3En “laat die seun van die VREEMDELING, naby Jehovah, nie spreek en sê: Jehovah sal my heeltemal van sy volk skei nie. Laat die eunug ook nie sê nie: Kyk, ek is 'n droë boom. —JESAJA 56:3

WETDEBATSTUDEER DEEL 1] [2]THE LAW and THE LAW, Facing Evangelical Ineptitude, Deel 2 [STUDIE, CristoVerdad] [3]THE LAW and THE LAW, Facing Evangelical Ineptitude, Deel 3 [STUDIE, CristoVerdad]

Die volgende studie is gebaseer op 'n debat wat ek gehad het in 'n WhatsApp-groep genaamd WhatsApp Bybelse Debatte. Die gesprek is ongeskonde, behalwe vir die regstelling van spelfoute (wanneer die betekenis van wat gesê word verlore gaan) en 'n paar byvoegings—gemerk as redigering, wat ek bygevoeg het toe ek daardie gesprek in hierdie studie omskep het.

[17:43, 17/9/2019] José Luis Javier
Oop vraag vir “onderwysers”, studente, vakleerlinge, nuuskieriges en weet-dit-alles:

Vir wie is die wet gegee, en veral die Sabbat?

Watter mense (of volke) het God uitsluitlik geroep om sy Wet te onderhou? En is daardie wet van krag, en hoekom?

[17:50, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Die Israeliete

[17:51, 17/9/2019] José Luis Javier
Gee my 'n Bybelse basis. Ons moet altyd Bybels dokumenteer wat ons blootlê, hoe eenvoudig dit ook al mag wees om nie aanleiding vir die duiwel te gee nie.

Exo. 31:16, 17: “Die kinders van Israel moet die sabbat onderhou, om die sabbat vol te hou in hulle geslagte. Dit is 'n ooreenkoms vir 'n onbepaalde tydperk [“perpetual pact”, VV (1977)].

[18:09, 17/9/2019] José Luis Javier
Goed goed. Ek het 'n vraag...

Aangesien die wet van die tien gebooie “net vir die Israeliete gegee is”, beteken dit dat “eer jou VADER en jou MOEDER” (5de) nie op ons van toepassing is nie?

Hierdie gebod (5de) dra die beginsel van die huwelik van man en vrou. As dit dus net vir die Israeliete was, Waarom het God Sodom en Gomorra vernietig? Hoekom het Elia die 850 Profete van Baäl en Asjera doodgemaak, as “Jy sal geen ander gode hê nie” (1ste) nie vir hulle gegee is nie?

Kan God my straf vir iets wat Hy my nie verbied om te doen nie?

[18:11, 17/9/2019] Alex (Evangelikaal)
Die wet is aan die nasie Israel gegee, merk jy op dat hulle dit tot vandag toe onderhou?

[18:11, 17/9/2019] José Luis Javier
Ek vra hulle nie, [ek vra jou]. Maar, wat God betref, kan God my straf vir iets wat Hy my nie verbied om te doen nie?

Broer, is jy Joods?

[18:12, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Hoe om goed te epixpilcate

Geen, Ek is Meksikaans

[18:14, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
So jy laat my verstaan dat die wet reeds sedert Adam van krag was?

[18:14, 17/9/2019] José Luis Javier
Wel, jy het vir my gesê dat God die wet net aan die Israeliete gegee het. En daar is 'n gebod wat sê "jy mag nie doodslaan nie." En aangesien ek nie in Israel gebore is nie, dink ek dit was nie vir my nie, en ek kan uitgaan en mense doodmaak, wel – ek is immers nie die wet gegee wat doodmaak [of steel, vervalsing, leuens verbied nie , begeer, Ens.. Ens., Ens.].

Stel jy dit?

[18:15, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
 'n Onkunde wat die wet ons geleer het wat sonde is, reg 

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Let daarop dat Alex in werklikheid vir ons die ware doel van die wet gee. Wel, eintlik wys die wet vir ons die karakter van God (NUM. 15:37-41, 1 PET. 1:16), wat indirek dieselfde is, aangesien God die een is wat definieer wat goed en wat sleg is, en die wet is die instrument waardeur hy ons dit laat sien. En as die wet ons leer wat reg is, Het ons nie meer die wet nodig vir ons om te weet hoe om te doen wat reg is en sonde te verwerp nie... dit wil sê om die wil van God te gehoorsaam?

[18:16, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ek vra sien jy hierdie teken?????

[18:16, 17/9/2019] José Luis Javier
Maar jy het gesê dis net vir die Israeliete.

En wat is sonde?

[18:16, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ek het jou die vraag gevra of jy glo dat die wet reeds aan Adam gegee is?
[Sonde] Oortreding van die wet natuurlik
So ek vra jou 'n vraag Is egbreuk 'n sonde?

[18:17, 17/9/2019] José Luis Javier
Nee ek dink nie so nie. Wel, dit is nie my oortuiging wat die waarheid definieer nie. Ek glo dit nie, God sê dit, en ek glo God.
Natuurlik [owerspel is 'n sonde].

[18:18, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Korrek dan was die wet reeds daar van Adam af

[18:18, 17/9/2019] José Luis Javier
Paulus het gesê dat "waar daar geen wet is nie, word geen sonde toegereken nie." (ROM. 5:13)

[18:18, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Goed, wonderlik

[18:18, 17/9/2019] José Luis Javier
Dus, as daar geen [wet] is nie, kan daar ook geen sonde wees nie.

[18:18, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Natuurlik korrek.
"Dan bevestig jy dat die wet reeds in plek was sedert Adam," het ek geantwoord?

[18:19, 17/9/2019] José Luis Javier
Adam het die wet oortree. Die Bybel sê so.

[18:20, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ok, het Abra haar ook verkrag?

Die vader van geloof

[18:20, 17/9/2019] José Luis Javier
Abraham het dit gehou. (GEN. 26:5)

[18:21, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Maar oop buis 2 vroue

[18:21, 17/9/2019] José Luis Javier
[7] Maar hulle, soos Adam het hulle die verbond oorgesteek;  daar het hulle teen my oortree. —HOSEA 6:7

[18:21, 17/9/2019] José Luis Javier
Inderdaad [Abraham het twee vroue gehad].

[18:21, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Dit wil sê, een van die tien gebooie het egbreuk gepleeg.

So hoekom is hy nie skuldig bevind nie?

[18:22, 17/9/2019] José Luis Javier
Weet jy wat bekering is?

[UITGAWE] Jose Luis Javier
En wie het vir jou gesê dat Abraham nie vir sy foute betaal het nie... Het jy al ooit gehoor van die Israel-Palestina konflik? Wat het tussen Sara, Hagar en Imsael gebeur?

[18:22, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Dit kan dus gesien word dat dit nie 'n eksplisiete wet was tot 1513 jaar later nie, reg?

Was Abram spyt daaroor?

[18:23, 17/9/2019] José Luis Javier
Ek verstaan nie. Brei uit.

Waarom is Abraham die vader van die geloof?

[18:24, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Wel, Jehovah of Yahweh het die wet gegee aan 'n volk genaamd Israel, die wette, die tien gebooie.
Ja, maar waar sê die Bybel dat hy hom bekeer het?
Hy het niks gehad om spyt te wees nie

[18:25, 17/9/2019] José Luis Javier
Waar staan daar dat hy hom nie bekeer het nie? Die Bybel sê dat hy die wet onderhou het, en as hy dit onderhou het, is dit hoekom hy dit onderhou het, reg?

[UITGAWE] Jose Luis Javier
God het gesê dat 'n man net een vrou moet hê (GEN. 2:24). Sonde het egter God se oorspronklike plan verdraai. Daar is nie 'n enkele Bybelse verhaal waar 'n man wat God gedien het en wat verskeie vroue op dieselfde tyd gehad het, nie probleme gehad het nie. Abraham het toegegee aan sy vrou se versoek (GEN. 24:12). Abraham, Jakob, Dawid, Salomo—en ander—het egter die gevolge van hierdie optrede in die gesig gestaar. Ons sien nie dat dit die geval was van ISAAC, wat net een vrou gehad het nie. Soms voer God self 'n dissipline uit, en by ander geleenthede laat hy die mens om die gevolg van sy dade te aanvaar (Dawid). Ons sien dit regdeur die Bybel..

Het Israel vir Samuel vir 'n koning gevra? Het God Israel vir 'n koning laat vra? Het God dit toegelaat? Het God dit goedgekeur? Het God Israel direk gestraf omdat hulle hom as koning verwerp het, of het God Israel duur laat betaal met hul eie optrede? Het Israel duur betaal omdat hulle vir 'n Koning gevra het?

Maar Het Abraham die wet onderhou?

17Toe sê die HERE: Sal Ek vir Abraham verberg wat Ek gaan doen?
18Sal Abraham 'n groot en sterk nasie wees, en sal al die mense van die aarde in hom geseën word?
19Omdat ek hom geken het, weet ek dat hy sy kinders en sy huis ná hom sal beveel, laat hulle die weg van die Here hou, en doen reg en reg, sodat die Here oor Abraham kan bring wat Hy oor hom gespreek het. — GENESIS 18:17-19 (Sien GEN. 26:5, PSA. 119:1)

[18:25, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
So hoekom, aangesien die Tien Gebooie, wanneer dit op die berg Sinai gegee word, begin die sonde van owerspel swaar gestraf word?

Watter wet lees die Tien Gebooie?

[18:26, 17/9/2019] José Luis Javier
Wanneer is die wet vir die eerste keer aangeneem?

[18:26, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Terloops, ek het [Abraham] ook vermoor. [Die wet is gegee] Op die berg Sinai die Tien Gebooie

[18:27, 17/9/2019] José Luis Javier
Kom ons gaan 'n bietjie stadig, dan Ek moet 'n ernstige fout regstel. Die wet is vir die mensdom gegee, nie net vir die Israeliete nie. Die Bybel is te duidelik hieroor.

[18:27, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Het jy nie gesê dat die wethouer jou die Tien Gebooie gevra het nie?

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Ons kan nie sê dat Abraham egbreuk gepleeg het nie, die Bybel noem dit nie so nie. Maar God se aanbeveling was “Een vrou”. En almal wat nie daardie aanbeveling gevolg het nie, het die gevolge betaal.

[18:27, 17/9/2019] José Luis Javier
Vals. Lees Eksodus 16:4-5 en Eksodus 15. Dis voor Sinai.  [Daar praat hulle van die Sabbat – en ek lees dit in die algemeen, selfs voor EXODUS 20]. 

[18:28, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Nie omdat die wet 'n kenmerkende kenmerk tussen God en Israel was nie, tensy iemand deel van die volk wou wees, moes hulle besny word.

[18:28, 17/9/2019] José Luis Javier
[Die] 10 Gebooie, dit is waarvan jy praat. Ok, kom ons kyk -

Laat ek jou wys…

[18:29, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
So as Abram daardie gebooie oortree het, hoekom is hy nie veroordeel nie?

As, volgens jou, die Tien Gebooie reeds bestaan het?

[UITGAWE] Jose Luis Javier
5Omdat Abraham my stem gehoor het,  en gehou  my voorskrif,  my gebooie, my insettinge en my wette.  — GENESIS 26:5

[18:30, 17/9/2019] José Luis Javier
Ons sal binne 'n oomblik na daardie punt terugkeer... Jy het voortgegaan, en ek moet die ernstige fout wat jy maak regstel.

[18:30, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Wel dan sien ons dat Abran nie skuldig bevind is nie vir moord en deur dit te verval, was hy 'n regverdige man.

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Ons wil graag weet wie Abraham vermoor het.

[18:31, 17/9/2019] José Luis Javier
Ek het reeds vir jou gesê, jy het gesê die wet is net vir Israel. Dit is verkeerd. Kom ons gaan apart, want dit was die eerste ding wat ek hom gevra het.

[18:32, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Natuurlik die Tien Gebooie en die ander wette wat nie meer vir Christene is nie

[UITGAWE] Jose Luis Javier

Hier is 'n groter teenstrydigheid van jou kant, aangesien jy in hierdie selfde debat sê dat "Christene nie die Sabbat gehou het nie" en dat Jesus nie daaroor en die hele wet gepreek het nie. Hier sê jy egter dat HULLE NIE MEER VIR CHRISTENE IS NIE... dit wil sê hulle was vroeër; Dit wil sê, die Christene (die dissipels en volgelinge van Jesus se tyd) het wel die wet onderhou. Hier is die verwysing wat ons in die tweede deel van hierdie debat gevind het:

ALEX TEEDRA HOMSELF

[20:23, 17/09/2019] Alex (Evangelis)
“JESUS HET NIE DIE SABBAT OF DIE TIEN GEBOOIE GEPREK NIE”

[20:52, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
“Natuurlik hoekom Christene nie die Sabbat gehou het nie”

[18:32, 17/9/2019] José Luis Javier
Hou jy steeds vol dat...die wet van die Tien Gebooie net vir die Jode was?

[18:34, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Exodus :31:16:17 daar is die antwoord. Sê die kinders van Israel. Dit sê nie die Meksikane nie

[18:34, 17/9/2019] José Luis Javier
Het jy al ooit die teks gelees wat sê “ondersoek die skrifture”? Dit is woorde van Jesus.

[18:35, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
As ek vir jou die Bybel gee

[18:35, 17/9/2019] José Luis Javier
Ek ook

[18:35, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Daarom noem ek julle die kinders van Israel.

[18:35, 17/9/2019] José Luis Javier
Maar jy gee vir my 'n halfgebakte Bybel, broer, [en dit boonop verdraai].

Goed, laat my toe...

[18:36, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Is jy 'n Israeliet en indien wel, uit watter stam kom jy? Moenie wag nie, ek het iets anders vir jou voorberei.

[18:37, 17/9/2019] José Luis Javier
Laat my asseblief toe...

[18:37, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ok ek wag vooruit

[18:37, 17/9/2019] José Luis Javier
Moenie bekommerd wees nie, ek gaan nêrens heen nie...

[18:37, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
ek wag

[18:38, 17/9/2019] José Luis Javier
Ok, kom ons navigeer die Bybel... Genesis tot Openbaring...

[18:38, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Maar moenie kopieer en plak nie. Wat jy weet of bestudeer het. Hou op soek op Google

[18:39, 17/9/2019] José Luis Javier
Verbied jy my om die Bybel te gebruik?

[18:40, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Moenie net van die Adventiste-webwerf af kopieer nie.

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Waar kry hierdie individu dat ek inligting van die Adventiste-webwerf kry? Was dit nie die BYBEL wat ek vir jou gewys het nie? Is jy 'n Adventis of is jy 'n obsessie met Adventiste? Ek waarsku jou dat Adventiste dieselfde is – al is dit dalk moeilik om te glo, of meer onkundig as jy.

[18:40, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ek skryf vir jou wat ek daarvan weet.

[18:40, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ek kan verkeerd wees, ek is 'n mens en ek maak foute.

[18:40, 17/9/2019] José Luis Javier
1So was die hemel en die aarde volbring, en hulle hele leër.
2En God het op die sewende dag klaargemaak die werk wat hy gedoen het; en hy het op die sewende dag gerus van al die werk wat hy gedoen het.
3En God het die sewende dag geseën en dit geheilig, omdat Hy daarop gerus het al die werk wat hy in die skepping gedoen het. —GEN. 3:1-3

Waar anders vind ons daardie teks?

[18:41, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Wie daar rus is Adam. O, God

[18:41, 17/9/2019] José Luis Javier
Eksodus 20:8-11

8Onthou die Sabbatdag om dit heilig te hou.
9Ses dae moet jy werk en al jou werk doen;
10maar op die sewende dag Dit is rus vir die HERE jou God; Moenie enige werk daarin doen nie, jy of jou seun of jou dogter of jou dienskneg of jou diensmaagd of jou dier of jou vreemdeling wat in jou poorte is.
11Want oor ses dae Jehovah het die hemel en die aarde, die see gemaak, en alles wat daarin is, en op die sewende dag gerus; Daarom het Jehovah die Sabbatdag geseën en dit geheilig. —EXODUS 20:8-11

Lees BEIDE tekste en vergelyk.

[18:41, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Duidelik vir Israel. As jy my wys waar die Bybel sê Adam en Eva het die sewende dag gehou.

[18:42, 17/9/2019] José Luis Javier
Eksodus 20:10

10maar die sewende dag is 'n rus vir die Here jou God; Moenie enige werk daarin doen nie, jy of jou seun of jou dogter of jou dienskneg of jou slavin of jou dier,  ook nie jou buitelander nie dit is binne jou deure. —EXODUS 20:10

[18:42, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ek glo daar word gesê dat God rus van sy skeppingsure

GÉNESIS 2:1-3 vs. ÉXODO 20:8-11[18:42, 17/9/2019] José Luis Javier
Wys my waar staan daar Adam (en Eva) het dit nie gehou nie!

[18:43, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
En sê vir my, het God dit Saterdag geskep?

[18:43, 17/9/2019] José Luis Javier
Genesis 2:1-3.

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Wys my waar daar staan dat Adam en Eva dit nie gehou het nie.

[18:43, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Eenvoudig hoekom hy dit nie gedoen het nie, sy misdaad was om van die boom te eet, nie om die Sabbat te onderhou nie.

[18:43, 17/9/2019] José Luis Javier
Ingestel vir die mens ter wille van die mens. Dit sê nie vir die Israeliet nie.

[18:44, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Antwoord my die res

[18:44, 17/9/2019] José Luis Javier
Wat het God gesê sal met Adam gebeur as hy van die boom eet?

[18:44, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ek sou sterf

[18:44, 17/9/2019] José Luis Javier
Adam het nie die eerste Sabbat gehou nie, [want die Sabbat is eers ingestel nadat God in die skepping gerus het nie.] (GEN. 2:1-3).

[18:45, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Het hy nie gesê as jy nie die Sabbat onderhou nie, sal jy sterf

[18:45, 17/9/2019] José Luis Javier
En wat bring die Dood?

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Die wet is 'n geheel wat nie geskei kan word nie, Sanitago 2:10

[18:45, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Jy sien hoe jy 'n dwaling wil leer

[18:45, 17/9/2019] José Luis Javier
Wat bring die dood? [Is die Sabbat nie deel van die wet van die tien gebooie nie?]

[18:45, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Die loon van sonde is die dood

[18:45, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
???

[18:45, 17/9/2019] José Luis Javier
En wat is sonde? 1 Johannes 3:4 om jou te help.

[18:46, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Verstrengeling van die wet, maar watter wet?

[18:46, 17/9/2019] José Luis Javier
Ja, watter wet?

[18:46, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Die tien gebooie.

[18:46, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
?

[18:47, 17/9/2019] José Luis Javier
Dus, as Adam en Eva gesondig het, is dit omdat hulle die wet van die tien gebooie oortree het [en die Sabbat is deel van daardie wet].

 Wat is die eerste gebod van die wet? 

[18:47, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Is jy seker ek verstaan nou dat die wet van die Tien Gebooie tot vandag toe vir Christene geldig is?

[18:47, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Wees lief vir God met jou hele hart

[UITGAWE] Jose Luis Javier
En wat is liefde?—ROM.13:10

[18:48, 17/9/2019] José Luis Javier
Ek gaan die haan doodmaak in die saak, met 'n enkele teks... Ek wou jou saamneem, maar jy is baie ongeduldig. Wil jy jou oortuigings afdwing of wil jy hê die lig moet skyn, ongeag wie reg of verkeerd is?

[18:48, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ja, maar daar was geen wet as sodanig nie, dit was nie nodig nie, hulle was volmaakte mense sonder sonde.

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Die wet was vir hulle om so te bly, volmaak en sondeloos. Jy het dit al gesê, "sonde is oortreding van die wet." (1 JOHANNES 3:4)

[18:49, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Was die opdrag wat aan Adam gegee is deel van die Tien Gebooie?

[UITGAWE] Jose Luis Javier
My vriend, jy is sleg. Die eerste gebod van die wet sê "Jy kan nie ander gode voor my hê nie", en die vierde sê vir ons dat God ons s'n is skepper. Deur aan God ongehoorsaam te wees en van die boom te eet wat God gesê het om nie te eet nie, het Adam en Eva outomaties: aan) Ek dien 'n god—Satan, en b) Dit is duidelik dat hulle hul skepper oneer aandoen, en c) Hulle het SY VADER oneer aangedoen en sodoende die eerste, vierde en vyfde gebod van die wet direk oortree. En selfs voor sy die vrugte van die boom geëet het, het Eva dit reeds begeer (GEN 3:5-6), nog 'n oortreding van die wet. Ek kan aangaan, maar met 'n pervert en onbekwaam soos jy is dit nie die moeite werd nie. ““Deursoek die Skrifte.”, sê die meneer.

[18:50, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Van elke boom in die tuin kan jy eet totdat jy versadig is, maar van die boom van kennis van goed en kwaad moet jy nie daarvan eet nie, want as jy eet, sal jy sterf.

[18:51, 17/9/2019] José Luis Javier
My broer, jy kort onderskeidingsvermoë. As Adam sou sterf deur die vrugte te eet, en die dood word slegs bereik deur die wet te oortree,  Waaroor praat die teks dan? 

[18:51, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Sê vir my watter gebod van die tien was dit?Antwoord

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Adam en Eva verkrag elk van die tien gebooie. Tot voordeel van diegene wat duisternis haat, is hier 'n studie wat dit in detail toon. [1]“Die wet, die Jode en jy [STUDIE, CristoVerdad]

Jy verbind eenvoudig nie die mees basiese en noodsaaklike dinge oor skryf nie. Jy het niks—ABSOLUUT NIKS, van insig nie. Ek beveel aan dat jy ophou om varkvleis te eet en die TV af te skakel en die Bybel te begin bestudeer, want natuurlik het die varkvleis en al die gemors wat jy in jou liggaam en gees verorber reeds jou brein opgevreet. Ek beveel die volgende onderwerp aan...jy het dit regtig nodig.

[18:51, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ongehoorsaamheid maar nie van die Tien Gebooie nie. Maar een direk wat van die skepper gekom het niks meer nie.

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Ek sal vir jou 'n voorbeeld gee van wat ons aangebied het in die studie wat ons reeds hierbo genoem het. Alex sê dat 'n hoër gebod wat van die skepper kom, oortree is. Eerstens vra ons: Bied die Bybel “nog ’n” gebod wat bo sy Heilige Wet is?

Nou sê die eerste gebod van die wet van God die volgende—

3Jy kan nie ander gode voor my hê nie. — GENESIS 20:3

Ons vra, het Adam en Eva daardie gebod oortree deur die duiwel in plaas van God te gehoorsaam? “Het hulle of het hulle nie geëet van die boom wat God gesê het “jy mag nie eet nie”? Het hulle hulle onderwerp aan 'n uitheemse god [Satan] of aan die ware God?

[18:52, 17/9/2019] José Luis Javier
ONS VERNIETIG DIE FOUT DIREK

[18:52, 17/9/2019] José Luis Javier
Verduidelik nou daardie teks vir my. Laat weet my as jy nog een wil hê.

[18:54, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Hahaha hy praat van die verbond van die wet die Mosaïese wet Daarmee het ek vir jou gesê dat diegene wat in daardie tyd deel van God se volk wou wees, moes doen

[18:54, 17/9/2019] Teddy (Agustín)
En hoekom sou hulle nie van daardie boom van die kennis van goed en kwaad eet nie? Omdat hulle soos gode sou wees. [GEN. 3:5]]

[18:54, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Daardie ooreenkoms is ongeldig verklaar. Dit was 'n direkte mandaat van die skepper, dit is wat die storie sê.

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Inderdaad, my liewe Alex, Israel het die verdrag oortree en dit ongeldig gemaak. Het God dit ongeldig gemaak? Wanneer jy 'n verbond oortree, word jy beloon of getugtig? Wanneer jou kinders jou bestellings bekragtig, gee jy vir hulle geskenke as belonings?

Maar Hoe het God op daardie ongeldigmaking gereageer?

8Omdat Hy hulle bestraf, sê Hy: Kyk, daar kom dae, spreek die Here,  En Ek sal 'n nuwe verbond sluit met die huis van Israel en met die huis van Juda. ;
9Nie soos die verbond wat Ek met hulle vaders gesluit het op die dag toe Ek hulle aan die hand geneem het om hulle uit Egipteland uit te lei nie. Omdat hulle GEEN Hulle het in my verbond gebly,  En ek het hulle verag,  sê die Here.
10Waardeur,  dit is die ooreenkoms wat Ek ná dié dae aan die huis van Israel sal beveel, spreek die Here:  Ek sal my wette in hulle siele gee, en op hulle hart sal Ek dit skrywe;  En Ek sal vir hulle 'n God wees, en hulle sal vir My 'n volk wees.
11En niemand mag sy naaste of sy broer leer nie en sê: Ken die Here! Want almal sal my ken, Van die jongste van hulle tot die oudste. —HEBREËRS 8:8-11
(Sien JERERMIAS. 31:31-35)

Onbekwaamheid is 'n sonde van die dood (HOSEA 4:6); bly weg van haar af.

[18:55, 17/9/2019] José Luis Javier
14 En nie net met jou nie  Ek sluit hierdie ooreenkoms en hierdie eed,
15maar met dié wat vandag hier by ons staan voor die Here onse God,  en met diegene wat nie vandag hier by ons is nie.  —DEUTERONOMIUM 29:14-15

[18:55, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Wag jy vir my, ek gaan eet aandete, ons gaan dan voort, soos jy kan sien, die onderwerp is goed Ek hou daarvan om oor die wet te praat.

[18:55, 17/9/2019] José Luis Javier
7Maar hulle het, soos Adam, die verbond oortree; daar het hulle teen my oortree. —HOSEA 6:7

Verduidelik asseblief vir my.

[18:56, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ek sal binne 'n oomblik vir jou verduidelik

[18:56, 17/9/2019] Teddy (Agustín)
Die laaste verse van hoofstuk 3 van Genesis ontsyfer waarom hulle goed van kwaad moes onderskei

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Inderdaad, Teddy. Kom ons kyk wat jy bedoel—

24 Daarom het hy die man uitgedryf, En hy het gérubs aan die oostekant van die tuin van Eden gesit, en 'n vlammende swaard wat oral beweeg het,  om die pad van die boom van die lewe te bewaak.  — GENESIS 3:24

Nadat Adam en Eva geval het, is hulle uit Eden gegooi, en hulle het toegang tot die boom van die lewe verloor. Dit is sodat die mens nie vir ewig sal lewe terwyl hy aanhou sondig nie. (GEN 3:22). Toe het Hy aan die mens die verlossingsplan gegee (GEN. 3:21), deur die bloed van Christus te vergiet (APC. 13:8) en sodoende toegang tot genade te gee. Maar God het 'n baie spesifieke toestand gelaat sodat die mens weer toegang kon hê tot die boom van die lewe, en dus tot die ewigheid:

14Geseënd is dié wat SY GEBOOIE BEWAAR, om die reg te hê op die boom van die lewe en laat hulle deur die poorte in die stad ingaan. —OPENBARING 22:14

En het Adam en Eva nie die wet van die tien gebooie oortree nie? Hier sien ons duidelik dat die metode wat God voor en na die sondeval gebruik dieselfde is: “onderhou my wet en julle sal lewe” (SPREUKE 7:2) (GEN 3:3)

[HERHAAL] [18:56, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
Die laaste verse van hoofstuk 3 van Genesis ontsyfer waarom hulle goed van kwaad moes onderskei

[18:56, 17/9/2019] José Luis Javier
En wat leer goed en kwaad jou?

7Wat sal ons dan sê? IS DIE WET 'N SONDE? Geen manier.  Maar ek het die sonde nie geken nie, behalwe deur die wet;  want ek sou ook geen begeerlikheid ken nie, as die wet nie sê: Jy mag nie begeer nie. —ROMEINE 7:7

[18:58, 17/9/2019] José Luis Javier
Jy help my, Teddy.

[18:58, 17/9/2019] Teddy (Agustín)
Wel die laaste verse van hoofstuk 3 is genesis, dit sê duidelik NOU IS HULLE SOOS EEN VAN ONS WAT GOED EN KOS KEN, dan word die pad wat na die boom van die lewe lei met 2 gerubs en 'n vlammende swaard afgekap, sodat hulle sou nie aanhou onsterflik wees nie.

Eet van die boom van die lewe

[UITGAWE] Jose Luis Javier
OK, reg, ek het reeds daaroor uitgebrei.

[18:59, 17/9/2019] José Luis Javier
Het Adam goed en kwaad geken voordat hy gesondig het?

[18:59, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
Omdat toegelaat het nie God dat Kain en Abel in onsterflikheid gebore is?

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Ek het nie hierdie vraag tydens die debat opgemerk nie, maar ek sal jou die antwoord hier gee, Teddy.

Waar sê die Bybel dat God nie toegelaat het dat Kain en Abel voor onsterflikheid gebore word nie? Onder watter Bybelse beginsel kom jy tot die gevolgtrekking dat God dit nie toegelaat het nie ['n Aksie] dat Kain en Abel gebore is voordat Adam en Eva gesondig het? In werklikheid, Die Bybel leer presies die teenoorgestelde.

28En God het hulle geseën, en God het vir hulle gesê:  Wees vrugbaar en vermeerder en vul die aarde,  en onderwerp dit en heers oor die visse van die see en die voëls van die hemel en oor al die diere wat op die aarde kruip. — GENESIS 1:28

Dit was die eerste orde wat God aan die mens gegee het nadat dit geskep is. (GEN. 1:26-27), voordat die man geval het. Die rede waarom Kain en Abel nie voor sonde gekom het nie, was nie omdat God dit verbied het, soos jy valslik voorhou nie, maar omdat Adam en Eva te vinnig gesondig het. Om die waarheid te sê, Adam en Eva het in die heel eerste jaar van hulle skepping gesondig. Ek sal dit vir jou oorlaat as huiswerk, alhoewel ek reeds die Bybelse tekste aangebied het wat dit bevestig!

[19:00, 17/9/2019] José Luis Javier
Hoe kry ons weer toegang tot die Boom van die Lewe? [Dit is reeds verduidelik] [Kain en Abel is na onsterflikheid gebore] omdat sonde reeds ingekom het. Het Kain geweet dat doodmaak sleg is?

[19:01, 17/09/2019] [19:03, 17/09/2019] (Agustín)
Nee, want as gevolg van die eet van die vrugte wat vir hulle verbode was, het die fundamentele ding tot alle mense gekom: vrye wil, vryheid van keuse, bewus wees van wat goed is en wat nie. Ja, hy het, want hy het geweet wat met sy ouers in die tuin van Eden gebeur het.

[19:02, 17/9/2019] José Luis Javier
As hulle dit nie geweet het nie, hoe kon hulle dan die gevolge van eet van die boom van kennis verstaan?

[19:02, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
En hoe hulle geskors is

[19:02, 17/9/2019] José Luis Javier
Is daar 'n gebod wat sê "jy mag nie doodslaan nie"? Onthou, jy sê dat die wet van die tien gebooie nie in Eden bestaan het nie.

ADAM EN DIE WET
7Maar hulle het, soos Adam, die verbond oortree; daar het hulle teen my oortree. —HOSEA 6:7

[19:03, 17/09/2019] (Agustín)
Hulle het nie die dood of siekte of ouderdom geken nie, so dan was hulle soos ongepoetste wesens. Hulle was soos kinders of soos wesens sonder sondigheid

[19:04, 17/9/2019] José Luis Javier
Maar God het vir hom gesê "jy sal sekerlik sterf." Hy [Adam] Ek moes dit verstaan, Geen?

Dis baie eenvoudig Broer. Jy verdrink in 'n glas water.

[19:04, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
Die diere het nie eers gevrek of siek geword nie.

Trouens, Teddy, waar die wet gehou word, kan daar geen dood wees nie. Oortreding van die wet is wat sonde definieer (1 JOHANNES 3:4). EN "die loon van sonde"- dit wil sê die betaling vir die oortreding van die wet, "is die dood" (ROM. 6:23). Hoe moeilik is iets so eenvoudig om te verstaan?

[19:04, 17/9/2019] José Luis Javier
 Weereens is dit wat ons die verskil tussen vertel. Goed en kwaad? 

Alles was volmaak… Omdat die wet van God volmaak is—

7 Die wet van die Here is volmaak,  wat die siel teruggee: die getuienis van die HERE, getroue, wat die kleintjie wys maak. —PSALMS 19:7

[19:05, 17/9/2019] Teddy (Agustín)
Jy sou nie geweet het hoe om hulle van mekaar te onderskei as hulle nog nooit ontmoet het nie. En alles val in 'n plan

[19:05, 17/9/2019] José Luis Javier
[Alles was perfek] totdat die mens gesondig het (die Wet het gebreek).

[HERHAAL] [19:05, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
Jy sou nie geweet het hoe om hulle van mekaar te onderskei as hulle nog nooit ontmoet het nie. En alles val in 'n plan

[19:06, 17/9/2019] José Luis Javier
So God is onregverdig? Het God hulle nie vir ongehoorsaamheid gestraf nie?

[19:07, 17/9/2019] Teddy (Agustín)
Glo jy dat as God dinge regtig op hierdie manier wou hê, hy Satan nie dadelik sou vernietig het nie? Of sou hy nog 'n paartjie gemaak het as hy dit regtig wou hê?

[19:07, 17/9/2019] José Luis Javier
Weet 'n tweejarige dat doodmaak sleg is?

[19:07, 17/9/2019] Teddy (Agustín)
Soos jy gesê het, hy is 'n kind, net soos Adam en Eva.

[19:07, 17/9/2019] José Luis Javier
Wou God hê dat Adam en Eva moes sondig? [Jy het gesê dit is alles deel van 'n plan]

oWel, dan is God onregverdig.

[19:08, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
Dit was deel van 'n plan groter as ons standpunt.

[19:08, 17/9/2019] José Luis Javier
[As God] hulle gestraf het omdat hulle iets gedoen het wat hulle nie verstaan het nie. Dit word onreg genoem

Jy is reeds besig om te filosofeer, en jy weet dit. God is Heilig (1 PED 1:15-16), moenie vergeet nie: Ook regverdig (ESD. 9:15,). En God—my vriend, Hy gaan niemand straf wat nie bewus is van wat hulle pleeg nie.

5Clement is Jehovah en regverdig; Ja, genadig Dit is ons god. —PSALMS 116:5

[19:09, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
Ons weet dat Christus was voorbestem om sy lewe te gee as 'n offer vir die hele mensdom voor die wêreld geskep is, hoe is dit moontlik as daar geen plan is nie?

[19:09, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
Antwoord my daarop

[19:10, 17/9/2019] José Luis Javier
Gee vir my die Bybelse teks. Eerstens het ek reeds aan jou gedemonstreer dat die wet vir die mensdom is, en jy het nie daaroor kommentaar gelewer nie.

[19:17, 17/09/2019] (Agustín)
1 Petrus 1:19 en 20

[19:17, 17/9/2019] José Luis Javier
19maar met die kosbare bloed van Christus, soos van 'n lam sonder vlek en sonder vlek,
20 reeds bestem voor die grondlegging van die wêreld,  maar geopenbaar in die laaste tye ter wille van julle, —1 PETRUS 1:19-20

Ek het dit reeds vir jou [die Bybelse teks] gehad. Broer, waar het sonde begin?

[19:18, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
Hy was reeds bestem om aarde toe te kom, soos dit is voor die grondlegging van die wêreld, dit kan ook as voorbestem geskryf of vertaal word. Wel, dit is voor die maak van die aarde.

[19:19, 17/9/2019] José Luis Javier
Voorbeskik is iets anders... Maar sê my, waar het sonde begin?

Die vraag wat ek jou vra, Het God geweet dat die mens sou sondig, of het God hom voorbeskik om te sondig?

Moenie my Google nie, broer. Jy het dit self verbied.

[19:22, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
MORMON KANAAL VRAE EN ANTWOORDE

Die herfs deel 1 en 2

[19:23, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
Hier is 'n duidelike verduideliking

[19:23, 17/9/2019] José Luis Javier
Broer, respekteer asseblief die ruimte ... Ons voer 'n debat hier op die oomblik.

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Ek het nie besef dat ek met iemand anders praat en nie Alex nie, wat aandete gegaan het nie, aangesien ek nie die nommers op lêer in my kontakte gehad het nie. Toe ek die oudio's sien, het ek besef dit is 'n ander persoon.

[19:23, 17/9/2019] José Luis Javier
Dankie.

[19:23, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
Dit is nie 'n debat nie

[19:23, 17/9/2019] José Luis Javier
Publiseer dan jou materiaal.

[19:23, 17/09/2019] Teddy (Agustín)
Ek gee inligting deur

[19:23, 17/9/2019] José Luis Javier
Ja, dit is 'n debat. Jy kan dit later slaag. Daar is geen probleme daarmee nie.

[19:24, 17/9/2019] Teddy (Agustín)
OK gaan voort

[19:24, 17/9/2019] José Luis Javier
Baie dankie, die hoflikheid word waardeer.

[19:28, 17/9/2019] José Luis Javier
Het God die mens voorbeskik tot sonde?

Ek wag net vir broer Alex om terug te keer. Bid dit gaan goed met hom.

[19:53, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Nou is ek terug

[19:53, 17/9/2019] José Luis Javier
49Dieselfde wet sal wees vir die inboorling en vir die vreemdeling  dat Ek onder julle sal woon. —EXODUS 12:49

[19:53, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Waar bly ons ek sien baie boodskappe

[19:53, 17/9/2019] José Luis Javier
Uitstekend. Is alles reg met jou broer?

Daar is nie baie [boodskappe] nie. [Meer, ek het nie geweet dat ek al 'n geruime tyd met iemand anders gepraat het nie]

[19:54, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Natuurlik, dank God. Vorentoe

[19:54, 17/9/2019] José Luis Javier
Goed, Is ons nou duidelik dat die wet vir alle nederigheid was?

[19:54, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ok dan sê jy die wet is vir alle mense. OK.

[19:55, 17/9/2019] José Luis Javier
Nee, ek sê dit, die Bybel sê dit.

[19:55, 17/9/2019] Alex (Evangelikaal)
Nee, ek stem nie saam nie [dat die wet vir die hele mensdom was nie]

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Die woord van God sê—

27Hy het ook vir hulle gesê: Saterdag deur oorsaak van die man is klaar; Noel man deur oorsaak van die Saterdag. —MARKUS 2:27

Waar staan dit in die Bybel dat die Sabbat gemaak is ter wille van die Israeliete? "As gevolg van die mens" is dit bloot dit, "vanweë die mens"- Die mensdom. En die eerste mens wat geskep is, was Adam, wat nie 'n Israeliet was nie!

[19:55, 17/9/2019] Alex (Evangelikaal)
Waar?

[19:55, 17/9/2019] José Luis Javier
Stem jy nie saam met God nie?

[19:55, 17/9/2019] Alex (Evangelikaal)
Die Bybel sê dat Israel

[19:55, 17/9/2019] José Luis Javier

DIE WET EN DIE VREEMDELING
49 Dieselfde wet sal geld vir die natuurlike, en vir die buiteland dat Ek onder julle sal woon. —EXODUS 12:49

[19:55, 17/9/2019] Alex (Evangelikaal)
Wys my waar die Kanaäniete en die Filistyne die Sabbat gehou het. Wys my as jy sê dis vir almal

[19:56, 17/9/2019] José Luis Javier
Dis hoekom God hulle vernietig het... Vir die oortreding van die wet.

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Wys my wanneer die duiwel die wet van God onderhou het. Met ander woorde, wanneer die duiwel God gedien het. Is dit die beste argument wat jy het?

[19:56, 17/9/2019] Alex (Evangelikaal)
Jou teorie maak nie sin nie.

[19:56, 17/9/2019] José Luis Javier
Ek het geen teorie nie, Ek het die Bybel!

[19:56, 17/9/2019] Alex (Evangelikaal)
Waar sê die Bybel dit?

[19:56, 17/9/2019] José Luis Javier

DIE WET EN DIE VREEMDELING
49 Dieselfde wet sal geld vir die natuurlike, en vir die buiteland dat Ek onder julle sal woon. —EXODUS 12:49

[19:56, 17/9/2019] José Luis Javier
Verduidelik vir my.

[19:56, 17/9/2019] Alex (Evangelikaal)
Dit was dus nie verpligtend om die wet te onderhou nie

[19:59, 17/9/2019] José Luis Javier

[19:59, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ok hoekom het hy dan nie die Egiptenare vernietig nie?
Hulle het die wet oortree

[20:00, 17/9/2019] José Luis Javier
1Wanneer die Here jou God jou ingebring het in die land waarin jy sal ingaan om dit in te neem,  en het voor jou uitgewerp  vir baie nasies,  aan die Hetiete, die Girgasiete, die Amoriete, die Kanaäniete, die Feresiete, die Hewiete en die Jebusiete,  sewe nasies groter en magtiger as jy,—DEUTERONOMIUM 7:1

[20:00, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
En tot vandag toe bestaan dit as 'n Egiptiese nasie

[20:00, 17/9/2019] José Luis Javier
Lees Handelinge 13:19

Lees jy die Bybel broer?

[20:00, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Nee my vriend, jy is verkeerd, jy wil 'n wet hou wat nie vir jou gegee is nie maar vir die stamme van Israel.
Ja [ek lees die Bybel]

[20:01, 17/9/2019] José Luis Javier
Ken jy nie die verhaal van die uittog nie?

[20:01, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Omdat. Ave maar Egipte bestaan nog tot vandag toe en die Kanaäniete die Filistyne nie

[20:02, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Verduidelik waarom dit nie heeltemal vernietig is nie?

[20:02, 17/9/2019] José Luis Javier
5Maar ek wil julle daaraan herinner, aangesien julle dit eens geweet het, dat die Here,  nadat Hy die volk gered het deur hulle uit Egipte uit te lei, het Hy die ongelowiges vernietig .

[20:02, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ja, maar nie die stad nie. En die stad van die Kanaäniete en die Filistyne, reg?

[20:03, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Kyk hoe jy teks uit konteks haal

[UITGAWE] Jose Luis Javier
3 En die Here het guns aan die volk gegee in die oë van die Egiptenaars . Moses is ook as 'n groot man in Egipteland beskou, in die oë van Farao se dienaars en in die oë van die volk.

[20:03, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Egipte bestaan tot vandag toe, jy gaan dit nie aan my ontken nie.

[20:03, 17/9/2019] José Luis Javier
In Egipte was daar mense wat God gevrees het.

[20:04, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
So duidelik het diegene wat in die uittog vertrek het, ingestem. Maar daarna?

[20:04, 17/9/2019] José Luis Javier
God vernietig net die goddeloses. [God is regverdig, moenie vergeet nie]

[20:05, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Toe het hy die wet van die Egiptenare goedgekeur!
Barbarian
Ek het dit nie geweet nie

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Jy weet alreeds

3 En die Here het guns aan die volk gegee in die oë van die Egiptenaars . Moses is ook as 'n groot man in Egipteland beskou, in die oë van Farao se dienaars en in die oë van die volk.

[20:05, 17/9/2019] José Luis Javier
Waar daar ook al 'n getroue is, is barmhartigheid.

[20:05, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Wel kom ons gaan voort ons sien jy kon nie reageer nie.

[20:05, 17/9/2019] José Luis Javier
Verstaan jy dit?

[20:05, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Nee nee. Jy kon nie antwoord nie

[20:06, 17/9/2019] José Luis Javier
Nee, maar ek het nie vir jou gegee wat jy wil hoor nie. Dit is anders.

[20:06, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Waarom het God nie die stad Egipte vernietig nie? As hulle die wet oortree het? Hulle het nie die ware God aanbid nie, maar heidene

[UITGAWE] Jose Luis Javier
Is jy onbeskof, tree jy op, of betaal hulle jou om te wees? Maar ek is hier om jou te help.

[20:07, 17/9/2019] José Luis Javier
21En die Here sal aan Egipte bekend word,  en die van Egipte sal die Here op dié dag ken,  en hulle sal offer en spysoffer bring; en hulle sal geloftes aan die Here maak, en hulle sal dit nakom.
22En die HERE sal Egipte verslaan; sal seermaak en genees,  en hulle sal hulle tot die Here bekeer,  en Hy sal hulle genadig wees en hulle genees.
23In dié tyd sal daar 'n grootpad wees van Egipte na Assirië, en Assiriërs sal Egipte binnegaan en Egiptenaars in Assirië; en die Egiptenaars sal die Here saam met die Assiriërs dien.
24Op daardie tydstip, Israel sal derde wees saam met Egipte en met Assirië; Dit sal 'n seën wees in die middel van die aarde;
25Want die Here van die leërskare sal hulle seën en sê:  Geseënd is my volk Egipte,  en Assirië is die werk van my hande, en Israel is my erfdeel. —JESAJA 19:21-22

[20:07, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Nou kom ons kyk of die wet vir Christene is, okay?

[UITGAWE] Jose Luis Javier
En hoeveel keer moet ek hom hierdie onbekwame persoon wys voordat sy brein ontrafel?

[20:07, 17/9/2019] José Luis Javier
Wil God die mens vernietig, of dat die mens hom moet bekeer?

[20:08, 17/9/2019] Alex (Evangelis)
Ja, natuurlik, soos jy gesê het, sommige, nie almal nie, maar in die verlede?

[20:08, 17/9/2019] José Luis Javier

DIE WET EN DIE VREEMDELING
49Dieselfde wet sal geld vir die natuurlike, en vir die buiteland dat Ek onder julle sal woon.

7 Maar hulle het, soos Adam, die verbond oortree; daar het hulle teen my oortree. —HOSEA 6:7

14 En nie net met jou sluit ek hierdie ooreenkoms nie en hierdie eed,
15maar met dié wat hier iswees vandag by ons voor die aangesig van die HERE onse God,  en met diegene wat nie vandag hier by ons is nie.  —DEUTERONOMIUM 29:14-15

EINDE VAN DIE EERSTE DEEL

WETDEBATSTUDEER DEEL 1] [2]THE LAW and THE LAW, Facing Evangelical Ineptitude, Deel 2 [STUDIE, CristoVerdad] [3]THE LAW and THE LAW, Facing Evangelical Ineptitude, Deel 3 [STUDIE, CristoVerdad]

—JOSÉ LUIS JAVIER

———————————-
Sluit aan by CristoVerdad. Teken in op ons nuwe kanaal Vimeo Teken in op ons Vimeo-kanaal. Deel hierdie uitnodiging, en wees deel van ons groep van WhatsApp Teken in op ons WhatsApp-groep. Wanneer jy inteken, moenie vergeet om jou naam vir ons te los nie. Onwelvoeglikhede verbied. Deel en wees deel van die seën.
———————————-

En jy sal die waarheid ken...
—ChristusWaarheid https://www.cristoverdad.com

LET WEL: Getalle tussen blou hakies [ ] skakel na aanvullende materiaal.
Foto's—indien enige, brei ook die inhoud uit: video's, nuus, skakels, ens.

BRONNE EN SKAKELS

EKSTRA MATERIAAL

Indien enige van hierdie skakels nie werk nie of verkeerd is, laat weet ons asseblief sodat ons dit kan regstel. As jy aan ons wil skryf, doen dit asseblief deur die vorm hieronder te gebruik; Jou kommentaar sal gepubliseer word. As jy privaat aan ons wil skryf, doen dit deur die inligtingsafdeling en kies kontak. Baie dankie!

God seën jou!

5 1 stem
Artikelgradering
0
Ons wil graag weet wat jy dink, lewer asseblief kommentaarx
afAF