD SEM DÁLE BUDOU PŘIVÁDĚT ADVENTISY, ODECHÁM…
[8:19, 18.9.2019] Miguel H. Javier: POKUD MĚ CHCETE DO TÉTO SKUPINY, UŽ ŽÁDNÍ ADVENTISTI.
[8:20, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha!!!
[8:20 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Proč se bojím vést dialog
[8:20, 18.9.2019] Miguel H. Javier: VIDÍTE, JAK SE VŠICHNI DOHROMALILI A JSOU Údajně katolíci a protestanti?
[8:20 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) Jste na sabatiku, obhajujete tuto pozici
[8:21, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[8:21, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Nemluvíme?
[8:21, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Pojďme si promluvit, ty a já
[8:21 AM, 18.9.2019] Alex (evangelik) A ty jsi nikdy nebyl katolík?
[8:21, 18.9.2019] Alex (evangelik) Ukaž své argumenty
[8:21, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Líbíš se mi, ale podívejme se, jak jsi chytrý
[08:22, 18.9.2019] Alex (evangelický) Jak divně mě děsíš??
[8:22, 18.9.2019] Alex (evangelik) Hahaha
[8:22 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Otázka, byl Sabat dán Izraeli nebo pro Istaela?
[8:23, 18.9.2019] Alex (evangelik) Nepiš, odpovím ti
[8:23, 18.9.2019] Alex (evangelický) volán
[8:23 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: V Bibli se tomu říká Hajar milost
[8:23, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Neboj se, nejsi si jistý sexualitou?
[8:23 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Nyní odpovězte na mou otázku...
[8:24, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Odpověď…
[8:24, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Doufám, že…
[8:25 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Neber týdny jako JERRY
[8:25 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Kdo je Jerry?
[8:25, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Váš učitel!!!
[8:26 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) To jsou jedny z těch hloupých otázek, kterými ospravedlňují svá prohlášení, myslím, že neexistuje žádné přímé prohlášení, které by to objasnilo, protože by to záviselo na způsobu překladatel Vyjádřil jsem to španělsky
[8:27, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[8:27 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ještě jeden…
[8:27 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Vidíte, že nevíte, jak klást otázky
[8:27 AM, 18.9.2019] Alex (Evangélico) Ave, teď půjdu, odpověz Gil
[8:27, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[8:28, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Nemůžete odpovědět….
[8:28, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ka ha
[8:28 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Sobota byla v podstatě doslovným 24hodinovým dnem, který Jehova dal Izraelitům, aby ho uctívali, protože v Egyptě neměli na uctívání čas
[8:28, 18.9.2019] Miguel H. Javier: VÍTE CO, NEBUDU ZTRÁTIT ČAS.
[8:29, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Jdi se učit, ignorante.
[8:29 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Text, který ukazuje, jak člověk dodržuje sobotu před zákonem daným Mojžíšovi, myslím, že je to tak
[8:29, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Nenechám si ujít svůj čas.
[8:29, 18.9.2019] Alex (evangelik) Odpověz mi
[8:29, 18.9.2019] Miguel H. Javier: PŘESTAŇTE JÍST VEPŘOVÉ.
[8:29, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[8:29 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Hahaha já bych tě nesnědl
[8:29, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[8:29, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[8:29 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) Boží království není jídlo nebo pití, hloupé slaměné argumenty, které používáte
[8:30, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Haha ha
[8:30 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Nejez, tak... Ha ha ha
[8:31 AM, 18.9.2019] Alex (evangelik) Odpověz mi, dej mi text před zákonem daný Mojžíšovi
[8:31 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Někdo držel sabat
[8:31, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha
[8:31 AM, 18.9.2019] Alex (Evangélico) Vidíte, že žádná výhra hahaha Yupi není????????????
[8:31, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Dobře
[8:31 AM, 18. 9. 2019] Alex (Evangelical) vyvráceno
[8:31, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Dám ti to, zůstanu tam
[8:32 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Už jsi prohrál
[8:32 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Už jsi prohrál
[8:32, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ka ha ha
[8:32, 18.9.2019] Miguel H. Javier: ZŮSTANU TAM A VYZVEDNEM od učitele
[8:33 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Hahaha ano
[8:34 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Přestaňte hledat na Googlu
[8:34, 18.9.2019] Alex (evangelik) Hahaha
[8:37, 18.9.2019] Miguel H. Javier: S. Marcos 2:27
Řekl jim také: Sobota byla učiněna pro člověka, a ne člověk pro sobotu.
[8:37, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Adam znamená člověk, tedy kvůli Adamovi.
Adam také znamená lidstvo:
Genesis 5:2
Muže a ženu je stvořil; a požehnal jim a nazval jejich jméno Adam v den, kdy byli stvořeni.
[8:37, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Žalmy 148:6
]Učinil je, aby byly věčné a navždy; Dal jim zákon, který nebude porušen.
[8:37, 18.9.2019] Miguel H. Javier: ADAM DODRŽIL SOBOTU!!!
[8:38, 18.9.2019] Alex (Evangelical) Kam to mám dát, nehodí se to jjjjj???
[8:38, 18.9.2019] Miguel H. Javier: *JSTE PŘÍLIŠ MENŠÍ A BEZBRÁNNÍ. *NEJLEPŠÍ ODPOVĚĎ NA OTÁZKY KOLUMBOVA A MĚSÍCE
[8:39 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Věděl jsem, že jsi homosexuál...
[8:39, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Sodomota…
[8:39 AM, 18.9.2019] Alex (evangelik) Podívejte se, jaký křesťan jjj
[8:39, 18.9.2019] Miguel H. Javier: …
[8:39 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Dovolte mi vyvrátit vaše hloupé argumenty
[8:40 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: SODOMOTE, KONČÍM S CONTOGO…
[8:40 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) Hahaha ano, kde držím sobotu, kam to mám dát, řekni mi?
[8:40 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ka, SODOMIT…
[8:40 AM, 18/9/2019] Alex (Evangelical) Kde to máš v sobotu pod postelí?
[8:41 AM, 18/9/2019] Miguel H. Javier: Ha ha ka, SOODOMIT…
[8:42, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
[8:42 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Hahaha ignorant chceš být Žid hahaha
[8:42, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
[8:42 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) Hahaha, máš rád obřízku????
[8:43 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) Win ?????????
[8:43 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SODOMI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
[8:43 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SODOMI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
[8:43 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SODOMI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:43 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) Nezvládáš Migo, sbohem, od pondělí do soboty jdu do práce, protože nejsem Žid, nemám kmenovou identitu jjjj
[8:43 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SODOMI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:44 AM, 18.9.2019] Alex (Evangélico) Andulka Parexes
[8:44, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:44 AM, 18.9.2019] Alex (evangelik) Neměl bys dávat prasatům perly
[8:44, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:45 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:45 AM, 18.9.2019] Alex (evangelikální) Učte se
[8:45 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:46, 18.9.2019] Alex (evangelický) Satan
[8:46, 18.9.2019] Miguel H. Javier: LEY81
ART24
DAB26
sobota a neděle
JE neděle BIBLICKÝM DENEM A JMÉNEM? První den v týdnu je biblický, ale neděle ne.
ODKUD POCHÁZÍ DODRŽOVÁNÍ neděle?
Daniel 7:23-27
[23] Řekl takto: Čtvrté zvíře bude čtvrté království na zemi, které se bude lišit od všech ostatních království a pohltí, vymlátí a roztrhá celou zemi na kusy (čtvrté zvíře je dnes papežský Řím, který zdědí moc římské říše).
[24] A deset rohů znamená, že z toho království povstane deset králů; a po nich povstane další, který bude jiný než ten první, a svrhne tři krále (ve středověku byla římská říše rozdělena na 10 národů, ale když povstane papežství, úplně zničí tři nechtěné...
[8:47 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:47 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) Kopírovat a vložit jjjj
[8:47 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Que sapiensia
[8:47 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Hahaha
[8:47 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:47 AM, 18.9.2019] Alex (evangelický) Gil
[8:47 AM, 18.9.2019] Alex (evangelická) Gili
[8:47 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:47 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) Ha ha ha, SODOMITE... Proto odmítáte Zákon, protože se vám líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:47 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:48 AM, 18.9.2019] Alex (evangelik) Řekl bych vám, že Ježíš nemá na mysli Adama, ale Izraelity, a že argument, že zbraň je falešná, protože v mnoha není žádný text století před Mojžíšem o někom, kdo zachovává sobotu, proto je vaše odpověď nesprávná
[8:48 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SODOMI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:49 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Sodomie krátkodobě nebo dlouhodobě bolí….
[8:50 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) Vyvráceno, že jste nemohli dokázat, že někdo dodržoval sobotu před Mojžíšovým zákonem
[8:50 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Sodomis je krátkodobě nebo dlouhodobě bolestivý….
[8:50, 18.9.2019] Alex (evangelik) Stydíš se bez církve bez argumentů
[8:50 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Sodomis je krátkodobě nebo dlouhodobě bolestivý….
WhatsApp Alex (Evangélico) odstranil Miguela H. Javiera
Pokud některý z těchto odkazů nefunguje nebo je nesprávný, dejte nám prosím vědět, abychom je mohli opravit. Pokud nám chcete napsat, učiňte tak pomocí níže uvedeného formuláře; Váš komentář bude zveřejněn. Pokud nám chcete napsat soukromě, učiňte tak prostřednictvím sekce informací a vyberte kontakt. Děkuji mnohokrát!