3И „нека синът на ЧУЖДЕНЦА, близък до Йехова, не говори, казвайки: Йехова напълно ще ме отдели от своя народ. Нито евнухът да каже: Ето, аз съм сухо дърво. — ИСАЙЯ 56:3
ЗАКОНДЕБАТПРОУЧВАНЕ ЧАСТ 1] [2]ЗАКОНЪТ и ЗАКОНЪТ, Изправени пред евангелската неспособност, част 2 [ИЗСЛЕДВАНЕ, CristoVerdad] [3]ЗАКОНЪТ и ЗАКОНЪТ, Изправени пред евангелската неспособност, част 3 [ИЗСЛЕДВАНЕ, CristoVerdad]Следващото проучване се основава на дебат, който проведох в група WhatsApp, наречена WhatsApp Biblical Debates. Разговорът е непокътнат, с изключение на коригиране на правописни грешки (когато смисълът на казаното се губи) и някои допълнения - отбелязани като редактиране, които добавих, когато преобразувах този разговор в това проучване.
[17:43 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Отворен въпрос за „учители“, студенти, чираци, любопитни хора и всезнайковци:
За кого беше даден законът и по-специално съботата?
Кои хора (или народи) е призовал Бог изключително да спазват неговия Закон? А този закон в сила ли е и защо?
[17:50 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Израилтяните
[17:51 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Дайте ми библейска основа. Винаги трябва да документираме библейски това, което излагаме, независимо колко просто може да е, за да не даваме повод на дявола.
Екзо. 31:16, 17: „Синовете на Израел трябва да спазват съботата, за да спазват съботата през поколенията си. Това е пакт за неопределен период от време [„вечен пакт”, VV (1977)].
[18:09 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
ОК добре. Имам въпрос...
Тъй като законът на десетте заповеди „е даден само за израилтяните“, означава ли това, че „почитай БАЩА и МАЙКА“ (5-та) не се отнася за нас?
Тази заповед (5-та) носи принципа на брака между мъж и жена. Така че, ако това беше само за израилтяните, Защо Бог унищожи Содом и Гомор? Защо Илия уби 850-те пророци на Ваал и Ашера, ако „Няма да имаш други богове“ (1-во) не е дадено за тях?
Може ли Бог да ме накаже за нещо, което не ми забранява?
[18:11 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Законът беше даден на народа на Израел, забелязвате ли, че го спазват и до днес?
[18:11 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Не ги питам, [питам теб]. Но що се отнася до Бог, може ли Бог да ме накаже за нещо, което не ми забранява?
Братко, ти евреин ли си?
[18:12 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Как да епипилираме добре
Не, Аз съм мексиканец
[18:14 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Значи ми даваш да разбера, че законът вече е в сила от Адам?
[18:14 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Е, ти ми каза, че Бог е дал закона само на израилтяните. И има заповед, която гласи „не убивай“. И тъй като не съм роден в Израел, предполагам, че това не беше за мен и мога да изляза и да убивам хора, добре - в края на краищата не ми беше даден законът, който забранява убийството [или кражбата, подправянето, лъжата , пожелавам и т.н.. и т.н. и т.н.].
Това ли го заявяваш?
[18:15 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Едно невежество, законът ни научи какво е грях, нали
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Обърнете внимание, че Алекс всъщност ни дава истинската цел на закона. Е, всъщност законът ни показва характера на Бог (ЧИСЛО 15:37-41, 1 ПЕТ. 1:16), което косвено е същото, тъй като Бог е този, който определя кое е добро и кое е лошо, а законът е инструментът, чрез който той ни позволява да видим това. И ако законът ни учи какво е правилно, Не се ли нуждаем повече от закона, за да знаем как да правим това, което е правилно и да отхвърляме греха... тоест да се подчиняваме на Божията воля?
[18:16 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Питам виждате ли този знак?????
[18:16 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Но ти каза, че това е само за израилтяните.
И какво е грях?
[18:16 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Зададох ви въпроса дали вярвате, че законът вече е бил даден на Адам?
[Sin] Нарушение на закона очевидно
Затова ви задавам въпрос Грях ли е изневярата?
[18:17 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Не, не мисля така. Е, не моето убеждение определя истината. Аз не го вярвам, Бог го казва и аз вярвам на Бог.
Разбира се [прелюбодеянието е грях].
[18:18 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Правилно тогава законът вече беше там от Адам
[18:18 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Павел каза, че „където няма закон, грях не се вменява“. (РИМ. 5:13)
[18:18 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Добре страхотно
[18:18 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Така че, ако няма [закон], не може да има и грях.
[18:18 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Разбира се правилно.
„Тогава вие потвърждавате, че законът вече е бил в сила от Адам“, отговорих аз?
[18:19 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Адам наруши закона. Библията казва така.
[18:20 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Добре, Абра също ли я изнасили?
Бащата на вярата
[18:20 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Авраам го запази. (ГЕН. 26:5)
[18:21 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Но отворена тръба 2 жени
[18:21 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
[7] Но те, като Адам, те прекрачиха завета; там престъпиха против мен. — ОСИЯ 6:7
[18:21 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Наистина [Авраам имаше две жени].
[18:21 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Това е една от десетте заповеди, извършени прелюбодеяние.
Тогава защо не беше осъден?
[18:22 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Знаете ли какво е покаянието?
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
И кой ви каза, че Авраам не е платил за грешките си... Чували ли сте някога за конфликта Израел-Палестина? Какво се случи между Сара, Агар и Имсаел?
[18:22 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Така че може да се види, че това не е бил изричен закон до 1513 години по-късно, нали?
Съжаляваше ли Аврам?
[18:23 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
аз не разбирам Разработено.
Защо Авраам е бащата на вярата?
[18:24 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Е, Йехова или Яхве даде закона на народ, наречен Израел, законите, десетте заповеди.
Да, но къде в Библията пише, че се е покаял?
Нямаше за какво да съжалява
[18:25 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Къде пише, че не се е покаял? Библията казва, че той е спазил закона и ако го е спазил, затова го е спазил, нали?
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Бог каза, че мъжът трябва да има само една жена (БИТ. 2:24). Грехът обаче изкриви първоначалния план на Бог. Няма нито една библейска история, в която мъж, който е служил на Бог и е имал няколко жени едновременно, да не е имал проблеми. Авраам отстъпи на молбата на жена си (БИТ. 24:12). Но Авраам, Яков, Давид, Саломо и други се сблъскаха с последствията от това действие. Не виждаме това да е случаят с ИСАК, който имаше само една жена. Понякога Бог налага дисциплина директно сам, а в други случаи оставя човека да поеме последствията от действията си (Дейвид). Виждаме това в цялата Библия..
Дали Израел поиска от Самуил цар? Бог позволи ли на Израел да поиска цар? Господ ли го е допуснал? Бог одобри ли го? Дали Бог директно наказа Израел, че го отхвърли за цар, или Бог остави Израел да плати скъпо със собствените си действия? Дали Израел плати скъпо, за да поиска Цар?
Въпреки това, Спазил ли е Авраам закона?
17И Господ каза: Да скрия ли от Авраам това, което ще направя?
18Ще бъде ли Авраам велик и силен народ и ще бъдат ли благословени в него всички хора на земята?
19Понеже го познавам, зная, че ще заповяда на децата си и на дома си след себе си, нека пазят пътя на Господа, вършейки правда и правосъдие, за да може Господ да изпълни върху Авраам това, което е говорил за него. — БИТИЕ 18:17-19 (Вижте БИТИЕ 26:5, PSA 119:1)
[18:25 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Така че защо след десетте заповеди, когато са дадени на планината Синай, грехът на прелюбодейството започва да се наказва строго?
Кой закон гласи десетте заповеди?
[18:26 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Кога за първи път беше приет законът?
[18:26 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Между другото, аз също убих [Ейбрахам]. [Законът беше даден] На планината Синай десетте заповеди
[18:27 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Да вървим малко по-бавно тогава Трябва да поправя сериозна грешка. Законът е даден за човечеството, не само за израилтяните. Библията е твърде ясна за това.
[18:27 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Нали каза, че законодателят те е попитал за десетте заповеди?
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Не можем да кажем, че Авраам е извършил прелюбодеяние, Библията не го нарича така. Но Божията препоръка беше „Една жена“. И всеки, който не изпълни тази препоръка, си понесе последствията.
[18:27 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Фалшив. Прочетете Изход 16:4-5 и Изход 15. Това е преди Синай. [Там те говорят за съботата - и аз го прочетох като цяло, дори преди ИЗХОД 20].
[18:28 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Не защото законът беше отличителен белег между Бог и Израел, освен ако някой не искаше да бъде част от народа, той трябваше да бъде обрязан.
[18:28 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
[10-те заповеди], това е, за което говориш. Добре нека видим-
Нека ти покажа…
[18:29 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Така че, ако Аврам е нарушил тези заповеди, защо не е бил осъден?
Ако според вас десетте заповеди вече са съществували?
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
5Защото Авраам чу гласа ми, и се запази моята заповед, Моите заповеди, Моите наредби и Моите закони. — БИТИЕ 26:5
[18:30 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Ще се върнем към тази точка след малко... Вие продължихте напред и аз трябва да поправя сериозната грешка, която правите.
[18:30 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Е, тогава виждаме, че Абран не е осъден за убийство и като фалшифицира това е, той беше справедлив човек.
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Бихме искали да знаем кого е убил Ейбрахам.
[18:31 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Вече ти казах, ти каза, че законът е само за Израел. Грешно е. Да вървим отделно, защото това беше първото нещо, което го попитах.
[18:32 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Разбира се, десетте заповеди и другите закони които вече не са за християни
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Тук има по-голямо противоречие от ваша страна, тъй като в същия този дебат казвате, че "християните не са спазвали съботата" и че Исус не е проповядвал за нея и за целия закон. Обаче тук казваш, че ВЕЧЕ НЕ СА ЗА ХРИСТИЯНИ... тоест БИХА; Тоест, християните (учениците и последователите от времето на Исус) са спазвали закона. Ето препратката, която намерихме във втората част на този дебат:
[20:23 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
„ИСУС НЕ ПРОПОВЕДАВА СЪБОТАТА ИЛИ ДЕСЕТТЕ ЗАПОВЕДИ“
[20:52 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
„Очевидно защо християните не спазваха съботата“
[18:32 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Все още ли твърдите, че... само за евреите ли беше законът на Десетте заповеди?
[18:34 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Изход :31:16:17 там е отговорът. Казват децата на Израел. Не пише мексиканците
[18:34 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Чели ли сте някога текста, който казва „изследвайте писанията“? Те са думи на Исус.
[18:35 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Ако ти дам Библията
[18:35 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Аз също
[18:35 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Ето защо ви наричам чада на Израел.
[18:35 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Но ти ми даваш полуопечена Библия, братко, [и на всичко отгоре я изопачаваш].
Добре, позволете ми…
[18:36 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Израилтянин ли си и ако да, от кое племе си? Не чакай, приготвил съм нещо друго за теб.
[18:37 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Позволете ми, моля…
[18:37 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Добре чакам напред
[18:37 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Не се притеснявай, няма да ходя никъде...
[18:37 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
чакам
[18:38 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Добре, нека се ориентираме в Библията... Битие до Откровение...
[18:38 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Но не копирайте и поставяйте. Това, което знаете или сте изучавали. Спрете да търсите в Google
[18:39 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Забранявате ли ми да използвам Библията?
[18:40 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Не копирайте просто от уебсайта на адвентистите.
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Откъде този човек получава информация от уебсайта на адвентистите? Това не беше ли БИБЛИЯТА, която ви показвах? Адвентист ли си или си обсебен от адвентистите? Предупреждавам ви, че адвентистите са същите – въпреки че може да е трудно за вярване или по-невежи от вас.
[18:40 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Пиша ви каквото знам за това.
[18:40 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Може и да греша, човек съм и правя грешки.
[18:40 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
1Така свършиха небето и земята, и цялото им войнство.
2И Бог свърши на седмия ден работата, която е извършил; и той си почина на седмия ден от цялата работа, която вършеше.
3И Бог благослови седмия ден и го освети, защото в него си почина цялата работа, която е извършил в сътворението. — ГЕН. 3:1-3
Къде другаде да намерим този текст?
[18:41 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Който почива там е Адам. О, Боже
[18:41 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Изход 20:8-11
8Помнете съботния ден, за да го освещавате.
9Шест дни ще работиш и ще свършиш цялата си работа;
10но на седмия ден Това е почивка за Йехова, вашия Бог; Не върши никаква работа в него, нито ти, нито синът ти, нито дъщеря ти, нито слугата ти, нито слугинята ти, нито добитъкът ти, нито чужденецът ти, който е в портите ти.
11Защото след шест дни Йехова направи небето и земята, морето, и всичко, което е в тях, и почиват на седмия ден; Затова Йехова благослови съботния ден и го освети. — ИЗХОД 20:8–11
Прочетете и ДВАТА текста и сравнете.
[18:41 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Очевидно в Израел. Ако ми покажеш къде в Библията се казва, че Адам и Ева са пазили седмия ден.
[18:42 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Изход 20:10
10а седмият ден е почивка на Господа твоя Бог; Не върши никаква работа в него, нито ти, нито синът ти, нито дъщеря ти, нито слугата ти, нито слугинята ти, нито животното ти, нито вашият чужденец това е пред вратите ви. — ИЗХОД 20:10
[18:42 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Вярвам, че се казва, че Бог си почива от творческите си часове
[18:42 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Покажи ми къде пише, че Адам (и Ева) не са го пазили!
[18:43 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
И кажи ми, в събота ли го създаде Господ?
[18:43 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Битие 2:1-3.
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Покажи ми къде пише, че Адам и Ева не са го пазили.
[18:43 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Просто защо не го направи, неговото престъпление беше да яде от дървото, а не да не пази съботата.
[18:43 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Създаден на човека заради човека. Не се казва на израилтянина.
[18:44 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Отговори ми на останалото
[18:44 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Какво каза Бог, че ще се случи с Адам, ако яде от дървото?
[18:44 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
ще умра
[18:44 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Адам не спазваше първата събота [защото съботата не беше установена, докато Бог не почина в творението.] (ГЕН. 2:1-3).
[18:45 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Не каза ли, че ако не спазваш съботата, ще умреш
[18:45 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
И какво носи Смъртта?
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Законът е едно цяло, което не може да бъде разделено, Санитаго 2:10
[18:45 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Виждате как искате да преподавате една заблуда
[18:45 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Кое носи смърт? [Не е ли съботата част от закона на десетте заповеди?]
[18:45 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Заплатата на греха е смърт
[18:45 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
???
[18:45 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
И какво е грях? 1 Йоан 3:4, за да ви помогне.
[18:46 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Тангрения на закона, но кой закон?
[18:46 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
да какъв закон?
[18:46 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Десетте заповеди.
[18:46 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
?
[18:47 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Така че, ако Адам и Ева са съгрешили, това е защото са нарушили закона на десетте заповеди [и съботата е част от този закон].
[18:47 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Сигурен ли си, че сега разбирам, че законът на десетте заповеди е валиден и до днес за християните?
[18:47 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Обичайте Бог с цялото си сърце
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
И какво е любовта? — РИМ.13:10
[18:48 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Ще убия петела в случая, с един текст... Исках да те взема, но си много нетърпелив. Искате ли да наложите вашите вярвания или искате светлината да свети, независимо кой е прав или крив?
[18:48 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Да, но нямаше закон като такъв, не беше необходимо, те бяха перфектни човешки същества без грях.
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Законът беше те да останат такива, съвършени и безгрешни. Ти вече го каза, “„грехът е нарушение на закона.“ (1 ЙОАН 3:4)
[18:49 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Беше ли заповедта, дадена на Адам, част от десетте заповеди?
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Приятелю мой, ти си грозен. Първата заповед на закона казва "Не можеш да имаш други богове пред мен", а четвъртият ни казва, че Бог е наш създател. Като не се подчиниха на Бог и ядоха от дървото, което Бог каза да не се яде, Адам и Ева автоматично: да се) Аз служа на бог - Сатана и б) Очевидно те опозориха своя създател и ° С) Те опозориха НЕГОВИЯ БАЩА, като по този начин директно нарушиха първата, четвъртата и петата заповед на закона. И още преди да изяде плода на дървото, Ева вече го беше пожелала (БИТ. 3:5-6), поредното нарушение на закона. Мога да продължа, но с перверзник и некадърник като теб не си струва усилията. “„Търсете в писанията.“, казва господинът.
[18:50 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Можете да ядете от всяко дърво в градината, докато не се наситите, но от дървото за познаване на доброто и злото не трябва да ядете от него, защото ако ядете, ще умрете.
[18:51 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Братко мой, липсва ти проницателност. Ако Адам щеше да умре, като яде плода, а Смъртта се постига само чрез нарушаване на закона, Тогава за какво се говори в текста?
[18:51 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Кажете ми коя заповед от десетте беше това? Отговорете
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Адам и Ева изнасилени всеки от десетте заповеди. В полза на тези, които мразят тъмнината, ето едно изследване, което го показва в детайли. [1]„Законът, евреите и вие [ИЗСЛЕДВАНЕ, CristoVerdad]
Вие просто не свързвате най-основните и съществени неща за писането. Нямаш нищо — АБСОЛЮТНО НИЩО от прозрение. Препоръчвам ви да спрете да ядете свинско и да изключите телевизора и да започнете да изучавате Библията, защото очевидно свинското и всичките боклуци, които консумирате в тялото и ума си, вече са изяли мозъка ви. Препоръчвам следната тема...наистина ви трябва.
[18:51 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Неподчинение, но не и на десетте заповеди. Но един директно, който идва от създателя нищо повече.
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Ще ви дам извадка от това, което представихме в проучването, което вече споменахме по-горе. Алекс казва, че е нарушена висша заповед, идваща от създателя. На първо място, ние питаме, представя ли Библията „Друга“ заповед, която е над нейния Свещен закон?
Първата заповед на Божия закон гласи следното:
3Не можеш да имаш други богове пред мен. — БИТИЕ 20:3
Ние питаме дали Адам и Ева са нарушили тази заповед, като са се подчинили на дявола вместо на Бог? „Дали са или не са яли от дървото, за което Бог е казал „да не ядеш“? Дали са се подчинили на извънземен бог [Сатана] или на истинския Бог?
[18:52 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
НИЕ УНИЩОЖАВАМЕ ГРЕШКАТА ДИРЕКТНО
[18:52 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Обяснете ми този текст сега. Уведомете ме, ако искате още един.
[18:54 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Хахаха, той говори за завета на закона Моисеевия закон С това ви казах, че онези, които искаха да бъдат част от Божия народ по това време, трябваше да направят
[18:54 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
И защо да не ядат от дървото за познаване на доброто и злото? Защото биха били като богове. [ГЕН. 3:5]]
[18:54 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Този пакт беше анулиран. Това беше пряк мандат от създателя, така се казва в историята.
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Наистина, скъпи ми Алекс, Израел наруши пакта, като го обезсили. Бог ли го обезсили? Когато нарушите завет, възнаграждавате ли се или наказвате? Когато децата ви потвърждават поръчките ви, давате ли им подаръци като награди?
Въпреки това, Как Бог реагира на това обезсилване?
8За да ги изобличава, той казва: Ето, идат дни, казва Господ, И ще направя нов завет с дома на Израил и с дома на Юда. ;
9Не като завета, който направих с бащите им в деня, когато ги хванах за ръка, за да ги изведа от Египетската земя: Защото те НЕ Те останаха в моя завет, И аз ги презрях, казва Господ.
10Чрез което, това е пакта което ще заповядам на Израилевия дом След онези дни, казва Господ: Ще дам законите Си в душите им, И на сърцата им ще ги напиша; И аз ще бъда техен Бог, и те ще бъдат мой народ:
11И никой няма да учи ближния си, нито брат си, като казва: Познай Господа! Защото всеки ще ме познае, От най-малкия от тях до най-възрастния. — ЕВРЕИ 8:8-11 (Вижте JERERMIAS. 31:31-35)
Некадърността е смъртен грях (ОСИЯ 4:6); стой далеч от нея.
[18:55 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
14 И не само с теб Сключвам този пакт и тази клетва,
15но с онези, които днес стоят тук с нас пред Господа нашия Бог, и с тези, които днес не са тук с нас. — ВТОРОЗАКОНИЕ 29:14-15
[18:55 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Вие ме изчакайте, аз отивам да вечерям, тогава ще продължим, както виждате, темата е хубава, обичам да говоря за правото.
[18:55 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
7Но те, подобно на Адам, престъпиха завета; там престъпиха против мен. — ОСИЯ 6:7
Моля, обяснете ми.
[18:56 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Ще ти обясня след малко
[18:56 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Последните стихове от глава 3 на Битие дешифрират защо трябва да разграничат доброто от злото
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Наистина, Теди. Да видим какво имаш предвид-
24 Така той изгони човека, И той постави херувими от източната страна на Едемската градина и пламтящ меч, който се движеше навсякъде, да пази пътя на дървото на живота. — БИТИЕ 3:24
След като Адам и Ева паднаха, те бяха изхвърлени от Едем, и те загубиха достъп до дървото на живота. Това е така, за да не живее човек вечно, докато продължава да греши. (БИТИЕ 3:22). След това той даде на човека плана за изкупление (БИТИЕ 3:21), като проля кръвта на Христос (APC. 13:8), като по този начин даде достъп до благодатта. Но Бог остави много специфично условие, за да може човек отново да има достъп до дървото на живота и следователно до вечността:
14Блажени ТЕЗИ, КОИТО ПАЗЯТ ЗАПОВЕДИТЕ МУ, да имаш право на дървото на живота, и нека влязат през портите в града. — ОТКРОВЕНИЕ 22:14
А нима Адам и Ева не нарушиха закона на десетте заповеди? Тук ясно виждаме, че методът, използван от Бог преди и след грехопадението на човека, е един и същ: „пази моя закон и ще живееш“ (ПР. 7:2) (БИТ. 3:3)
[ПОВТОРЕН] [18:56 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Последните стихове от глава 3 на Битие дешифрират защо трябва да разграничат доброто от злото
[18:56 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
А на какво те учат доброто и злото?
7Какво ще кажем тогава? ГРЯХ ЛИ Е ЗАКОНЪТ? В никакъв случай. Но аз не познах греха освен чрез закона; защото и аз не бих познал алчността, ако законът не казваше: Не пожелавай. — РИМЛЯНИ 7:7
[18:58 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Ти ми помагаш, Теди.
[18:58 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Ами последните стихове от глава 3 са генезис, ясно се казва СЕГА ТЕ СА КАТО ЕДИН ОТ НАС, ПОЗНАВАЩ ДОБРОТО И ЗЛОТО, след това пътят, който води до дървото на живота с 2 херувима и пламтящ меч, е отсечен, така че те да да не продължи да бъде безсмъртен.
Хранене от дървото на живота
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Добре, вече разширих това.
[18:59 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Познавал ли е Адам доброто и злото, преди да съгреши?
[18:59 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
защото не позволи Бог, че Каин и Авел са родени в безсмъртие?
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Не забелязах този въпрос по време на дебата, но ще ти дам отговора тук, Теди.
Къде в Библията пише, че Бог не е допуснал Каин и Авел да се родят преди безсмъртието? Според какъв библейски принцип заключаваш, че Бог не е допуснал [Действие] че Каин и Авел са родени преди Адам и Ева да съгрешат? Всъщност, Библията учи точно обратното.—
28И Бог ги благослови; и Бог им каза: Плодете се и се размножавайте, и напълнете земята, и го покорете, и владейте над морските риби, над небесните птици и над всички зверове, които се движат по земята. — БИТИЕ 1:28
Това беше първата заповед, която Бог даде на човека след създаването му. (БИТИЕ 1:26-27), преди човекът да падне. Причината Каин и Авел да не са дошли преди греха не е защото Бог го е забранил, както вие лъжливо представяте, а защото Адам и Ева съгрешиха твърде бързо. Всъщност Адам и Ева съгрешиха още през първата година от създаването си. Ще ви го оставя като домашно, въпреки че вече представих библейските текстове, които потвърждават това!
[19:00 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Как да си върнем достъпа до Дървото на живота? [Вече беше обяснено] [Каин и Авел са родени след безсмъртието], защото грехът вече е влязъл. Знаеше ли Каин, че убиването е лошо?
[19:01 ч., 17.09.2019 г.] [19:03 ч., 17.09.2019 г.] (Агустин)
Не, защото в резултат на яденето на забранения за тях плод, за всички хора дойде основното: свободната воля, свободата на избора, осъзнаването кое е добро и кое не. Да, той го направи, защото знаеше какво се е случило с родителите му в райската градина.
[19:02 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Ако не го знаеха, как тогава биха могли да разберат последствията от яденето от дървото на познанието?
[19:02 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
И как ги изгониха
[19:02 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Има ли заповед "не убивай"? Спомнете си, вие казвате, че законът на десетте заповеди не е съществувал в Едем.
[19:03 ч., 17.09.2019 г.] (Агустин)
Те не познаваха нито смъртта, нито болестта, нито старостта, така че тогава бяха като нешлифовани същества. Те бяха като деца или като същества без греховност
[19:04 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Но Бог му казал „ти със сигурност ще умреш“. Той [Адам] Трябваше да разбера това, Не?
Много е просто братле. Давиш се в чаша вода.
[19:04 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Животните дори не умряха или се разболяха.
Всъщност, Теди, където се спазва законът, смърт не може да има. Нарушаването на закона е това, което определя греха (1 ЙОАН 3:4). И „заплатата на греха“– тоест заплащането за нарушаване на закона „е смърт“ (РИМ. 6:23). Колко трудно е нещо толкова просто за разбиране?
[19:04 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Още веднъж това е, което ни казва разликата между. Добро и зло?
Всичко беше перфектно… Защото Божият закон е съвършен…
7 Законът Господен е съвършен, което връща душата: Свидетелството на Йехова, вярно, което прави малкия мъдър. — ПСАЛМИ 19:7
[19:05 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Нямаше да знаете как да ги различите, ако никога не се бяха срещали. И всичко влиза в план
[19:05 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
[Всичко беше перфектно] докато човекът не съгреши (Законът се разпадна).
[ПОВТОРЕНИЕ] [19:05, 17.09.2019] Теди (Агустин)
Нямаше да знаете как да ги различите, ако никога не се бяха срещали. И всичко влиза в план
[19:06 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Значи Бог е несправедлив? Бог не ги ли наказа за непокорство?
[19:07 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Вярвате ли, че ако Бог наистина искаше нещата по този начин, той нямаше да унищожи Сатана веднага? Или щеше да направи друга двойка, ако наистина искаше това?
[19:07 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Двегодишното дете знае ли, че убиването е лошо?
[19:07 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Както казахте, той е дете, също като Адам и Ева.
[19:07 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Искаше ли Бог Адам и Ева да съгрешат? [Казахте, че всичко е част от план]
ох—Е, тогава Бог е несправедлив.
[19:08 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Това беше част от план, по-голям от нашата гледна точка.
[19:08 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
[Ако Бог] ги наказа за това, че са направили нещо, което не са разбирали. Това се нарича несправедливост
Вие вече философствате и го знаете. Бог е Свят (1 PED 1:15-16), не забравяйте: Също справедливо (ESD. 9:15,). И Бог – приятелю мой, Той няма да накаже никого, който не осъзнава какво върши.
5Климент е Йехова и справедлив; Да, милостив Това е нашият бог. — ПСАЛМИ 116:5
[19:09 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Ние знаем, че Христос беше предопределено да даде живота си като жертва за цялото човечество, преди светът да бъде създаден, как е възможно това, ако няма план?
[19:09 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Отговори ми на това
[19:10 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Дай ми библейския текст. Първо, вече ти показах, че законът е за човечеството, а ти не си го коментирал.
[19:17 ч., 17.09.2019 г.] (Агустин)
1 Петър 1:19 и 20
[19:17 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
19но със скъпоценната кръв на Христос, като на неопетнено и неопетнено агне,
20 вече предопределени преди основаването на света, но изявени в последните времена заради вас - 1 ПЕТЪР 1:19-20
Вече го имах за вас [библейския текст]. Братко, откъде започна грехът?
[19:18 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Той вече беше предопределен да дойде на земята, както е преди основаването на света, може също да се напише или преведе предопределен. Е, това е преди създаването на земята.
[19:19 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Предопределено е нещо друго... Но кажи ми откъде започна грехът?
Въпросът, който ти задавам, Дали Бог е знаел, че човекът ще съгреши, или Бог го е предопределил да съгреши?
Не ме търси в Google, брато. Вие сами го забранихте.
[19:22 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ НА МОРМОНСКИЯ КАНАЛ
Есента 1 и 2 част
[19:23 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Ето едно ясно обяснение
[19:23 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Братко, моля те, уважавай пространството... В момента водим дебат тук.
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Не бях разбрал, че говоря с някой друг, а не с Алекс, който беше отишъл на вечеря, тъй като нямах записаните номера в контактите си. Когато видях аудиото, разбрах, че е друг човек.
[19:23 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Благодаря ти.
[19:23 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Това не е дебат
[19:23 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
След това публикувайте материала си.
[19:23 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Предавам информация
[19:23 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Да, това е дебат. Можете да го предадете по-късно. Няма проблеми с това.
[19:24 ч., 17.09.2019 г.] Теди (Агустин)
Добре, давай
[19:24 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Благодаря ви много, учтивостта се оценява.
[19:28 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Дали Бог е предопределил човека да греши?
Просто чакам брат Алекс да се върне. Моля се всичко да е наред с него.
[19:53 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Сега се върнах
[19:53 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
49Същият закон ще бъде и за родния, и за чужденеца че ще живея между вас. — ИЗХОД 12:49
[19:53 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Къде сме отседнали, виждам много съобщения
[19:53 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Отлично. Всичко наред ли е с теб братко
Няма много [съобщения]. [Още повече, не знаех, че съм говорил с някой друг от доста време]
[19:54 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Разбира се, слава Богу. Напред
[19:54 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Добре, Ясно ли ни е сега, че законът е за всяко смирение?
[19:54 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Добре тогава казвате, че законът е за всички хора. ДОБРЕ.
[19:55 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Не, аз го казвам, Библията го казва.
[19:55 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Не, не съм съгласен [че законът е за цялото човечество]
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Божието слово казва -
27Каза им още: В събота от причина от човек готово е; Ноел човек от причина от Събота. — МАРКО 2:27
Къде в Библията се казва, че съботата е създадена заради израилтяните? „Заради човека“ това просто ли е, "заради човека"-Човечеството. И първият създаден човек беше Адам, който не беше израилтянин!
[19:55 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Където ?
[19:55 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Не си ли съгласен с Бога?
[19:55 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Библията казва, че Израел
[19:55 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
[19:55 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Покажете ми къде ханаанците и филистимците са спазвали съботата. Покажи ми, ако казваш, че е за всички
[19:56 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Затова Господ ги унищожи... За нарушаване на закона.
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Покажи ми кога дяволът е спазил Божия закон. тоест когато дяволът е служил на Бога. Това ли е най-добрият аргумент, който имате?
[19:56 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Твоята теория няма смисъл.
[19:56 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
нямам теория, Имам Библията!
[19:56 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Къде в Библията се казва това?
[19:56 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
[19:56 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Обясни ми.
[19:56 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Така че не беше задължително да се спазва законът
[19:59 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
[19:59 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Добре тогава защо не унищожи египтяните?
Нарушиха закона
[20:00 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
1Когато Господ твоят Бог те въведе в земята, в която ще влезеш, за да я превземеш, и е изгонил пред теб на много нации, на хетейците, на гергесейците, на аморейците, на ханаанците, на ферезейците, на евейците и на евусейците, седем нации, по-големи и по-могъщи от теб, — ВТОРОЗАКОНИЕ 7:1
[20:00 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
И до днес съществува като египетска нация
[20:00 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Прочетете Деянията 13:19
Ти четеш ли Библията братко?
[20:00 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Не, приятелю, грешиш, искаш да спазваш закон, който не е даден за теб, а за племената на Израел.
Да [четях Библията]
[20:01 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Не знаете историята на Изхода?
[20:01 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
защото. Но Египет все още съществува и до днес, а ханаанците и филистимците не
[20:02 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Обяснете защо не е напълно унищожен?
[20:02 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
5Но искам да ви напомня, тъй като някога сте го знаели, че Господ, след като спаси хората, като ги изведе от Египет, след това той унищожи онези, които не повярваха .
[20:02 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Да, но не и града. И градът на ханаанците и филистимците, нали?
[20:03 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Вижте как изваждате текста от контекста
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
3 И Господ даде благоволение на народа в очите на египтяните . Мойсей също е смятан за велик човек в Египетската земя, в очите на слугите на фараона и в очите на народа.
[20:03 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Египет съществува и до днес, няма да ми го отречете.
[20:03 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
В Египет имаше хора, които се боеха от Бога.
[20:04 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Така че очевидно онези, които напуснаха при изселването, се съгласиха. Но след?
[20:04 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Бог унищожава само нечестивите. [Бог е справедлив, не забравяйте]
[20:05 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
След това той одобрил закона за долатрия на египтяните!
Варварин
Не го знаех
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Вие вече знаете
3 И Господ даде благоволение на народа в очите на египтяните . Мойсей също е смятан за велик човек в Египетската земя, в очите на слугите на фараона и в очите на народа.
[20:05 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Където има верен, има и милост.
[20:05 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Е, нека продължим, виждаме, че не успяхте да отговорите.
[20:05 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
това разбираш ли
[20:05 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Не не. Не можахте да отговорите
[20:06 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Не, но не ти дадох това, което искаш да чуеш. Това е различно.
[20:06 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Защо Бог не унищожи град Египет? Ако са нарушили закона? Те не се покланяха на истинския Бог, а на езичниците
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
Груб ли си, действаш ли или ти плащат да бъдеш? Но аз съм тук, за да ти помогна.
[20:07 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
21И Господ ще бъде познат на Египет, и египтяните ще познаят Господа в онзи ден, и те ще направят жертва и принос; и те ще дадат обети на Господа и ще ги изпълнят.
22И Господ ще порази Египет; ще боли и лекува, и те ще се обърнат към Господа, и той ще бъде милостив към тях и ще ги изцели.
23По това време ще има магистрала от Египет до Асирия и асирийците ще влязат в Египет, а египтяните в Асирия; и египтяните ще служат на Господа с асирийците.
24По това време, Израел ще бъде трети с Египет и с Асирия; Това ще бъде благословение в средата на земята;
25Защото Господ на Силите ще ги благослови, казвайки: Благословен е моят народ Египет, и Асирия е дело на Моите ръце, и Израил е Мое наследство. —ИСАЙЯ 19:21-22
[20:07 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Е, сега да видим дали законът е за християните, става ли?
[ИЗДАНИЕ] Хосе Луис Хавиер
И колко пъти трябва да му покажа този некадърник, преди мозъкът му да се разплита?
[20:07 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
Дали Бог иска да унищожи човека или човекът да се покае?
[20:08 ч., 17.09.2019 г.] Алекс (Евангелски)
Да, разбира се, както казахте, някои, не всички, но в миналото?
[20:08 ч., 17.09.2019 г.] Хосе Луис Хавиер
7 Но те, подобно на Адам, престъпиха завета; там престъпиха против мен. — ОСИЯ 6:7
14 И не само с теб сключвам този пакт и тази клетва,
15но с тези, които са тукбъди с нас днес пред Йехова нашия Бог, и с тези, които днес не са тук с нас. — ВТОРОЗАКОНИЕ 29:14-15
КРАЙ НА ПЪРВА ЧАСТ
ЗАКОНДЕБАТПРОУЧВАНЕ ЧАСТ 1] [2]ЗАКОНЪТ и ЗАКОНЪТ, Изправени пред евангелската неспособност, част 2 [ИЗСЛЕДВАНЕ, CristoVerdad] [3]ЗАКОНЪТ и ЗАКОНЪТ, Изправени пред евангелската неспособност, част 3 [ИЗСЛЕДВАНЕ, CristoVerdad]— ХОСЕ ЛУИС ХАВИЕР
———————————-
Присъединете се към CristoVerdad. Абонирайте се за нашия нов канал Vimeo Абонирайте се за нашия Vimeo канал. Споделете тази покана и станете част от нашата група от WhatsApp Абонирайте се за нашата група в WhatsApp. Когато се абонирате, не забравяйте да ни оставите вашето име. Нецензурните думи са забранени. Споделете и бъдете част от благословията.
———————————-
И ще разберете истината...
— Христова истина https://www.cristoverdad.com
ЗАБЕЛЕЖКА: Числа в сини скоби [ ] връзка към Допълнителен материал.
Снимки — ако има такива, разширете съдържанието: видеоклипове, новини, връзки и т.н.
ИЗТОЧНИЦИ И ВРЪЗКИ
[1] Законът, евреите и вие [ИЗСЛЕДВАНЕ, CristoVerdad]
[2] Исус „срещу“ Павел и законът: Какво се случи на кръста
[4] Денят на Възкресението: Новото сътворение [ВРЪЗКА, Ватикана]
[5] Исус, „Нашата почивка“ — Евреи 4 и Голямата грешка на евангелистите [ИЗСЛЕДВАНЕ, CristoVerdad]
[8] Йоан, Учениците и Денят Господен [ИЗСЛЕДВАНЕ, CristoVerdad]
ДОПЪЛНИТЕЛЕН МАТЕРИАЛ
[9] Франсиско Берголио, Смъртта на Исус „Провалът приключи“.
[10] ЗЕМЯТА трепери, а къде е Христос? — Манипулиране на времето за „промяна на времето и закона“
[11] Знакът на звяра не е микрочипът
[12] Събота срещу. Неделя — Кралска академия по испански език
[13] Неделя, Денят Господен, Катехизис на Католическата църква — Поклонение на Бога Слънце
[14] Съботата и логиката: Денят Господен и дървото на познанието
Ако някоя от тези връзки не работи или е неправилна, моля, уведомете ни, за да можем да я коригираме. Ако искате да ни пишете, моля, направете го чрез формата по-долу; Вашият коментар ще бъде публикуван. Ако искате да ни пишете на лични, направете го през информационния раздел и изберете контакт. Много благодаря!
Бог да те благослови!